April <3

Ser den streken ja!! Hvor mange rugedager er du??

Rugedag 9, innsett etter 2 dager :) gubben tror ikke da! Jo, han ser streken, men det var ikke den dagen vi skulle teste så da er den ikke gyldig!! :p mannfolk altså!

Last edited:
Rugedag 9, innsett etter 2 dager :) gubben tror ikke da! Jo, han ser streken, men det var ikke den dagen vi skulle teste så da er den ikke gyldig!! :p mannfolk altså!
Hehe typisk mannfolk!! Jeg har aldri fått strek på test uten at det har vært spire, så tror nok dette går positivt

Dette er min fra I går på rugedag 7 med blasto
f3d69d989c971edf4ac7c20e620965b1

Omg omg omg! Jeg har fått min første skyggestrek! :D vet det er en rar ting å bli glad for, men strek er strek og det var bare skikkelig moro å se noe på en g-test!! :)
Ingen skyggestrek det der!! Jeg er dreven i skyggestreker, altså. Spennende å se hva de neste dagene bringer. Men det tar nok noen dager den blir tydeligere. Så gøy.

Min digitale sier nå 2-3 uker og teststrek er sterkere enn kontrollstrek på andre tester, men offisiell testdag er ikke før mandag, så mannen her er også avventende. Hahaha

Ingen skyggestrek det der!! Jeg er dreven i skyggestreker, altså. Spennende å se hva de neste dagene bringer. Men det tar nok noen dager den blir tydeligere. Så gøy.

Min digitale sier nå 2-3 uker og teststrek er sterkere enn kontrollstrek på andre tester, men offisiell testdag er ikke før mandag, så mannen her er også avventende. Hahaha

Så gøy med så sterk test da! Grattis :) Ja, tar nok litt tid med min, men blir tryggere og tryggere. Nå som den er tørket ser den ut som en el-test på hvilkensomhelst dag :P

Har du hatt noen symptomer? Magefølelse?

Gratulere så masse, for en super sterk strek.
Tusen takk !! :)
Hadde mensenmurringer, fikk lyse brunt utflod, hodepine og kvalme. Ville ikke innbille meg at jeg var gravid for medikamentene man går på kan jo lure en.

Følte ikke noe spesielt ved dette fryseforsøket så var forberedt på ett negativt resultat.

Tar fortsatt en blodprøve på mandag. Mannen tror fortsatt ikke på det før han får det bekreftet med blodprøve....han tror nok det er for godt til å være sant :p

Rugedag 10 her I dag. Har testet 2 ganger allerede. Den ene fikk ultra svak fantasi strek og den andre ble negativ.

Ikm er I morgen og her kommer TR uannsett hva slags medisiner jeg går på. Så er spent på om hun kommer I morgen. Neste test blir til fredag

Back
Topp