April <3

Hihi, ja dette blir ikke lett! Har du noe du skal fokusere på eller skal du bare ta en dag av gangen? :)
øvelse i tålmodighet= strikketøy med garn som ikke er vasket etter å blitt rekket opp... ;-)
Strikking har jeg ikke tålmodighet til med normalt garn en gang:joyful:
Har en oppgave i videreutdanningen min jeg kanskje bør ta fatt på igjen. Ikke dumt. I morgen får jeg ta med pc hjem fra jobb!! Så får jeg produsere noe mens jeg venter på at kroppen skal produsere sitt.

Andre ventere her inne, hvordan går det med dere?

Strikking har jeg ikke tålmodighet til med normalt garn en gang:joyful:
Har en oppgave i videreutdanningen min jeg kanskje bør ta fatt på igjen. Ikke dumt. I morgen får jeg ta med pc hjem fra jobb!! Så får jeg produsere noe mens jeg venter på at kroppen skal produsere sitt.

Andre ventere her inne, hvordan går det med dere?
haha jeg har tre stk oppgaver jeg må bli ferdig med før 14 juni..

haha jeg har tre stk oppgaver jeg må bli ferdig med før 14 juni..
Da har du jo litt å ta fatt på og fokusere på. Min har egentlig ikke frist før ut året, men har egen plan for å bli ferdig før sommeren.

Samtidig har jeg blitt ekstremt distre (progesteronen tror jeg) og kan glemme at jeg skal gå på do på vei til toalettet, glemte togbiletter i bilettmaskinen og trykka på feil dør for å åpne togdøra når den bak meg stod vidt åpen, tar heis til feil etasje og det værste oppdaga jeg at jeg rett og slett hadde glemt å dusje! på litt lenget tid enn jeg er komfortabel med. Kan bli en spennende slutt på oppgava mi dette her, må nok lagre enstra kopi for jeg kommer garantert til å slette oppgava slik jeg surrer nå.

Last edited:
Da har jeg vært til ultralyd og det blir eggutak til tirsdag. Ble litt lei meg i dag for da jeg var på sykehuset i forrige uke så så de flere egg på både høyre og venstre side og de sa det var veldig bra. I dag så fant legen 2 cyster og bare 4 egg. Han syntes det var rart at de ikke hadde sett cystene forrige uke, men en mulighet var at de var så små da at de ikke kunne ses så godt. Det som legen sa var at disse cystene kan presse på de andre eggene slik at de ikke vokser slik de skal. Men, han var jo positiv og sa at de skulle ta ut eggene på tirsdag. Den andre legen jeg var til i dag sa at det ikke er optimalt med 4 egg men at det kun trengs ett egg for at det skal gå, så da ble jeg litt mer positiv. Eggene hadde bra størrelse så da får jeg bare håpe at de er bra nok når tirsdagen kommer og at ihvertfall 1 egg er gullegget. Kjenner jeg er litt lei meg enda,men nå får vi bare vente til tirsdag. Huff, ikke alltid like lett å holde seg positiv gjennom dette kjenner jeg....
Skjønner godt at du ble litt trist, men fire egg er ikke så ille heller om de er av god kvalitet. Du skal se de får fire flotte egg på tirsdag, og du slipper å bekymre deg for overstimulering i alle fall ;)

Da har du jo litt å ta fatt på og fokusere på. Min har egentlig ikke frist før ut året, men har egen plan for å bli ferdig før sommeren.

Samtidig har jeg blitt ekstremt distre (progesteronen tror jeg) og kan glemme at jeg skal gå på do på vei til toalettet, glemte togbiletter i bilettmaskinen og trykka på feil dør for å åpne togdøra når den bak meg stod vidt åpen, tar heis til feil etasje og det værste oppdaga jeg at jeg rett og slett hadde glemt å dusje! på litt lenget tid enn jeg er komfortabel med. Kan bli en spennende slutt på oppgava mi dette her, må nok lagre enstra kopi for jeg kommer garantert til å slette oppgava slik jeg surrer nå.

Hahaha herlig! :D

hahaha her var det Gonal F´en som gjorde meg mer distre... men ingenting var som barseltåka... :P då var det snakk om ringe til gubben fra telefonen min og spørre han hvor telefonen min var. Finne tv kontrollen i kjøleskapet og melken på tvbenken. og litt sånne ting... :p men jeg må få tak i ny kopi av boken jeg skal bruke til oppgaven... :P

Blæh:( jeg kom brått til syklusdag 1 igjen. Som forventet, men det gjorde litt ekstra vondt i hjertet denne gangen av en eller annen grunn. Da er vi i gang med 3. inseminering:rolleyes: lykke til alle dere andre:) jeg flytter til mai:cool:

Da har jeg vært på kontroll igjen, slimhinnen var litt tykkere men ikke mye siden tirsdag. Men nå ringte Porsgrunn at det blir innsett på onsdag i neste uke, så sant de to eggene overlever opptining..
Skulle fortsette med progynova frem til da ( ble plutselig usikker hva de sa..men mener de sa d.huff..hva gjorde dere andre..) starter opp med lutinus på søndag..hurra..hater de tabl hehe.
Krysse fingrene for at neste oppdatering er at jeg ruger og ikke avbrutt..tvi tvi

Da har jeg vært på kontroll igjen, slimhinnen var litt tykkere men ikke mye siden tirsdag. Men nå ringte Porsgrunn at det blir innsett på onsdag i neste uke, så sant de to eggene overlever opptining..
Skulle fortsette med progynova frem til da ( ble plutselig usikker hva de sa..men mener de sa d.huff..hva gjorde dere andre..) starter opp med lutinus på søndag..hurra..hater de tabl hehe.
Krysse fingrene for at neste oppdatering er at jeg ruger og ikke avbrutt..tvi tvi
Lykke til med opptining og innsett til uka:)

Blæh:( jeg kom brått til syklusdag 1 igjen. Som forventet, men det gjorde litt ekstra vondt i hjertet denne gangen av en eller annen grunn. Da er vi i gang med 3. inseminering:rolleyes: lykke til alle dere andre:) jeg flytter til mai:cool:

Det var kjedelig :( krysser fingre og tær for at mai blir en bedre måned! :)

Masse lykke til!! :)

Så bra det ser ut til å bli innsett :D Jeg skulle i alle fall gå på Progynova som normalt fram til innsett, så det stemmer nok det. Krysser fingrene for at alt går etter planen ❤

Back
Topp