Lykke til!
Det går veldig fint, for mange er det smertefritt. Lykke til
Tvitvi... :-*
Masse lykke til!![]()
Takk takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til!
Det går veldig fint, for mange er det smertefritt. Lykke til
Tvitvi... :-*
Masse lykke til!![]()
Hei! Melder meg inn her etter uttak i går.. Fikk ut hele 12 egg og har time til innsett i morgen!!!
Ja må si meg fornøyd med det! håper en god del blir befruktet og deler seg bra slik at vi får noen på frysVelkommen og lykke til! 12 egg, ja! Da har dere litt å gå på![]()
Lykke til!!!Da var det insett idag ! Begge embryoene overlevde opptining så begge ble satt inn ! Er offisielt ruger nåfor tredje og forhåpentligvis siste gang iår.
tvitvi <3Da var det insett idag ! Begge embryoene overlevde opptining så begge ble satt inn ! Er offisielt ruger nåfor tredje og forhåpentligvis siste gang iår.
Nå føler jeg meg litt masete her, men det skjedde noe rart i dag. Har jo som sagt vært symptomfri denne gangen (forutenom ømme bryster da). I dag er jeg 11 dpo hvis jeg regner fra IUI. 9 eller 10 dpo hvis jeg regner fra eggløsningssmerter. Det jeg lurer på er om noen av dere har opplevd at egget har festet seg rundt denne tiden? Er det for sent for det? Hadde noen få "lyn" i magen i dag på jobb. Så stoppet det. Kom litt brunlig utflod i dag etter jeg kom hjem. Nesten slik det er på dagen jeg får TR. Kan jeg plutselig få TR noen dager før tiden?? Jeg spotter aldri før TR...![]()
Var på kontroll idag men ikke helt fornøyd. Så øke dose. Med progynova og ny kontroll på fredagTusen takk ❤ Håper virkelig ikke du trenger å følge etter! Krysser fingrene! Hvor i løpet er du igjen nå?
Krysser fingrene for at det gjør susen!! ❤❤Var på kontroll idag men ikke helt fornøyd. Så øke dose. Med progynova og ny kontroll på fredag
Jeg har aldri vært gravid, så bare synser litt. Men det kan jo være livmora som utvider seg. Det skal visstnok stikke litt. Og den blør jo lettere når man er gravid! Det er jo litt i seneste laget for festing, men alt kan skje! Er det noe som er sikkert, er det at alt er mulig!masse lykke til i hvertfall
![]()
jeg håper at infulensaen jeg hadde rett før jeg startet med sprøytene har vært med på å la kroppen lettere stimulerer (sammen med sprøytene) eggstokkene slik at det virkelig er gullegg som henger seg godt fast nå... ;-) <3 hahahaJa, ikke vet jegkommer flere tester i morgen, så da får jeg vel svaret tenker jeg
er i så dårlig form i dag, så greit å vite om det er noe der eller om det faktisk bare er influensa som herjer
![]()
Lykke til, det går nok braSkal sette inn Blastocyst på fredag om alt går braer kjempe spent og små nervøs
første fryseforsøket
jeg krysser alt, bein, fingre, tær, hender, litt vanskelig å krysse hodet, men krysser håret for dere <3 tvitvi <3Skal sette inn Blastocyst på fredag om alt går braer kjempe spent og små nervøs
første fryseforsøket
Skal sette inn Blastocyst på fredag om alt går braer kjempe spent og små nervøs
første fryseforsøket
Det er ikke uvanlig. Fikk samme telefon om befruktning, da var riktignok flere befruktet hadde også flere ut, men dagen etter var det bare to som var bra. Fikk satt inn begge og null på frys. Det er bare sånn det er. Dog ingen grunn til at gullegget er blant dine. Trengs bare ett! Tvi tvi!De ringte nå. 5 av 6 egg var modne og 3 befruktet. Er ikke det veldig lite? Burde vi ikke fått ut flere egg og er det ikke vanlig å fryse mange? Hun avsluttet med å si at de to ekstra befruktede eggene blir fryst DERSOM de utvikler seg normalt videre. Jeg er så redd og nervøs jeg nå. Tenk om det ikke går!alt er bare dritt. Konstant sulten, orker ikke trene og vekta går oppover. Dritt uke!
![]()