Så trist at det ikke gikk. Masse lykke til neste gangHar hatt suuupersvake tester nå i tre dager, nå er streke borte, så forbereder meg på nytt uttak. Mai skal bli måneden min
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så trist at det ikke gikk. Masse lykke til neste gangHar hatt suuupersvake tester nå i tre dager, nå er streke borte, så forbereder meg på nytt uttak. Mai skal bli måneden min
Krysser fingrene for dine 5Så kjekt å se at folk allerede har positive tester Håper det smitter! Jeg føler jeg ligger milevis bak dere andre, men har i alle fall hatt uttak i dag. Med tanke på antall follikler og egg, så har jeg hatt en dårlig runde denne gangen. Det minste jeg har fått ut tidligere er 10 egg, mens det ble 5 egg i dag. Dette var jeg forberedt på etter UL-kontrollen før helgen heldigvis. Uansett, jeg prøver å tenke at det kan være en god ting med færre egg mtp kvalitet. Vårt dårligste forsøk tidligere var jo da vi fikk ut mest egg, så krysser fingrene for at de 5 eggene er modne og lar seg befrukte. Det blir jo artig å finne ut om færre egg faktisk har noe for seg mtp kvalitet hos meg Så nå håper jeg dagen i dag går fort, slik at jeg kan ringe å høre om befruktning i morgen.
Gratulerer!Kan fortsatt ikke tro det. Er det virkelig min tur til å bli mamma og kan endelig settes som gravid!
Vis vedlegget 433363
Så leit å lese Masse lykke til i neste runden!Har hatt suuupersvake tester nå i tre dager, nå er streke borte, så forbereder meg på nytt uttak. Mai skal bli måneden min
Sender deg en klem og krysser fingrene for at du får full klaff i maiHar hatt suuupersvake tester nå i tre dager, nå er streke borte, så forbereder meg på nytt uttak. Mai skal bli måneden min
Gratulerer så mye!Kan fortsatt ikke tro det. Er det virkelig min tur til å bli mamma og kan endelig settes som gravid!
Vis vedlegget 433363
Det lurte jeg også på, om follikler kan være for store? Men så har jeg glemt å spørre klinikken da vi var der. Hva er faren ved for store follikler? Overmodent egg? Eller at de slipper for tidlig etter EL-sprøyten er satt?Merker jeg er stresset over at klinikken har helgestengt, når det ligger an til at det er de mest optimale dagene for uttak.. Men får bare stole på det de sier om at det ikke påvirker resultatene. Jeg hadde to follikler rundt 16-17 mm idag som jeg tenker vil være alt for store (for det er vel en ting?) på mandag. Men resten blir nok bra. Uff det er så vanskelig å stole på klinikken syns jeg, når jeg er vant til å følge med ekstremt nøye på alt selv fra når vi var på Riksen. Litt skadet...
Skjønner bekymringen din. Det er kjempevanskelig når man ikke kan ha kontoll på ting selv, men klinikken vet helt sikkert hva de gjør Det kan være de henger med selv om de blir ganske store også. Jeg hadde to som var større enn resten sist forsøk, og de sa til meg at de sannsynligvis ikke ville komme på uttaket, men det gjorde de likevel. Til meg sa de at det viktigste var å få med alle de folliklene som var i mellom de største og de minste. Håpe du får et fint uttak og at høyere doser er det som skal til hos degMerker jeg er stresset over at klinikken har helgestengt, når det ligger an til at det er de mest optimale dagene for uttak.. Men får bare stole på det de sier om at det ikke påvirker resultatene. Jeg hadde to follikler rundt 16-17 mm idag som jeg tenker vil være alt for store (for det er vel en ting?) på mandag. Men resten blir nok bra. Uff det er så vanskelig å stole på klinikken syns jeg, når jeg er vant til å følge med ekstremt nøye på alt selv fra når vi var på Riksen. Litt skadet...
Tusen takkSå leit å lese Masse lykke til i neste runden!
Tusen takkSå trist at det ikke gikk. Masse lykke til neste gang
Jeg tenker og stresser mye over det samme! Ved forsøk ved Hausken i høst ble egguttak satt til 4 dager etter kontroll der de største folliklene målte 16 mm. Resten var noe mindre. På uttaket var nesten 50% av folliklene tomme. De jeg fikk ut var modne og ble befruktet, men har tenkt en del på hvorfor så mange var tomme. Om det var pga alder, endometriose eller om det kunne være egg som hadde sluppet for tidlig (klinikken mente det ikke var tilfelle).Merker jeg er stresset over at klinikken har helgestengt, når det ligger an til at det er de mest optimale dagene for uttak.. Men får bare stole på det de sier om at det ikke påvirker resultatene. Jeg hadde to follikler rundt 16-17 mm idag som jeg tenker vil være alt for store (for det er vel en ting?) på mandag. Men resten blir nok bra. Uff det er så vanskelig å stole på klinikken syns jeg, når jeg er vant til å følge med ekstremt nøye på alt selv fra når vi var på Riksen. Litt skadet...
Vet at dette kan være individuelt, men jeg hadde 4 follikler på/over 20mm (en av de på 24mm) på kontroll 2 dager før uttak og jeg tror alle ble med. De startet med deJeg tenker og stresser mye over det samme! Ved forsøk ved Hausken i høst ble egguttak satt til 4 dager etter kontroll der de største folliklene målte 16 mm. Resten var noe mindre. På uttaket var nesten 50% av folliklene tomme. De jeg fikk ut var modne og ble befruktet, men har tenkt en del på hvorfor så mange var tomme. Om det var pga alder, endometriose eller om det kunne være egg som hadde sluppet for tidlig (klinikken mente det ikke var tilfelle).
Nå ligger jeg an til færre follikler og er derfor veldig stresset for om det er mange tomme denne gangen og. På kontroll igår var de fleste 16-19 mm, men hadde 2 på 22 mm. Egguttak ble satt til torsdag. Håper virkelig de 2 største blir med. Kan ikke gjøre annet enn å stole på dem. Ovitrelle settes uansett om under 2 timer og torsdag skjer det!
Slitsomt med alle bekymringene og tankene. Håper på det beste for oss begge!
Gratulerer!
Gratulerer så mye!
Vet at dette kan være individuelt, men jeg hadde 4 follikler på/over 20mm (en av de på 24mm) på kontroll 2 dager før uttak og jeg tror alle ble med. De startet med de første og laben ropte egg. Håper det går bra med dine også!
Jeg tenker og stresser mye over det samme! Ved forsøk ved Hausken i høst ble egguttak satt til 4 dager etter kontroll der de største folliklene målte 16 mm. Resten var noe mindre. På uttaket var nesten 50% av folliklene tomme. De jeg fikk ut var modne og ble befruktet, men har tenkt en del på hvorfor så mange var tomme. Om det var pga alder, endometriose eller om det kunne være egg som hadde sluppet for tidlig (klinikken mente det ikke var tilfelle).
Nå ligger jeg an til færre follikler og er derfor veldig stresset for om det er mange tomme denne gangen og. På kontroll igår var de fleste 16-19 mm, men hadde 2 på 22 mm. Egguttak ble satt til torsdag. Håper virkelig de 2 største blir med. Kan ikke gjøre annet enn å stole på dem. Ovitrelle settes uansett om under 2 timer og torsdag skjer det!
Som andre sier så tror jeg også det er individuelt. Men da jeg var på kontroll nå før uttak så sa gyn "Denne blir nok for stor" om en på 22mm. Tolket det som at den ikke kom til å bidra med noe egg under uttak.Jeg tenker og stresser mye over det samme! Ved forsøk ved Hausken i høst ble egguttak satt til 4 dager etter kontroll der de største folliklene målte 16 mm. Resten var noe mindre. På uttaket var nesten 50% av folliklene tomme. De jeg fikk ut var modne og ble befruktet, men har tenkt en del på hvorfor så mange var tomme. Om det var pga alder, endometriose eller om det kunne være egg som hadde sluppet for tidlig (klinikken mente det ikke var tilfelle).
Jeg vet ikke helt om det er et problem, skal spørre på neste kontroll på torsdag. Tror ikke at de slipper så lenge en går på fyremadel, så jeg (over)tenker mer på om de kan bli overmodene. Skal gi beksjed om hva legen sier!Det lurte jeg også på, om follikler kan være for store? Men så har jeg glemt å spørre klinikken da vi var der. Hva er faren ved for store follikler? Overmodent egg? Eller at de slipper for tidlig etter EL-sprøyten er satt?
Jeg vet ikke helt om det er et problem, skal spørre på neste kontroll på torsdag. Tror ikke at de slipper så lenge en går på fyremadel, så jeg (over)tenker mer på om de kan bli overmodene. Skal gi beksjed om hva legen sier!
Ikke rart at du har disse tankene, man grubler gjerne litt ekstra når det betyr så mye for enTakk for at dere deler erfaringer med størrelse på follikler osv Tror jeg bare må prøve å la det gå sin gang, kan jo ikke gjøre noe med det uansett. Puste med magen osv Dere er gode