April 2024

For en mye bedre måned april er enn mars var! Så mange positive tester - gratulerer alle dere! :Heartpink :hello2 Krysser alt jeg kan for at de holder seg inni der og kommer ut om åtte måneders tid :D

Her blir uttak på fredag, så det blir spennende! Skal sette 2x gonapeptyl og ovitrelle i kveld, og leser om fler som fikk flere modne egg de syklusene de hadde gonapeptyl og, så er spent på hvordan det blir for oss og :nailbiting:

På ultralyden på mandag syntes jeg det så ut som det var litt ujevn vekst i de, så håper det ser bra ut på fredag :bag:

Fikk litt brunt blod/utflod i dag, noe å bekymre seg for? Ikke noe spesielt smerter utenom strekninger bak mot korsryggen. Blir stresset av tanken :confused: Går på cyclogest så mistenker om det også kan være den

Fikk litt brunt blod/utflod i dag, noe å bekymre seg for? Ikke noe spesielt smerter utenom strekninger bak mot korsryggen. Blir stresset av tanken :confused: Går på cyclogest så mistenker om det også kan være den
Det behøver ikke å bety noe, veldig mange kvinner spotter litt/har småblødninger i første trimester. Jeg spottet en del da jeg var gravid med sønnen min, men han kom til verden frisk og fin. Men skjønner veldig godt stresset ditt! Før vi blir gravide er det konstant bekymring rundt OM og NÅR vi skal klare å bli gravide. Nå som vi endelig er gravide er det bekymring om det ender i SA eller ikke. Selv er jeg 5+0 null i dag, og hadde håpet at jeg skulle få se 3+ på Clearblue digital i dag, men neida. Så nå stresser jeg over det, haha. Vurderer om jeg skal spørre fastlegen om jeg kan få måle hcg, men skjønner jo at det ikke er noe som har høy prioritet hos fastlegene.

Jeg fikk dårlige nyheter i dag. Ingen egg normalt befruktet, så jeg kan settes på avbrutt. Blir sikkert evigheter til neste forsøk nå :arghh:
:sorry: Så leit! Ser at dette var ivf4, hvordan gikk befruktningen de andre gangene? Håper dere får noen svar og en god vei videre!

Det behøver ikke å bety noe, veldig mange kvinner spotter litt/har småblødninger i første trimester. Jeg spottet en del da jeg var gravid med sønnen min, men han kom til verden frisk og fin. Men skjønner veldig godt stresset ditt! Før vi blir gravide er det konstant bekymring rundt OM og NÅR vi skal klare å bli gravide. Nå som vi endelig er gravide er det bekymring om det ender i SA eller ikke. Selv er jeg 5+0 null i dag, og hadde håpet at jeg skulle få se 3+ på Clearblue digital i dag, men neida. Så nå stresser jeg over det, haha. Vurderer om jeg skal spørre fastlegen om jeg kan få måle hcg, men skjønner jo at det ikke er noe som har høy prioritet hos fastlegene.
Huff, ja det kommer bestandig nye bekymringer :nailbiting: Jeg er kun 3+6 og er bare 2 dager til testdato, så sjansen for en kjemisk er stor…kan det være noe med at det nærme seg ikm? Teststrekene er lik som i går

Håper du får 3+ på digital snart:Heartpink

Så herlig at du får en kontroll I dag! Så bra de møtte deg på det :)
Ja må si jeg er utrolig imponert av dem så langt. Nå sammenligner jeg med Riksen da, men allikevel.. Det var veldig betryggende å komme inn idag og både lege og sykepleier hadde stor forståelse for at jeg ønsket det. Legen vet at jeg er veldig godt innsatt i ting og forklarte i detalj vurderingene sine og svarte på mine spørsmål. Det skal vel bare mangle egentlig når vi betaler så mye, men tar det virkelig ikke for gitt. Folliklene hadde vokst som forventet siden igår, og som håpet, siden de mellomstore hadde vokst mer enn de største. Så det er veldig bra. Det blir uttak på mandag, som det også lå an til igår. Jeg var ikke forberedt i det hele tatt på hvordan jeg skulle reagerere på at de tar meg ordentlig på alvor, også når det dreier seg om min egen usikkerhet, redsel, og kontrollbehov. Nå har jeg grinet foran sykepleier og lege to ganger på to dager :smiley-ashamed008 :hilarious:

Testene blir sterkere for hver dag :love017 3+6 i dag etter mine beregninger. Jeg er spent på når jeg får 2-3 på digital. Har ikke testet digital siden søndag. Denne fra etter jobb i dag. Ca 1,5 time etter forrige dorunde :laughing002

Vedlegg

• Screenshot_20240424_163014_Gallery.jpg
    Screenshot_20240424_163014_Gallery.jpg
    725,9 KB · Visninger: 45
:sorry: Så leit! Ser at dette var ivf4, hvordan gikk befruktningen de andre gangene? Håper dere får noen svar og en god vei videre!
Ja, vi har hatt 4 uttak nå siden august:facepalm: De foregående var hos Hausken, hvor vi fikk satt inn blasto av god kvalitet på forsøk 1 og 3. På forsøk 2 fikk vi satt inn en gjennomsnittlig 3-dagers. Ingen på frys. Har slitt litt med umodne egg, men har alltid hatt noen som har blitt befruktet tidligere (både med ivf og icsi). Embyolog som ringte i dag beklaget og sa bare at de ikke vet hva som har skjedd. Sykepleier skal ringe i morgen om veien videre. Begynner å miste troen litt nå, det må jeg bare innrømme. Ganske brutalt opplegg.

I forhold til dette om hvorvidt det er negativt med for store follikler så sa legen at det sjelden er et problem, men hvis de største skulle slippe av seg selv så kan det lage krøll for slimhinnen da den vil påvirkes av progesteron før den "offisielle" trigger-eggløsningen. Det kan ødelegge for innsett den syklusen siden embryo og slimhinne ikke er synkronisert.

Har fulgt med her fra sidelinjen, men kjenner nervene presser seg på, så hadde vært fint å være i et slags fellesskap. Er alene i prosessen.

Olivenolje - 34 - B2 - tre negative IUI - nå ferskforsøk IVF. Testdag 7/5.

Har allerede hatt egguttak, med 10 ut, fikk telefon i dag at det er 4 som er igjen i dag på dag 2 etter uttak. Innsett i morgen. o_O

Har fulgt med her fra sidelinjen, men kjenner nervene presser seg på, så hadde vært fint å være i et slags fellesskap. Er alene i prosessen.

Olivenolje - 34 - B2 - tre negative IUI - nå ferskforsøk IVF. Testdag 7/5.

Har allerede hatt egguttak, med 10 ut, fikk telefon i dag at det er 4 som er igjen i dag på dag 2 etter uttak. Innsett i morgen. o_O
Da setter jeg deg like så greit på Ruger nå, siden du blir det i morgen :) Masse lykke til! Vi alle heier på deg!

Da setter jeg deg like så greit på Ruger nå, siden du blir det i morgen :) Masse lykke til! Vi alle heier på deg!
Tusen takk! ❤️ Dette er altfor spennende Ble så skuffet i dag når tre av sju befruktede hadde falt fra, selvom legen beroliget meg med at det er helt vanlig. Håper de fire gjenværende består og at det blir et bra innsett - og forhåpentligvis en eller to på frys. Ganske utmattende prosess :smiley-angelic001

Tusen takk! ❤️ Dette er altfor spennende Ble så skuffet i dag når tre av sju befruktede hadde falt fra, selvom legen beroliget meg med at det er helt vanlig. Håper de fire gjenværende består og at det blir et bra innsett - og forhåpentligvis en eller to på frys. Ganske utmattende prosess :smiley-angelic001
Ja, er veldig slitsomt. Skjønner nå hva folk mener. Nå som jeg ser det går bra for meg kan jeg fortsatt teste 4 ganger om dagen :laughing002 i morgen er jeg 4+0. Tenkte å vente til fredag å se om jeg får 2-3 på digital. Da skal jeg slappe av litt mer!

Ja, er veldig slitsomt. Skjønner nå hva folk mener. Nå som jeg ser det går bra for meg kan jeg fortsatt teste 4 ganger om dagen :laughing002 i morgen er jeg 4+0. Tenkte å vente til fredag å se om jeg får 2-3 på digital. Da skal jeg slappe av litt mer!
Veldig glad på dine vegne! Skjønner godt du tester ofte :love017

Back
Topp