April 2024

Marf91

Betatt av forumet
Assistert-jentene
Siden jeg selv skal i gang med 2 fryseforsøk I april, oppretter jeg en april tråd :D

Venter på oppstart :bookworm:

38 år - Medicus Oslo - 3 negative IUI forsøk - IVF i april

Juvelen10 - B2 - IVF2 - FER1 - innsett etter påske

TKW - 36 år - Oslo - Barn nr 3 - FER nr 1 - innsett ca uke 19

Høsteple - 34 år - medicus - barn 1 -
FER 4 av donor 1 etter 5 egne uttak - prednisolon, prolutex, meriofert 115 iu, cyclogest, klexane og albyl e.

Stimulerer :greet025

fix - 36 - OUS - B1 - IVF#1

Gonal-f, fyremadel, ovitrelle, cylogest og fragmin - Uttak (og forhåpentligvis innsett) i uke 16

Venterpåregnbuen - 39 - B1 - Riksen - IVF#3 - menopur, fyremadel, ovitrelle, prednisolon, klexane, cyclogest, prolutex

Håpefull-86 - 37 - Hausken - barn nr 1 - Forsøk 2 - skal gå på menopur, ganirelix, ovitrelle og gonapeptyl og så cyclogest. Oppstart stimulering 14/4, innsett forhåpentligvis rundt uke 18-19 :Heartpink

Statistikern - 36 - B1 - Hausken - ivf #4 - gonal-f, fyremadel, ovitrelle, cyclogest, prolutex, plaquenil, klexane - oppstart uke 16


Ruger :chicken:

Spirehybelen - (snart)32 år - Porsgrunn - barn nr. 2 - Fryseforsøk - mest sannsynlig innsett i uke 17

Tora - 33 - B1 - Riksen - IVF nr 2 - uttak/innsett uke 15-16


Olivenolje - 34 - B2 - tre negative IUI - nå ferskforsøk IVF. Testdag 7/5.

Totalfrys :Heartblue

C82- Barn 1 - Forsøk nr 4 hvorav 2 avbrutte og 1 uttak uten innsett - Medicus Bergen - fyremadel og pergoveris - uttak mandag uke 16 og forhåpentligvis innsett fredag uke 16

Avbrutt :Heartpink

Stor&liten - Hausken - 34 (snart 35) - første barn - FER 4 - innsett i midten av april


Kinelill - 30 år - UNN Tromsø - B1 - ICSI#1 etter avbrutt forsøk forrige gang

30ish - 33 - B2 - Haugesund Sykehus - IVF#4 (første i det offentlige) - planlagt innsett uke 17
Gravid :love7

Hattifnattine - 37 - B2 - Hausken - ICSI/TESA - fryseforsøk.

Balderina - 37 - B1 - St.Olavs - ICSI/TESA#2 - Bemfola, Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Gonapeptyl, Cyclogest - oppstart ca. uke 13

Marf91 - 32 år - Porsgrunn - barn nr. 2 - FER #2 av Icsi #1 - Innsett uke 16


Lillegull<33 -snart 26 -B1 -Hausken -Første IVF i april (Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Gonapeptyl, Cyclogest)

over til mai ❤️

Lillespøn - 34 år- UNN Tromsø -barn nr 2 - FER #6 av IVF #4. Innsett ca uke 16

Poullain - 31 - B2 - Medicus - ICSI 3 - pergoveris, Fyremadel, Ovitrelle, Gonapeptyl, metformin

Ikke gravid :Heartred
 
Last edited:
Hurra, dette gjør ventetida litt kortere!

Kinelill - 30 år - UNN Tromsø - B1 - ICSI#1 etter avbrutt forsøk forrige gang

Jeg venter enda på avbruddsblødning etter at forrige forsøk ble avbrutt et par dager etter uttak.. Så ventesyklus. Men i løpet av april håper jeg å være i gang med ny stimulering
 
Balderina - 37 - B1 - St. Olavs - ICSI/TESA#2

Ikke fått snakket med klinikken enda, har egentlig testdag i dag etter FER#3. Har fortsatt et ørlite håp om å starte opp med stimulering i denne syklusen som kommer nå så jeg prøver å utsette mensen, selv om jeg er drittlei progesteron-griseriet. I dag er jeg 19dpo, har aldri opplevd en så lang lutealfase :wideyed:
Jeg fyller 37 i mars så jeg skriver 37, men liker det ikke :arghh:
 
Usikker på om jeg hører til her eller mai? Fryseforsøk i naturlig syklus, på syklus som starter i april, men innsettet blir i uke 18. Så enten slutten av april eller begynnelsen av mai.
 
Hurra, dette gjør ventetida litt kortere!

Kinelill - 30 år - UNN Tromsø - B1 - ICSI#1 etter avbrutt forsøk forrige gang

Jeg venter enda på avbruddsblødning etter at forrige forsøk ble avbrutt et par dager etter uttak.. Så ventesyklus. Men i løpet av april håper jeg å være i gang med ny stimulering
Det var det jeg tenkte også :Heartred Greit å ha noen å dele ventetiden med :)
 
Usikker på om jeg hører til her eller mai? Fryseforsøk i naturlig syklus, på syklus som starter i april, men innsettet blir i uke 18. Så enten slutten av april eller begynnelsen av mai.
Bare å henge med her :Heartred
 
Vi skulle egentlig ha første ivf-forsøk nå i mars, men det har blitt utsatt til neste syklus.. igjen. Er litt nede om dagen etter altfor mange måneder med utsettelser og komplikasjoner. Selvom de sier at alt er klart for å starte nå så venter jeg bare på noe nytt/ny beskjed om utsettelse. Er i tillegg 12dpo (blenda) i et siste forsøk/håp om at vi skulle klare det selv, selvom det er veldig lite sannsynlig. Så jeg føler meg bare litt deppa om dagen, men så fort tr kommer nå så kan jeg slappe av litt og vente til neste mens i april og oppstart med medisiner. Føler det blir lettere.

Skal ikke dra ned tråden med negativitet og depping altså. Jeg ER positiv og vi gleder oss selvfølgelig veldig til forsøket i april :shy:

fix - 36 - OUS - B1 - IVF#1
 
Vi skulle egentlig ha første ivf-forsøk nå i mars, men det har blitt utsatt til neste syklus.. igjen. Er litt nede om dagen etter altfor mange måneder med utsettelser og komplikasjoner. Selvom de sier at alt er klart for å starte nå så venter jeg bare på noe nytt/ny beskjed om utsettelse. Er i tillegg 12dpo (blenda) i et siste forsøk/håp om at vi skulle klare det selv, selvom det er veldig lite sannsynlig. Så jeg føler meg bare litt deppa om dagen, men så fort tr kommer nå så kan jeg slappe av litt og vente til neste mens i april og oppstart med medisiner. Føler det blir lettere.

Skal ikke dra ned tråden med negativitet og depping altså. Jeg ER positiv og vi gleder oss selvfølgelig veldig til forsøket i april :shy:

fix - 36 - OUS - B1 - IVF#1
Det er lov å være lei, sliten, lei seg og frustrert! Jeg gråt i to dager og tenkte at jeg hadde lyst å bare droppe hele greia sist klinikken ringte med dårlige nyheter. Det går i bølger, og alle følelser er lov :Heartpink det kommer dager med spenning, glede og store smil også
 
Det er lov å være lei, sliten, lei seg og frustrert! Jeg gråt i to dager og tenkte at jeg hadde lyst å bare droppe hele greia sist klinikken ringte med dårlige nyheter. Det går i bølger, og alle følelser er lov :Heartpink det kommer dager med spenning, glede og store smil også
Takk for oppmuntrende ord :Heartpink Ja du har jo rett. Jeg må bare omstille tankene mine litt.
 
Vi skulle egentlig ha første ivf-forsøk nå i mars, men det har blitt utsatt til neste syklus.. igjen. Er litt nede om dagen etter altfor mange måneder med utsettelser og komplikasjoner. Selvom de sier at alt er klart for å starte nå så venter jeg bare på noe nytt/ny beskjed om utsettelse. Er i tillegg 12dpo (blenda) i et siste forsøk/håp om at vi skulle klare det selv, selvom det er veldig lite sannsynlig. Så jeg føler meg bare litt deppa om dagen, men så fort tr kommer nå så kan jeg slappe av litt og vente til neste mens i april og oppstart med medisiner. Føler det blir lettere.

Skal ikke dra ned tråden med negativitet og depping altså. Jeg ER positiv og vi gleder oss selvfølgelig veldig til forsøket i april :shy:

fix - 36 - OUS - B1 - IVF#1
Det er helt innafor å føle seg nede og lite positiv når det ikke går veien. Og du skal ha lov til å tømme deg for litt frustrasjon❤️ Jeg heier på deg❤️❤️
 
Snakket med klinikken i dag og jeg får lov til å starte med stimulering på neste mens (rundt påske). Uttak blir ikke før i april, så da henger jeg både her og i mars :)
Oppdatert info:

Balderina - 37 - B1 - St.Olavs - ICSI/TESA#2 - Bemfola, Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Gonapeptyl, Cyclogest - oppstart ca. uke 13
 
Last edited:
Snakket med klinikken i dag og jeg får lov til å starte med stimulering på neste mens (rundt påske). Uttak blir ikke før i april, så da henger jeg både her og i mars :)
Oppdatert info:

Balderina - 37 - B1 - St.Olavs - ICSI/TESA#2 - Bemfola, Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Gonapeptyl, Cyclogest - oppstart ca. uke 13
Samme med meg, har ikke mulighet av personlige årsaker med oppstart i nåværende syklus, men neste syklus starter i april❤️
 
Vi skulle egentlig ha første ivf-forsøk nå i mars, men det har blitt utsatt til neste syklus.. igjen. Er litt nede om dagen etter altfor mange måneder med utsettelser og komplikasjoner. Selvom de sier at alt er klart for å starte nå så venter jeg bare på noe nytt/ny beskjed om utsettelse. Er i tillegg 12dpo (blenda) i et siste forsøk/håp om at vi skulle klare det selv, selvom det er veldig lite sannsynlig. Så jeg føler meg bare litt deppa om dagen, men så fort tr kommer nå så kan jeg slappe av litt og vente til neste mens i april og oppstart med medisiner. Føler det blir lettere.

Skal ikke dra ned tråden med negativitet og depping altså. Jeg ER positiv og vi gleder oss selvfølgelig veldig til forsøket i april :shy:

fix - 36 - OUS - B1 - IVF#1
Det er lov å være lei. Jeg fikk jo positiv test på fryseforsøket nå i februar, men skjønte egentlig fort at det ikke gikk veien. Tenker det ikke var liv laga, samtidig som mye stress rundt meg ellers. Jeg ble ganske lei meg når jeg måtte vente helt til april, men det er jo "bare" 6-7 uker til neste forsøk. Ble ganske positiv når jeg har lest om andre som kun har fått til 3 forsøk på 1 år .. Jeg har aldri vært noe forum menneske, men jeg ser at det hjelper å se at flere er i samme bås og at vi kan støtte hverandre
 
Snakket med klinikken i dag og jeg får lov til å starte med stimulering på neste mens (rundt påske). Uttak blir ikke før i april, så da henger jeg både her og i mars :)
Oppdatert info:

Balderina - 37 - B1 - St.Olavs - ICSI/TESA#2 - Bemfola, Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Gonapeptyl, Cyclogest - oppstart ca. uke 13
Jeg har oppdatert :)
 
Titter inn hær jeg også..Selv om jeg er i gang med stimulering nå så blir testdag om alt går som det skal i april... Blir uttak /insett før påske forhåpentligvis..

Søskenprøveren-37år , har ett barn (3ivf) , Nå søsken forsøk hos Hausken , tre mislykkede ivf ,1 i sep og 1 i nov/des , og 1 i jan/feb 24. Ingen på frys, men satt inn egg på alle forsøkene. Hadde scratching før jul, Etter siste forsøk av 3 pakk fikk jeg gå rett på nytt ved blødning nå, Blir ny 3 pakk men med ny sæd donor og ny plan... Menopure, fyrmadel, klexane, clycogest, prednisolon, ovitrelle dobbel v/uttak og ovitrelle etter insett som hcg støtte, prolutex osv.
 
Back
Topp