Sniker.Kaster meg på her. Venter egentlig på blødning etter avbrutt ferskforsøk (totalfrys), men utsetter med Primolut nå, i håp om å forskyve syklus og få innsett i april (rett etter påsken). Andre som har erfaring med primolut?
Vi har gjennomført første uttak. Mannlig faktor, ICSI og TESA. Av 11 modne egg endte vi med kun én eneste blactocyst.
Gradering 3AA, den brukte fem dager på å nå stadium 3. Indikerer det at den ikke er helt lovende i kvalitet og videre utvikling? Er ganske motløs nå.
Vi har heldigvis en nydelig liten 2-åring, som jeg fikk på egenhånd (IUI med sæddonor, møtte nåværende mann da jeg var 3 måneder på vei). Vi prøver å minne oss selv på hvor heldige vi er, men ønsket om å gi han et søsken er veldig stort.
Hattifnattine (har bedt mod om endring av profilnavn) - 37 - B2 - Hausken - ICSI/TESA - fryseforsøk
Et 3AA-blasto er helt topp! Beste du får, sammen med 4AA og 5AA. Graderingen 3 sier noe om hvor mye blastocysten har ekspandert, ikke om antall dager. En blastocyst skal nå blastocyst-stadiet etter 5 dager, så din er akkurat hvor den skal være. For eksempel kan det være at klinikken har fryst den ned tidlig om morgenen, mens den kunne fint blitt et 4AA eller 5AA-blasto i løpet av formiddagen/tidlig ettermiddag.
Jeg vil si at dere har veldig gode sjanser på dette innsettet. Lykke til!