April 2024

Fikk nettopp tlf fra riksen og vi får uttak nå i uke 16 :smiley-bounce012 :love7:hello2(vi skulle egentlig vente helt til juni) .

Etter så mye venting og så mange kjepper i hjulene så føles det nesten uvirkelig. Samtidig vet jeg jo at det er nå det virkelig begynner og de ordentlige nedturene kan komme. Så jeg er veldig glad, men også veldig forberedt på skuffelser.. litt vanskelig følelse.
 
Fikk nettopp tlf fra riksen og vi får uttak nå i uke 16 :smiley-bounce012 :love7:hello2(vi skulle egentlig vente helt til juni) .

Etter så mye venting og så mange kjepper i hjulene så føles det nesten uvirkelig. Samtidig vet jeg jo at det er nå det virkelig begynner og de ordentlige nedturene kan komme. Så jeg er veldig glad, men også veldig forberedt på skuffelser.. litt vanskelig følelsen

Ååå så bra. Det var gode nyheter. Kjempe bra..masse lykke til
 
Fikk nettopp tlf fra riksen og vi får uttak nå i uke 16 :smiley-bounce012 :love7:hello2(vi skulle egentlig vente helt til juni) .

Etter så mye venting og så mange kjepper i hjulene så føles det nesten uvirkelig. Samtidig vet jeg jo at det er nå det virkelig begynner og de ordentlige nedturene kan komme. Så jeg er veldig glad, men også veldig forberedt på skuffelser.. litt vanskelig følelse.
Så gode nyheter! :)
 
Sniker.

Et 3AA-blasto er helt topp! Beste du får, sammen med 4AA og 5AA. Graderingen 3 sier noe om hvor mye blastocysten har ekspandert, ikke om antall dager. En blastocyst skal nå blastocyst-stadiet etter 5 dager, så din er akkurat hvor den skal være. For eksempel kan det være at klinikken har fryst den ned tidlig om morgenen, mens den kunne fint blitt et 4AA eller 5AA-blasto i løpet av formiddagen/tidlig ettermiddag.

Jeg vil si at dere har veldig gode sjanser på dette innsettet. Lykke til! :love7
Tusen takk, Maseguri. Nå ga du meg litt håp og optimisme midt i en tøff måned. Håper det blir gullegget vårt.
 
fikk ut 14 egg, ikke alle folikler var like store så ikke sikkert alle er modne men ett godt utgangspunkt . Hat to dårlige uttak før dette med kun 4 egg så 14 var mye mer optimistisk ., håper mange blir befruktet .de ringer i morgen . Mitt 4 søsken uttak og 7 totalt .. .
Woow, så fantastisk. Dobbel-ovitrelle som kanskje gjorde utslaget her? Har du gjort andre endringer i behandlingsprotokoll siden sist som kan ha gitt så mye bedre resultat? Blir spennende dager fremover. Håper du får mange fine blastoer på frys:Heartbigred
 
Ja håper virkelig det, er mitt 4 søskenforsøk så hadde vært veldig kjekt .. aldri hat egg på frys heller.. ❤️ blir spennende når dem ringer om oppdatering i morgen
Det blir veldig spennende å følge med på deg :D Vi hadde ikke ivf med mini, men prøver også på søsken til henne. Blir vår 4. runde med ivf nå i april. Har heller aldri fått på frys, men har fått innsett hver gang. Håper så på et litt bedre resultat i april! Krysser fingrene for deg!
 
Woow, så fantastisk. Dobbel-ovitrelle som kanskje gjorde utslaget her? Har du gjort andre endringer i behandlingsprotokoll siden sist som kan ha gitt så mye bedre resultat? Blir spennende dager fremover. Håper du får mange fine blastoer på frys:Heartbigred
Alrdi hat egg på frys så har ikke troa på det..men 9 er ett mye bedre utgangspunkt, så har troa på at jeg kan få 2 inn på torsdag.. første søsken forsøk var 11 egg-kun ett overlevde og ble satt inn, forsøk 2 kun 4 egg, ett inn .. forsøk 3 bare 4 egg , 2 satt inn. . Dette er det 4 søskenforsøk. Totalt 7 eggutakk, alrdi hat frys . Har ett barn.


Denne gang var i grunn likt som mine forje utenom dobbel ovitrelle og ny sæddonor. Pluss at dette var fersk til fersk forsøk, gikk rett på stimulering på blødning fra 3 forsøket som ikke gikk.
Problemet de to forje forsøkene har vært mange eggposer men vansklig få eggene ut .. veldig mange poser men få egg. Virker som ovitrelle har gjort at de har sluppet lettere..


Har tatt menopure , fyrmadel, dobbel ovitrelle, klexane og prednisolon fra blødningsdag 1, og clycogest og prolutex etter uttak..
 
Last edited:
Er det sånn at feks fragmin (eller annen blodfortynnende) kan være med å hjelpe egget å feste seg? Eller hvorfor blir man satt på blodfortynnende? (Utenom de med risk for blodpropp)
 
Er det sånn at feks fragmin (eller annen blodfortynnende) kan være med å hjelpe egget å feste seg? Eller hvorfor blir man satt på blodfortynnende? (Utenom de med risk for blodpropp)
Ja jeg tar det kun for bedre blodgjennomstrømming i livmor slik at forholdene for feste skal bli bedre



Klinikken ringte med oppdatering , veldig flotte egg og perfekte mange av de og de nevnte til og med frys noe jeg aldri har hat.insett i morgen ❤️ aldri hat så flotte og bra sa dem ..
 
Last edited:
Ja jeg tar det kun for bedre blodgjennomstrømming i livmor slik at forholdene for feste skal bli bedre



Klinikken ringte med oppdatering , veldig flotte egg og perfekte mange av de og de nevnte til og med frys noe jeg aldri har hat.insett i morgen ❤️ aldri hat så flotte og bra sa dem ..
Ok, så da har det andre fordeler ibfm ivf også (ikke bare forhindre blodpropp)

Men åh så fantastisk bra!!! Jeg skal krysse fingrene for deg i morgen :love017:Heartpink
 
Da fikk vi beskjed fra ous i dag om at det blir utsatt igjen.. det er visstnok veldig stor pågang der nå fremover med flytting av avdelingen på riksen til den nye klinikken. Sykepleieren var veldig forståelsesfull for at denne ventingen og utsettelsene er litt i meste laget nå, og beklaget. Hun sa at hun hadde satt oss opp første uka i juni, men at de skulle ringe om det ble ledig tid i uke 16 eller uke 20.. orker ikke å gå helt ned i kjelleren av det. (Setter meg bare på øverste trinn og dingler litt med beina..)

Jeg er ihvertfall veldig glad for å endelig ha noe å forholde meg til. Tidligere har vi bare fått beskjed hver mnd at det kan bli denne mnd, for så å få kontrabeskjed. Nå blir det senest uttak i uke 23, men vi krysser alt for at de ringer og sier de har ledig tid allerede nå i uke 16. Fortsetter å leve i limbo-land en stund til, men nå vet vi i det minste at vi er satt opp..

Er det noen andre her som får behandlig på ous?
Ja, skal ha TIN-forsøk med innsett ila uke 22. Tydeligvis lang ventetid...
 
Back
Topp