Lillegull<33
Flørter med forumet
Hører til Haugesund og går til Jon jeg ogsåHvilken hausken klinikk hører du til? Haugesund hær og går til Jon hausken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hører til Haugesund og går til Jon jeg ogsåHvilken hausken klinikk hører du til? Haugesund hær og går til Jon hausken
Så kjekt.. Håper det klaffer for oss begge to ..hadde aldri hat barn nr 1 uten jon sin hjelp...Hører til Haugesund og går til Jon jeg også
Krysser fingrene og håper på det besteSå kjekt.. Håper det klaffer for oss begge to ..hadde aldri hat barn nr 1 uten jon sin hjelp...
Så spennende og nærmt dære er nå.. ønsker dere masse masse lykke til og krysser fingrene for at alt går bra..Vi har time på fødeavdelingen på Ullevål i dag for prekonsepsjonell samtale. (Denne timen skulle vi hatt i høst og da oppstart i januar, men det hadde visst vært noen misforståelser..)
Vi skal prate med jordmor, gastro og fødselslege om risikoen for meg under forløsningen pga mye arrvev og sammenvoksninger etter operasjoner (crohns) og sette opp en fødselsplan. (Må planlegge fødsel på Ullevål) Jeg har også en redsel for at de har funnet ut noe nytt som gjør at de ikke vil anbefale meg å bli gravid likevel...
Dette er siste stopp (og forhåpentligvis siste kjepp i hjul) før vi får ivf-planen og konkrete datoer å forholde oss til. Det har vært så mange utsettelser og kjepper i hjulene på veien og vi har ikke klart å tro på, eller helt forstå at, nå KAN det faktisk endelig skje.
Vi har vært sammen i snart 17år og jeg elsker det mennesket høyere enn jeg egentlig tror er mulig. Han er den mest omsorgsfulle, tålmodige og rause personen jeg noen gang har møtt. Han som far en den beste gaven jeg kunne gitt til mitt barn. Tanken på at jeg kanskje vil være grunnen til at han aldri vil bli far har vært vond i alle år, selvom han alltid har sagt at han vil være like lykkelig om det ender med at det er kun oss to resten av livet. Barn er en enorm stor bonus, men ikke en menneskerett. Jeg føler selvfølgelig det jeg og, men det gjør vondt langt der inne likevel..
Siden dette har tatt så lang tid så er det først i dag hvor vi på en måte står rett ved startstreken at vi begynner å forstå at det KAN skje for oss også.
Dette blir en dag fylt av mye følelser.
Tusen takk søteSå spennende og nærmt dære er nå.. ønsker dere masse masse lykke til og krysser fingrene for at alt går bra..
Håper dere får komt kjapt i gang..
Er på jobb så skal på scanning dag 12 neste torsdag , er i Nordsjøen så rekker ikke scanning før pleier i grunn ha scanning dag 9.. blir 4 fersk forsøk på søsken dette , ikke hat noen frys noen gang. . Men har forandret en del dette forsøket så håper det utgjør forskjellen .. pleier ha uttak ca dag 16...Tusen takk søte
Det gikk bedre enn vi fryktet og nå er det bare å vente på beskjed fra riksen om jeg får starte på medisiner ved neste mens eller om vi må vente enda en måned.
Har et håp om å få beskjed i morgen, men må nok belage meg på å vente til uka.
Hvordan går det med deg? Hvor lenge skal du gå på medisiner?
Krysser fingrene for degEr på jobb så skal på scanning dag 12 neste torsdag , er i Nordsjøen så rekker ikke scanning før pleier i grunn ha scanning dag 9.. blir 4 fersk forsøk på søsken dette , ikke hat noen frys noen gang. . Men har forandret en del dette forsøket så håper det utgjør forskjellen .. pleier ha uttak ca dag 16...
Jeg har brukt Fostimon når jeg forsøkte med inseminasjon. Syntes også blande selv-konseptet var veldig skummelt først, men det gikk greit etter å ha fulgt video på Felleskatalogen nøye. Og de var ikke så ille å sette. Så det fikser du!Er det noen her som har vært borti Fostimon som medisiner? Jeg hadde mange tomme eggposer sist og ingen av eggene mine ville befrukte seg (bioingeniør hadde ingen god forklaring på hvorfor). Denne runden blir det Fostimon heller enn Rekovelle og hele "bland din egen medisin" skremmer meg litt! Jeg har bare lest at denne ble brukt for de med lav AMH, men jeg har jo PCOS og har skyhøy AMH Går jeg mot en syklus med overstimulering?
Så bra at dere ikke trenger å vente så lenge! Gikk du på Menopur hos Hausken også?Melder meg inn her, da vi nylig har vært på oppstartssamtale i det offentlige Etter tre forsøk hos Hausken blir det godt å prøve noe nytt. Det blir maksdose Menopur denne gang, for å se om det gir bedre modning av eggene. Jeg er spent og veldig glad for at vi slapp vente så lenge.
30ish - 33 - B2 - Haugesund Sykehus - IVF#4 (første i det offentlige) - planlagt innsett uke 17
Åh, takk for svar! Godt å høre at også dette blir en vane.Jeg har brukt Fostimon når jeg forsøkte med inseminasjon. Syntes også blande selv-konseptet var veldig skummelt først, men det gikk greit etter å ha fulgt video på Felleskatalogen nøye. Og de var ikke så ille å sette. Så det fikser du!
Men ang. overstimulering har jeg ingenting å bidra med, hadde lav AMH selv.
Ja, vi har vært heldige med det Jeg hadde Menopur i siste forsøk hos Hausken (lang protokoll). De to første var med Gonal f og kort protokoll. Alle forsøkene var med samme dosering, så nå er det dosen som blir annerledes.Så bra at dere ikke trenger å vente så lenge! Gikk du på Menopur hos Hausken også?
Spennende, håper det gjør susen! Når forventer du mensen/oppstart?Ja, vi har vært heldige med det Jeg hadde Menopur i siste forsøk hos Hausken (lang protokoll). De to første var med Gonal f og kort protokoll. Alle forsøkene var med samme dosering, så nå er det dosen som blir annerledes.
Ja, det blir det! Lite glad i å vente, så kjekt at det ikke er lenge til. Mensen er allerede i gang, og vi prøver en runde på egenhånd nå. Starter med progynova helt i slutten av mars (slik at de kan styre syklusen til det passer med uttak), så blir det Menopur fra og med 10. april og UL 19. april Hvis det kommer en åpning før, så gir de oss beskjed. Hvor er du i løypa nå?Spennende, håper det gjør susen! Når forventer du mensen/oppstart?
Oj, kult at det er mulig å styre syklusen på denne måten Kjekt å ha datoene klare da, enklere å planlegge for dere ogsåJa, det blir det! Lite glad i å vente, så kjekt at det ikke er lenge til. Mensen er allerede i gang, og vi prøver en runde på egenhånd nå. Starter med progynova helt i slutten av mars (slik at de kan styre syklusen til det passer med uttak), så blir det Menopur fra og med 10. april og UL 19. april Hvis det kommer en åpning før, så gir de oss beskjed. Hvor er du i løypa nå?
Mye vanligere i utlandet enn i NorgeOj, kult at det er mulig å styre syklusen på denne måten Kjekt å ha datoene klare da, enklere å planlegge for dere også
Jeg er nå snart i midten av ventesyklusen min etter negativ fryseforsøk. Oppstart med sprøyter på CD2, som er ca. i siste uken i mars, så ikke veldig lenge til