April 2024

Er dette ok strek for å være 11dpo? :D
Vis vedlegget 433273
Jeg syntes det er vanskelig å vite. Du er fortsatt tidlig, så bare å teste Annenhver (hver) dag. Stigning som betyr noe. Har du tatt digital? Jeg fikk positiv digital på ca samme strek i går 10 dpo. Vi alle produserer hcg forskjellig. Skulle vært en fasit :p streken min ble veldig mye tydeligere fra i går til I dag hvertfall..

Jeg syntes det er vanskelig å vite. Du er fortsatt tidlig, så bare å teste Annenhver (hver) dag. Stigning som betyr noe. Har du tatt digital? Jeg fikk positiv digital på ca samme strek i går 10 dpo. Vi alle produserer hcg forskjellig. Skulle vært en fasit :p streken min ble veldig mye tydeligere fra i går til I dag hvertfall..
Jeg tok digital i går, men den viste ikke gravid. Da var strimmel testen også svakere enn den i dag. Får prøve igjen i morgen :Heartred

9dpo og 11 dager siden ovitrelle. Negativ test idag, håper det snur de neste dagene :smiley-angelic001

Andre som har testet negativt 9dpo, men positivt senere? :)

Vedlegg

• IMG_20240423_071355.jpg
    IMG_20240423_071355.jpg
    2,4 MB · Visninger: 55
Jeg er så glad, samtidig så skjønner jeg ikke helt at det er sant. Jeg vil bare få testdag overstått om 8 dager. Da føler jeg mer trygg.

Et annet spørsmål. Har dere kontaktet legen deres før dere har vært på tidlig ul? Jeg vil jo gjerne ha hcg blodprøve for å se at det stiger riktig. Det var vanskelig for legen å skjønne sist, så jeg fikk tlftime når jeg allerede hadde funnet ut at det ikke gikk allikevel.

Vedlegg

• 20240423_100941.jpg
    20240423_100941.jpg
    783 KB · Visninger: 70
Så kjekt å se at folk allerede har positive tester :D :Heartpink Håper det smitter! Jeg føler jeg ligger milevis bak dere andre, men har i alle fall hatt uttak i dag. Med tanke på antall follikler og egg, så har jeg hatt en dårlig runde denne gangen. Det minste jeg har fått ut tidligere er 10 egg, mens det ble 5 egg i dag. Dette var jeg forberedt på etter UL-kontrollen før helgen heldigvis. Uansett, jeg prøver å tenke at det kan være en god ting med færre egg mtp kvalitet. Vårt dårligste forsøk tidligere var jo da vi fikk ut mest egg, så krysser fingrene for at de 5 eggene er modne og lar seg befrukte. Det blir jo artig å finne ut om færre egg faktisk har noe for seg mtp kvalitet hos meg :D Så nå håper jeg dagen i dag går fort, slik at jeg kan ringe å høre om befruktning i morgen.

Gratulerer til alle gravide! Jeg ligger også langt bak, men har nå endelig vært på første kontroll. Forventningene var ganske store siden vi stimulerer med høyere dose enn tidligere, men det var omtrent likt antall som de andre gangene. Men det er bra altså, rundt 10 follikler som ligger an til å bli modne nok. Uttak blir mest sannsynlig på mandag, men skal på ny kontroll torsdag.

Gratulerer til alle gravide! Jeg ligger også langt bak, men har nå endelig vært på første kontroll. Forventningene var ganske store siden vi stimulerer med høyere dose enn tidligere, men det var omtrent likt antall som de andre gangene. Men det er bra altså, rundt 10 follikler som ligger an til å bli modne nok. Uttak blir mest sannsynlig på mandag, men skal på ny kontroll torsdag.
Lykke til med uttak, håper du får ut mange gode egg:Heartred

Håper dere får ut noen skikkelig gode egg i denne runden! :Heartred

Back
Topp