April 2024

Jeg kan settes som ruger! Fikk ut 4 egg på onsdag og bare to av disse ble befrukta. Den de satte inn i dag hadde delt seg 7 ganger, tror det er bra? Hvor mye hadde deres delt seg på dag 3? Den andre hadde ikke delt seg like fort, så de skulle vurdere utviklingen til over helgen og om de putter den i frysern eller ikke. Nå blir det noen lange dager frem til testing :p

Til alle andre her inne: lykke til med stimulering og ruging og gratulerer så mye til dere som sitter med positive tester! :Heartred Jeg føler april blir en god mnd for mange av oss :Heartpink

Jeg håper dette holder! 9 dpo. Fikk ikke positiv så tidlig sist, da ble det kjemisk. Utvannet urin på rfsu. Er ikke glad i rfsu, men måtte prøve den jeg hadde her. Tok en make sure i dag tidlig. Den var det svak strek på .. Kan jeg seriøst være gravid igjen på 2 av 2 innsett? :crybaby2
Gratulerer så mye❤️

Jaaaa, gratulerer! ❤️
Tusen takk! :Heartred
Gratulerer så mye til deg også:Heartred:Heartred:Heartred Så fantastisk!
Jeg tok blodprøve, turte ikke teste hjemme da jeg ble helt surrete i hodet av det. Skal du ta blodprøve i tillegg?
Skjønner det godt :Heartred Sal du ta ny prøve for å se økning også?
Tusen takk! :Heartred Ikke planlagt blodprøve her, men får en UL av klinikken i uke 7. Frem til det blir det litt mer testing hjemme, hvertfall til jeg ser 3+ på digital :)

Ser ut som testen var svakere i dag, mer som en skyggestrek. Håper det bare er Ovitrellen :nailbiting: Rugedag 5, så er jo fortsatt tidlig..

Røyk på en make sure. Seriøst :crybaby2 :Heartpink Den er like sterk/svak nå på 9 dpo som den var på 12 dpo sist. Jeg får virkelig mer troa på at dette holder!

Vedlegg

• Screenshot_20240420_172843_Gallery.jpg
    Screenshot_20240420_172843_Gallery.jpg
    611,6 KB · Visninger: 63
Er det normalt med skyggestrek på en vanlig gtest fra Babyplan? Har kun brukt tidlig gtest når jeg har testet, hørt at de er fæle med skyggestrek. Tok vertfall å testet nå i kveld (for 4 gang idag) testetøsa er i gang :p

11 dager siden Ovitrelle og 9dpo, tror dere at det fortsatt kan være den som slår ut på en 25mIU test?

IMG_6351.jpegIMG_6352.jpeg

Er det normalt med skyggestrek på en vanlig gtest fra Babyplan? Har kun brukt tidlig gtest når jeg har testet, hørt at de er fæle med skyggestrek. Tok vertfall å testet nå i kveld (for 4 gang idag) testetøsa er i gang :p

11 dager siden Ovitrelle og 9dpo, tror dere at det fortsatt kan være den som slår ut på en 25mIU test?

Vis vedlegget 433074Vis vedlegget 433075
Fått masse skygge streker på babyplan så helt klart mulig . Lest og hørt om mange andre også som får det..min har slått ut sånn 11dpo flere ganger , så absolutt mulig.

Nå tør jeg å sette meg på gravid. 10 dpo i dag og positiv digital. Da er hsg høyere nå enn sist når det ble kjemisk. Da fikk jeg ikke positiv digital før 15 dpo. ❤️

Vedlegg

• 20240421_055736.jpg
    20240421_055736.jpg
    703,3 KB · Visninger: 39
Jeg har negativ eggløsningstest i dag. Noen som vet hva medicus vil gjøre dersom den er positiv I morgen? Avbrutt pga innsett lørdag? Det er vel for sent å sette ovitrelle og ha innsett en uke etter når man har naturlig lh økning?
Jeg kommer nok til å teste i ettermiddag og melde den inn som positiv dersom den er positiv. Når til og med st Olavs tillot det, kan ikke medicus være mer anal iaf :angelic:

Jeg kan flyttes til avbrutt. Hvis noen har erfaring med dårlig utvikling av embryo, svar gjerne på egen post jeg har laga

Hvordan ligger det an med alle her? ❤️ Sjekk gjerne at du står riktig på listen i tråden. Kan fort gå litt fort i svingene her :angelic:
Jeg ble satt på frys pga overstimulering. Så har flyttet over til mai ❤️

Back
Topp