April 2024

Jeg har negativ eggløsningstest i dag. Noen som vet hva medicus vil gjøre dersom den er positiv I morgen? Avbrutt pga innsett lørdag? Det er vel for sent å sette ovitrelle og ha innsett en uke etter når man har naturlig lh økning?
Jeg kommer nok til å teste i ettermiddag og melde den inn som positiv dersom den er positiv. Når til og med st Olavs tillot det, kan ikke medicus være mer anal iaf :angelic:
Hvordan gikk det i ettermiddag? Så kjedelig hvis det blir avbrutt... Har du altså sett at testene begynner å øke? Jeg tror ikke det er for sent å sette ovitrelle så lenge toppen ikke har kommet, men er usikker.
 
Øverste test er morgen 7dpo for å teste ut ovitrelle. Nederste er morgen idag (8dpo). Har jeg streksyn eller er det en strek der idag som ikke var der igår? :nailbiting: :wacky:
 

Vedlegg

  • IMG_20240422_063946.jpg
    IMG_20240422_063946.jpg
    2,8 MB · Visninger: 34
  • IMG_20240422_073441.jpg
    IMG_20240422_073441.jpg
    2,3 MB · Visninger: 31
Jeg ser strek på begge, men den nederste er kanskje litt sterkere? :)
Haha, man blir jo gal i hodet av å tyde tester :hilarious: bare å smøre seg med tålmodighet og vente til i kveld/imorgen med ny test for å se om den blir sterkere.
Samboeren ser ikke strek på noen av dem :wacky:
 
Haha, man blir jo gal i hodet av å tyde tester :hilarious: bare å smøre seg med tålmodighet og vente til i kveld/imorgen med ny test for å se om den blir sterkere.
Samboeren ser ikke strek på noen av dem :wacky:
Ja er slitsomt. Jeg tok test I dag tidlig. Den er ikke noe sterkere enn i går, men jeg får gjerne sterkere på ettermiddag/kveld. Så dobler det seg ikke hver dag heller .. Allikevel tester jeg morgen også :banghead: :p
 
Ja er slitsomt. Jeg tok test I dag tidlig. Den er ikke noe sterkere enn i går, men jeg får gjerne sterkere på ettermiddag/kveld. Så dobler det seg ikke hver dag heller .. Allikevel tester jeg morgen også :banghead: :p
Hvor mange dpo er du?
Man blir desperat etter å se økning når man først har fått to streker :hilarious:
 
Hvordan gikk det i ettermiddag? Så kjedelig hvis det blir avbrutt... Har du altså sett at testene begynner å øke? Jeg tror ikke det er for sent å sette ovitrelle så lenge toppen ikke har kommet, men er usikker.
De har absolutt økt og er nok positive innen lunsj, men medicus spesifiserte morgenurin og testen var negativ på morgenurin ;) phew! Kontroll om noen timer så får se på slimhinnen da :)
 
Øverst i går 10 dpo. Nederst i dag 11 dpo. Nå er testen sterkere enn jeg noen gang fikk når det ble kjemisk i februar ❤️
Oi, det ser jo kjempebra ut! :love7 :hello2
 
Tre timer siden kontroll og har ennå ikke hørt noe fra medicus :nailbiting::happy090 til og med st Olavs var ofte raskere :knegg: slimhinna var 6.9 mm så regner med de går med på innsett, men det er nervepirrende ventetimer!
 
Back
Topp