Jaaa!!!! HåpeSpireNÅ er det endelig deres tur
![]()
Tenk at det faktisk gikk til slutt!!!! Ååååååh, jeg er så sjokkert og så glad ❤ Tårene triller konstant hos både meg og kona!
Håper alt er bare fint med deg og den lille ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa!!!! HåpeSpireNÅ er det endelig deres tur
![]()
Forståelig! Helt fantastiskTenk at det faktisk gikk til slutt!!!! Ååååååh, jeg er så sjokkert og så glad ❤ Tårene triller konstant hos både meg og kona!
Håper alt er bare fint med deg og den lille ❤
Gråter en skvett med dere, for den reisa deres har virkelig vært utrolig siste tiden. 
JIPPI!!!!! Gratulerer så mye til dere, nå blir det baby

Forståelig! Helt fantastiskGråter en skvett med dere, for den reisa deres har virkelig vært utrolig siste tiden.
Uke 12 og ul på tirsdag, krysser fingrene for at alt er bra![]()
HåpeSpire ❤ Jeg er såå glad på deres vegne ❤
JIPPI!!!!! Gratulerer så mye til dere, nå blir det baby![]()
HERREGUD!!! Gratulerer, såå utrolig herlig![]()
Syns du skal være i desember. Er veldig mange der som skriver og en aktiv gruppeJaaaa det blir visst baby her også ❤ Husker når du fikk positiv test, det ga meg skikkelig håp ❤ Skal glede meg helt uhemmet over det her ❤ Lurer på om jeg skal snike meg inn i desembergruppa også selv om termin blir helt i begynnelsen av januar...
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa Jaaaaaaaaaaaaa Jaaaaaaaaa altså!!!!!!!!!!!!!! Så fantastisk
Gratulere 
Ååååh for en herlig nyhet å våkne opp til!! Dette må være en helt fantastiskt følelse
Gratulerer så mye! 
HåpeSpire ❤ Jeg er såå glad på deres vegne ❤
GRATULERER!!!

Gratulerer så mye!!Syns du skal være i desember. Er veldig mange der som skriver og en aktiv gruppeGår det hele veien for meg, så får jeg i november. Har KS to til tre uker før pga ..ja...en del ting. Ønsker deg en strålende søndag, og ikke glem å nyyyyt øyeblikket
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa Jaaaaaaaaaaaaa Jaaaaaaaaa altså!!!!!!!!!!!!!! Så fantastiskGratulere
![]()
Ååååh for en herlig nyhet å våkne opp til!! Dette må være en helt fantastiskt følelseGratulerer så mye!
![]()
GRATULERER!!!![]()
Gåsehud..!! Fy flate for en fin strekGratulerer så mye!!