April 2021

Tenk at det faktisk gikk til slutt!!!! Ååååååh, jeg er så sjokkert og så glad ❤ Tårene triller konstant hos både meg og kona!

Håper alt er bare fint med deg og den lille ❤
Forståelig! Helt fantastisk:Heartred Gråter en skvett med dere, for den reisa deres har virkelig vært utrolig siste tiden.

Uke 12 og ul på tirsdag, krysser fingrene for at alt er bra:Heartred

Forståelig! Helt fantastisk:Heartred Gråter en skvett med dere, for den reisa deres har virkelig vært utrolig siste tiden.

Uke 12 og ul på tirsdag, krysser fingrene for at alt er bra:Heartred

Det har vært litt av en heisatur, håper alt går bra fremover nå ❤

Wow, 12 uker allerede :eek: Masse lykke til på UL, det går helt sikkert fint ❤

JIPPI!!!!! Gratulerer så mye til dere, nå blir det baby❤️❤️❤️

Jaaaa det blir visst baby her også ❤ Husker når du fikk positiv test, det ga meg skikkelig håp ❤ Skal glede meg helt uhemmet over det her ❤ Lurer på om jeg skal snike meg inn i desembergruppa også selv om termin blir helt i begynnelsen av januar...

Jaaaa det blir visst baby her også ❤ Husker når du fikk positiv test, det ga meg skikkelig håp ❤ Skal glede meg helt uhemmet over det her ❤ Lurer på om jeg skal snike meg inn i desembergruppa også selv om termin blir helt i begynnelsen av januar...
Syns du skal være i desember. Er veldig mange der som skriver og en aktiv gruppe❤️Går det hele veien for meg, så får jeg i november. Har KS to til tre uker før pga ..ja...en del ting. Ønsker deg en strålende søndag, og ikke glem å nyyyyt øyeblikket ❤️

Syns du skal være i desember. Er veldig mange der som skriver og en aktiv gruppe❤️Går det hele veien for meg, så får jeg i november. Har KS to til tre uker før pga ..ja...en del ting. Ønsker deg en strålende søndag, og ikke glem å nyyyyt øyeblikket ❤️

Ja, har sneket litt og det virker som en fin gjeng ❤ Jeg kommer uansett mest sannsynlig til å føde i desember dersom vi er så heldige at Bølla holder hele veien ❤

Tusen takk, i dag skal vi bare være glade :D

Back
Topp