April 2021

Takk for svar! Tenkte også at det må være ganske likt, men lurte siden det er det snakk om full blære osv ved innsett, noe som jeg ikke har fått beskjed om ved inseminasjon.
Ja, det var det eneste ubehagelige syns jeg.. at blæra måtte være full. Jeg bomma litt når jeg skulle ha uttak, og drakk masse før jeg skulle inn.. Det var ikke nødvendig da :hilarious:

Jeg kan settes på ruger <3 :D Herregud så emosjonelt og «koselig», klamre deg fast lille blasto <3
Den store mørke øverst der er blæra mi :p HOLDT PÅ Å SKVETTE på legen, herregud :p :D

Haha! Passelig full blære der ja:hilarious: Gratulerer som ruger :chicken: fikk du noen på frys og?

10 dpo/5 dager etter innsett. Jeg er skikkelig pessimist i dag. Tror ikke det har gått nå heller og gruer meg til å teste :(

Enig der. Får være måte på hvor lenge jeg skal torturere meg selv! Uansett blir det bedre å vite. Da går det an å planlegge fremover.
Rart med det, jeg tester alltid bedre på kveld enn dagen så tidlig. Syns du er flink med å holde på deres testedag, og ikke høre på oss her inne:hilarious::hilarious:

HVA I ALL VERDEN

20210425_055950.jpg

Herregud!! :smiley-bounce016 Jeg var sååå spent på å inn å sjekke her for jeg så i går du skulle teste! Første jeg gjorde når jeg våknet! Altså, dette fortjener du sååå:love7 Nå må bare spiren klore seg fast :Heartred Gratulerer sååå mye. Det var virkelig meningen denne eskimoen skulle bli hos deg denne gangen, tross alle hindringer som prøvde å sette en stopper underveis :hello2:hello2:hello2

Herregud!! :smiley-bounce016 Jeg var sååå spent på å inn å sjekke her for jeg så i går du skulle teste! Første jeg gjorde når jeg våknet! Altså, dette fortjener du sååå:love7 Nå må bare spiren klore seg fast :Heartred Gratulerer sååå mye. Det var virkelig meningen denne eskimoen skulle bli hos deg denne gangen, tross alle hindringer som prøvde å sette en stopper underveis :hello2:hello2:hello2

Du altså ❤ Blir helt rørt av at du tenker på meg! Tusen tusen takk ❤ Du har helt rett ja, dette var virkelig meningen :D Ååååååååh, jeg er så glad og letta!!!!!!!!!

Se der ja!!! Dette var meningen, rett og slett:Heartbigred
Så sterk og klar også, dette blir bra:woot:

Gratulerer og hurra:love2:love2:love2 :wav

Takk!!!! ❤ Jeg kan nesten ikke tro det! Den ser grei ut til å være 11 dpo ja? Har ikke noe særlig erfaring med positive graviditetstester liksom :hilarious:

Helt klart at det her var meningen ja, lille bølla har bare med å klamre seg fast ❤

Back
Topp