Det blir på en måte aldri noen ruptur av folikkelen, så den bare fortsetter å vokse (blir til cyste) også går bare egget til grunne. Hvis jeg har forstått det riktig. Kompliserte saker dette. Jeg vet ikke hva klinikken din opererer med. Noen sier at så lenge folikkelen er over 18mm så kan Ovitrelle settes. Noen sier sett Ovitrelle ved positiv test. Noen setter Ovitrelle på en bestemt dag (før positivt test foreligger noen ganger) fordi man antar folkkkelen er stor nok og el er ønskelig kanskje til en spesiell dag for eksempel. Jeg hadde helt naturlig syklus ved innsett, og satte ikke Ovitrelle - da ble bare innsettet fem dager etter positiv test...Takk, gode deg ❤ Hvis den ikke er for stor ved eggløsning, hvordan kan den bli til en cyste da? Herrlighet, jeg lærer stadig noe nytt i dette gametFy søren, jeg er skikkelig skuffa nå! Hvor stor skal follkelen være når jeg setter Ovitrelle?
For å si det sånn; en syklus hadde jeg folikkel på 14mm på en mandag. Man antar at foliklene vokser 2mm i døgnet. Jeg fikk positiv test påfølgende lørdag, da antar vi at folikkelen var 24mm ved positiv test. Det hadde vært go fra St Olavs sin side det

Vet ikke om dette var mer forvirrende enn noe annet, men det er virkelig kompliserte greier

Fy søren, jeg er skikkelig skuffa nå! Hvor stor skal follkelen være når jeg setter Ovitrelle?
Kjenner jeg blir litt fortvila av dette. Ikke har de sagt noe om veien videre heller 

kan noen forklare hvordan dette funker? Skal jeg liksom ikke ha eggløsning????
ja går på østrogrenplaster
Håper den kommer veldig snart!!! ❤

men nå må vi jo bare se fremover og håpe på neste runde ❤ Eskimoen vår ligger heldigvis trygt ❤
Spent på hvor emosjonelt påvirket jeg blir denne gang når jeg (forhåpentligvis) skal gå på det en laaaang stund. Sist rakk jeg bare 5 dager før det ble avbrutt og jeg var altså heeeeeelt ufyselig