April 2021

Man blir helt besatt! :hilarious:

Vet du noe mer om hva som skjer med deg? ❤
Har ny ultralyd på fredag, så blir vel veien staket ut da. Jeg er veldig ambivalent, så har enda ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre. Heller mot å ta sjansen, men det avhenger veldig av hva gyn sier på neste kontroll..

Fyfaderullan altså!

I ekte HåpeSpire-stil ble det nok en berg og dalbane gitt :hilarious:

Etter litt frem og tilbake har klinikken gitt oss grønt lys likevel!!!! Det er ikke optimale forhold, men siden slimhinna var akkurat over 7mm så gir de det en sjanse :woot: Må nok regne med litt utsatt eggløsning, men så lenge den ikke blir mer enn 3 dager forsinket så kjører vi på!!! :wideyed:
For en Berg og dalbane dette opplegget vi går igjennom er! Unner deg såå mye at dette her blir vellykket :Heartred

Stusser litt over at jeg har så sterke el tester når el er såpass langt unna o_O Men det var jo det samme sist syklus, så det er vel kanskje bare sånn kroppen min er? :wideyed: Fortsetter nå å teste, blir interessant å se hvor lang tid det tar før den blir positiv!
Sku til å skrive at du kanskje hadde blitt gravid på egen hånd siden testene er så positive, men.....da tenkte jeg gud hadde befruktet deg, er vell større sjanse enn at det gikk naturlig :hilarious:Jaja, gravid humor er på plass:hilarious: Håper du tar spøken , var ikke meningen å trykke deg på tærne.

Last edited:
Velkommen hit ❤ Så spennende med første forsøk! Har dere prøvd lenge på egen hånd?

Takk! ❤️ Vi har prøvd i nesten 1,5 år, men visst at det var sannsynlighet for at vi kom til å trenge assistert befruktning en stund før vi begynte å prøve også. Så har rukket å bli litt mentalt forberedt. Blir en veldig spennende tid fremover!

Så i tråden her at det har vært mye frem og tilbake for deg denne runden, så ønsker deg masse lykke til! :)

Sku til å skrive at du kanskje hadde blitt gravid på egen hånd siden testene er så positive, men.....da tenkte jeg gud hadde befruktet deg, er vell større sjanse enn at det gikk naturlig :hilarious:Jaja, gravid humor er på plass:hilarious: Håper du tar spøken , var ikke meningen å trykke deg på tærne.

Hahahaha, ja da tror jeg kona hadde hatt et spørsmål eller to :hilarious:

Har ny ultralyd på fredag, så blir vel veien staket ut da. Jeg er veldig ambivalent, så har enda ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre. Heller mot å ta sjansen, men det avhenger veldig av hva gyn sier på neste kontroll..

Skjønner at det er vanskelig å ta stilling til ❤ Håper du får klare svar på fredag ❤

Kontroll i dag. Slimhinne på 6mm. For tynn enda. noen erfaringer i gruppen med det? Kan der vokse til 7-8 på 7-8 dager til? Vokser tregere enn normalt.
Jeg har som regel hatt slimhinne på 6 mm når jeg har vært på kontroll på syklusdag 10, og da har jeg fått innsett uken etterpå. Har kun hatt mislykkede innsett da, så aner ikke om det har noen sammenheng.

Takk! ❤️ Vi har prøvd i nesten 1,5 år, men visst at det var sannsynlighet for at vi kom til å trenge assistert befruktning en stund før vi begynte å prøve også. Så har rukket å bli litt mentalt forberedt. Blir en veldig spennende tid fremover!

Så i tråden her at det har vært mye frem og tilbake for deg denne runden, så ønsker deg masse lykke til! :)

Så leit at dere har prøvd så lenge ❤ Det er lurt å være mentalt forberedt, og gjerne forberedt på at ting blir annerledes enn hva man hadde sett for seg. Blir veldig spennende å se hva som skjer videre!!!!

Takk for det :) Jeg er optimistisk!

Ja, jeg er dritlei spenning for å være helt ærlig :hilarious::banghead: Håper det bare er plankekjøring videre (sikkert ikke :rolleyes:)

Jeg har god tro på at EL ikke blir så altfor sein. Kjenner på kroppen at den er på vei :)

Hvordan går det med deg? ❤
Godt at det føles som at kroppen din er i rute!

Jeg er veldig spendt på oppstartsundersøkelsen på tirsdag. Tenker mye på det. Har en ganske god følelse, men det hadde jeg sist også.. Nå har jeg jo fjernet polyppen så det burde ikke være noe i veien for å starte opp, men som du vet så vet man aldri i dette gamet :shifty: Ellers er det mye som skjer - vi har nettopp kjøpt leilighet og planlegger flytting, min kone har fått seg ny jobb, jeg har plutselig fått mange nye oppgaver på min jobb... Og så ivf på det. Men det går fint her altså :hilarious:

Wow! Her skjer det ting, på både ene og andre fronten:woot:

Tenkte bare å oppdatere med vellykket UL i går, slimhinne på 10 mm og ingen folikkler i sikte. Så da blir det innsett mandag 12.04:smiley-bounce012

Jeg tror jammen du kan fjerne meg fra forsiden! :wideyed:Vis vedlegget 353495

:woot::woot::woot:

Etter 1,5 år med intens prøving og 3 innsett, har vi blitt gravide på egen hånd!:nailbiting: Det er jo helt sjukt, men veldig veldig spennende! Nå krysser vi alt vi har for at dette går bra!:smiley-angelic001

Masse lykke til alle som har forsøk i april! :Heartred Jeg heier fra sidelinjen!

Wow. Gratulerer :love2 herlig med sånne gladnyheter. Gir håp til resten av oss her inne. :love7

Jeg har som regel hatt slimhinne på 6 mm når jeg har vært på kontroll på syklusdag 10, og da har jeg fått innsett uken etterpå. Har kun hatt mislykkede innsett da, så aner ikke om det har noen sammenheng.

Har de målt ved innsett?
Skal sannsynligvis ha kontroll før de tiner blasto neste uke for innsett samme dag.

Godt at det føles som at kroppen din er i rute!

Jeg er veldig spendt på oppstartsundersøkelsen på tirsdag. Tenker mye på det. Har en ganske god følelse, men det hadde jeg sist også.. Nå har jeg jo fjernet polyppen så det burde ikke være noe i veien for å starte opp, men som du vet så vet man aldri i dette gamet :shifty: Ellers er det mye som skjer - vi har nettopp kjøpt leilighet og planlegger flytting, min kone har fått seg ny jobb, jeg har plutselig fått mange nye oppgaver på min jobb... Og så ivf på det. Men det går fint her altså :hilarious:

Det er ofte sånn at alt ramlet i fanget på oss samtidig :hilarious: På en måte er det kanskje litt greit at det skjer mye rundt dere, litt godt å tenke på andre ting innimellom. Skulle bare gått an å slippe alt stresset rundt :arghh:

Tror og håper at alt er bra på kontrollen din ❤

Har de målt ved innsett?
Skal sannsynligvis ha kontroll før de tiner blasto neste uke for innsett samme dag.

De målte hos meg rett før blasto skulle settes inn i hvert fall :) Jeg leste også at ei her inne fortalte om ei venninne som hadde kommet til innsett, og kontrollen da viste at slimhinna var for tynn. Men de hadde allerede tint blastoen, så de bestemte seg for å sette det inn likevel fordi det var bedre enn å destruere det. Og hun ble vistnok gravid! Så det er jo håp ❤

Bare innom å sniker og heier på dere alle sammen fra sidelinja. Dere er så tøffe!

Det er ofte sånn at alt ramlet i fanget på oss samtidig :hilarious: På en måte er det kanskje litt greit at det skjer mye rundt dere, litt godt å tenke på andre ting innimellom. Skulle bare gått an å slippe alt stresset rundt :arghh:

Tror og håper at alt er bra på kontrollen din ❤
Takk :Heartred Ja, når det er mye som skjer går i hvert fall tiden frem mot forsøk ganske fort. (men den vil plutselig sakte ned etter eventuelt innsett, garantert! :hilarious:).

Skal du på flere kontroller innen innsett?

Back
Topp