April 2021

Fyfaderullan altså!

I ekte HåpeSpire-stil ble det nok en berg og dalbane gitt :hilarious:

Etter litt frem og tilbake har klinikken gitt oss grønt lys likevel!!!! Det er ikke optimale forhold, men siden slimhinna var akkurat over 7mm så gir de det en sjanse :woot: Må nok regne med litt utsatt eggløsning, men så lenge den ikke blir mer enn 3 dager forsinket så kjører vi på!!! :wideyed:

Haha, rakk ikke å bli ferdig med støtteinnlegg før det hadde snudd seg :hilarious: håper follikel og slimhinne fortsetter å vokse jevnt sammen :smiley-angelic001
 
Vært på kontroll idag, går på Synarela og skal ha fersk forsøk. Slimhinne var på 7 mm og skal være under 4, skal gå på synarela 3 ganger om dagen i en uke og ny kontroll igjen.
Noen som har vært borti dette? Og sitter med erfaringer? :confused004:confused005
 
Vært på kontroll idag, går på Synarela og skal ha fersk forsøk. Slimhinne var på 7 mm og skal være under 4, skal gå på synarela 3 ganger om dagen i en uke og ny kontroll igjen.
Noen som har vært borti dette? Og sitter med erfaringer? :confused004:confused005
Er det tidlig i syklus? Ikke stått på synarela, men jeg har hatt samme problem med tykk slimhinne i starten av syklusen. Fikk et forsøk avbrutt, men ser ut som jeg får innsett nå.
 
Er det tidlig i syklus? Ikke stått på synarela, men jeg har hatt samme problem med tykk slimhinne i starten av syklusen. Fikk et forsøk avbrutt, men ser ut som jeg får innsett nå.
Ja, det er det, ca en uke etter mens. Men synarelaen setter jo syklusen ut av spill så litt usikker på om jeg skal tenke på syklusen egentlig.
 
Starter stimulering på lørdag, 5mg Letrozol og 112,5 menopur. Har sommerfugler i magen nå :nailbiting:
UL fredag 16.

Hvordan er lengden/tykkelsen på nålene? Samme som på ovitrelle? (Menopur og fyremadel)
 
Starter stimulering på lørdag, 5mg Letrozol og 112,5 menopur. Har sommerfugler i magen nå :nailbiting:
UL fredag 16.

Hvordan er lengden/tykkelsen på nålene? Samme som på ovitrelle? (Menopur og fyremadel)
Har bare prøvd ovitrelle og fyremadel. Tror ikke lengden på nålene er så mye lenger, men det er jo andre typer sprøyter (ikke penn), så gjerne litt annerledes å sette de. Selv synes jeg fyremadel svir endel (altså selve medisinen, ikke sprøytestikket), men det var helt overkommelig:)

masse lykke til!
 
Fyfaderullan altså!

I ekte HåpeSpire-stil ble det nok en berg og dalbane gitt :hilarious:

Etter litt frem og tilbake har klinikken gitt oss grønt lys likevel!!!! Det er ikke optimale forhold, men siden slimhinna var akkurat over 7mm så gir de det en sjanse :woot: Må nok regne med litt utsatt eggløsning, men så lenge den ikke blir mer enn 3 dager forsinket så kjører vi på!!! :wideyed:
Sniker litt, da jeg må holde meg oppdatert på hvordan det går med deg:D
Nervepirrende kropp du har:rolleyes: masse lykke til!:woot:
 
Ja, det er det, ca en uke etter mens. Men synarelaen setter jo syklusen ut av spill så litt usikker på om jeg skal tenke på syklusen egentlig.
Ja, da blir det litt annerledes situasjon enn min. Syns 'alle' har motsatt problem med tynn slimhinne. Ikke alltid enkelt å skjønne seg på..
 
Ja, da blir det litt annerledes situasjon enn min. Syns 'alle' har motsatt problem med tynn slimhinne. Ikke alltid enkelt å skjønne seg på..
Nei er virkelig ikke det.. Får bare håpe fungerer og jeg kan starte med sprøyter etter neste kontroll :)
 
Starter stimulering på lørdag, 5mg Letrozol og 112,5 menopur. Har sommerfugler i magen nå :nailbiting:
UL fredag 16.

Hvordan er lengden/tykkelsen på nålene? Samme som på ovitrelle? (Menopur og fyremadel)
Sniker litt. Har brukt Menopur og fyremadel på 5 forsøk. Menopur er ingen problem å stikke. Rett inn og hold i magen. Se film av den, så vet du hvordan det gjøres. Fyremadel svir litt av medisinen, jeg satt den skrått inn med spissen inn, den er avrundet om du ser nøye på den. Lykke til, dette går fint ❤️
 
Starter stimulering på lørdag, 5mg Letrozol og 112,5 menopur. Har sommerfugler i magen nå :nailbiting:
UL fredag 16.

Hvordan er lengden/tykkelsen på nålene? Samme som på ovitrelle? (Menopur og fyremadel)
Jeg synes Menopur er ganske lik Ovitrelle. Fyremadel synes jeg var litt «seigere» å få inn.
 
Har de målt ved innsett?
Skal sannsynligvis ha kontroll før de tiner blasto neste uke for innsett samme dag.
Nei, har ikke hatt kontroll før innsett. Men skulle likt å visst hvor tjukk den faktisk er ved innsett.
Håper du får positivt resultat på neste kontroll da slik at du får innsett :Heartred
 
Takk :Heartred Ja, når det er mye som skjer går i hvert fall tiden frem mot forsøk ganske fort. (men den vil plutselig sakte ned etter eventuelt innsett, garantert! :hilarious:).

Skal du på flere kontroller innen innsett?

Ååååh den der ventetiden før man kan ta en graviditetstest er en helt spesiell form for tortur! Dere får planlegge masse greier da i håp om at det går litt raskere da :)

Nei, skal visst ikke det :eek: Nå går jeg bare og venter på positiv el test. Håååååper at innsett faller på helg for da får jeg ha med kona og jeg vet at hun syns det har vært sårt å ikke kunne være med tidligere :(
 
Haha, rakk ikke å bli ferdig med støtteinnlegg før det hadde snudd seg :hilarious: håper follikel og slimhinne fortsetter å vokse jevnt sammen :smiley-angelic001

Ja nei, får vel innføre en regel om å la det gå 2-3 business days før man svarer meg for å være sikker :hilarious: Jeg har troa på at det kommer til å ordne seg med innsett :joyful: Syns det er godt å være litt optimistisk nå etter en lang tung periode!
 
Starter stimulering på lørdag, 5mg Letrozol og 112,5 menopur. Har sommerfugler i magen nå :nailbiting:
UL fredag 16.

Hvordan er lengden/tykkelsen på nålene? Samme som på ovitrelle? (Menopur og fyremadel)

Så spennende, snart er du i gang :woot:

Har ikke tatt menopur, men syns nåla til fyremadel var skummel :angelic: Men når jeg først hadde satt den en gang så gikk det fint de andre gangene :) Den kan svi litt, men det er overkommelig!
 
Starter stimulering på lørdag, 5mg Letrozol og 112,5 menopur. Har sommerfugler i magen nå :nailbiting:
UL fredag 16.

Hvordan er lengden/tykkelsen på nålene? Samme som på ovitrelle? (Menopur og fyremadel)

Jeg syntes nålene til menopur ikke var like spisse som på gonal f og ovitrelle. Men funker fint så lenge man lager en skikkelig hard valk å stikke i :happy:
Fyremadel svir litt etterpå ja, jeg fikk litt vepsestikk av den. Men d går heldigvis fort over ;)
 
Starter stimulering på lørdag, 5mg Letrozol og 112,5 menopur. Har sommerfugler i magen nå :nailbiting:
UL fredag 16.

Hvordan er lengden/tykkelsen på nålene? Samme som på ovitrelle? (Menopur og fyremadel)
Sniker litt..
Jeg har ikke satt verken ovitrelle eller menopur, men fyremadel.. den er ganske tjukk spiss på, så den ser ganske skummel ut. (Sammenlignet med bemfola som jeg gikk på). Men går bra - anbefaler dog å stikke litt fort :p Den bryter ikke huden like lett som tynnere nåler, liksom.

Men går nok helt fint ♥️ Masse lykke til!
 
Dæven -så gode dere er..! Takk :notworthy

Har en smule skrekken ved å skulle stikke selv, så her stiller mannen opp. Men må nok gjøre det selv også. Skal se nøye på spissen til fyremadel å stikke rett vei og vinkel. Blir det helt krise å skulle stikke selv, er det tillatt å påføre emla først?
 
Dæven -så gode dere er..! Takk :notworthy

Har en smule skrekken ved å skulle stikke selv, så her stiller mannen opp. Men må nok gjøre det selv også. Skal se nøye på spissen til fyremadel å stikke rett vei og vinkel. Blir det helt krise å skulle stikke selv, er det tillatt å påføre emla først?
Må sies at hos meg satte mannen alle sprøyter bortsett fra de som kom i penne-form. Jeg finnes ikke redd for sprøyter, men synes det ble minst knotete. Og så ble det faktisk en ganske koselig rutine å ha sammen synes jeg.
 
Back
Topp