April 2021

Wow.. og fjøs da! Høres ut som du har hatt et fint forløp fysisk :woot: du ble mao ikke slått ned av kvalme og fatigue?

..jeg gikk 6 mnd på Letrozol i fjor, uten suksess. (Ble spontant gravid men mistet i MA i januar)
En av PP’ene på 5mg og ble helt elendig av det. 2,5mg gikk bedre fysisk.
Skal på 5mg Letrozol nå og.. så derfor jeg engster meg litt for formen. Samt lavdose Menopur og fyremadel. Men som jeg leser her, så er ikke hvert forsøk nødvendigvis likt heller.. -så kan være det går fint nå :smiley-angelic006 ..?!

Psykisk er det vanskeligste i dette gamet, ja... bøyer meg i støvet for tapperheten til assistertjentene, så mye man skal kunne tåle for å skape et lite nurk.

Takk for beroligende ord Håpespire! Kommer nok til å bruke dere her mye fremover :smiley-ashamed005

Nei, jeg kjente ingenting til det heldigvis :) Jeg fungerte som normalt, bortsett fra humøret.

Ah, da skjønner jeg at du er litt bekymret for bivirkninger! Håper at det går mye bedre denne gang ❤

Det er bare å bruke oss for både informasjon og støtte, du må ikke nøle med å rope ut!!!! Det er en fantastisk fin gjeng her inne, det har gjort en stor forskjell for meg i dette løpet ❤

Aaaaaaah, snart ultralyd. Jeg er så stressa at jeg er kvalm. Kjenner at jeg har så mye håp ❤ Det blir tøft dersom det blir avbrutt igjen.

Håper det går veien for deg. Forespeilet de i starten for deg hva den normalt sett vokser i løpet av døgnet / dagene?
Nei egentlig ikke. Kanskje de gjorde det første gang, det husker jeg ikke helt, men nå tror jeg de uansett tenker at min vokser så mye saktere enn normen at det er vanskelig å si.

Dere som bruker/har brukt Synarela, er det normalt å kjenne bitter smak(hvis jeg kan beskrive det sånt) i halsen en stund etter at dere spraya eller gjør jeg noe feil? :smiley-angelic002

Dere som bruker/har brukt Synarela, er det normalt å kjenne bitter smak(hvis jeg kan beskrive det sånt) i halsen en stund etter at dere spraya eller gjør jeg noe feil? :smiley-angelic002

den har en smak ja, den er ikke god, men jeg tenker at veit jeg at jeg har fått dosa mi ihvertfall :)

Da blir det mest sannsynlig avbrutt her. Slimhinne på bare 7,1 mm og follikel på 11 mm. Dag 12 i dag. Venter på bekreftelse på avbrutt innsett fra klinikken. Skikkelig, skikkelig lei meg.

Da blir det mest sannsynlig avbrutt her. Slimhinne på bare 7,1 mm og follikel på 11 mm. Dag 12 i dag. Venter på bekreftelse på avbrutt innsett fra klinikken. Skikkelig, skikkelig lei meg.
Neineinei HåpeSpire :Heartred Nå ble jeg også skikkelig lei meg :(

Å nei. Så kjipt Håpespire, skikkelig trist beskjed å få.

:Heartred

Da blir det mest sannsynlig avbrutt her. Slimhinne på bare 7,1 mm og follikel på 11 mm. Dag 12 i dag. Venter på bekreftelse på avbrutt innsett fra klinikken. Skikkelig, skikkelig lei meg.[/QUOTE

Åå, forstår godt at du blir lei deg❤️

Åh nei så kjedelig :sorry: Er det ikke mulig å vente noen dager? Eller de tenker at du ikke vil ha EL i denne syklusen? Sender en stor klem!

Så utrolig leit å høre! Det gjør så vondt når det blir avbrutt. Ta vare på deg selv nå <3

Trenger vel ikke å bli avbrudd? Eller... iallefall ikke hvis det er styrt syklus? Jeg hadde slimhinne på 5,2 og folikkel på 11,2 på dag 12. fikk økt dosen noe, og på siste UL var slimhinnen på 6,7 og follikkelen var krympet. Jeg skal ha innsett på fredag.

Første innlegg på forumet, har foreløpig bare fulgt litt med, men nå er vi snart igang :)

Antoinette92 - 28 år - Barn 1 - Rikshospitalet - Forsøk nr 1, ICSI - Gonal F 150 ie, fyremadel, Ovitrelle, crinone - oppstart uke 15/16 og innsett uke 17/18.

Takk for omtanken alle sammen ❤

Åh nei så kjedelig :sorry: Er det ikke mulig å vente noen dager? Eller de tenker at du ikke vil ha EL i denne syklusen? Sender en stor klem!

Jeg vet ikke helt om det blir ny kontroll. Jeg tror de tenker at syklusen er for ustabil til å "kaste" bort en perfekt blasto på. Det er jo langt unna hva det bruker å være på dag 12 hos meg... Men får bare vente å se. Gynekologen sa at etter hennes erfaring blir det avbrutt.

Trenger vel ikke å bli avbrudd? Eller... iallefall ikke hvis det er styrt syklus? Jeg hadde slimhinne på 5,2 og folikkel på 11,2 på dag 12. fikk økt dosen noe, og på siste UL var slimhinnen på 6,7 og follikkelen var krympet. Jeg skal ha innsett på fredag.

Det er naturlig syklus, så jeg har ikke så mye å mikse og trikse med. Slimhinna mi har pleid å være rundt 9 mm på dag 12, og follikler på rundt 18 mm. Så det er noe som ikke stemmer. Og da vil ikke klinikken ta sjansen på å bruke opp en perfek blasto på en dårlig syklus. Jeg har veldig dårlig eggkvalitet, så det er ikke en sjanse jeg vil ta selv heller...

Åh, det er så leit at det er så mye usikkerhet for å få innsett. Kan kroppen tulle etter hormonpåvirkningen? ❤

Back
Topp