Wow.. og fjøs da! Høres ut som du har hatt et fint forløp fysiskdu ble mao ikke slått ned av kvalme og fatigue?
..jeg gikk 6 mnd på Letrozol i fjor, uten suksess. (Ble spontant gravid men mistet i MA i januar)
En av PP’ene på 5mg og ble helt elendig av det. 2,5mg gikk bedre fysisk.
Skal på 5mg Letrozol nå og.. så derfor jeg engster meg litt for formen. Samt lavdose Menopur og fyremadel. Men som jeg leser her, så er ikke hvert forsøk nødvendigvis likt heller.. -så kan være det går fint nå..?!
Psykisk er det vanskeligste i dette gamet, ja... bøyer meg i støvet for tapperheten til assistertjentene, så mye man skal kunne tåle for å skape et lite nurk.
Takk for beroligende ord Håpespire! Kommer nok til å bruke dere her mye fremover![]()
Nei, jeg kjente ingenting til det heldigvis
Ah, da skjønner jeg at du er litt bekymret for bivirkninger! Håper at det går mye bedre denne gang ❤
Det er bare å bruke oss for både informasjon og støtte, du må ikke nøle med å rope ut!!!! Det er en fantastisk fin gjeng her inne, det har gjort en stor forskjell for meg i dette løpet ❤
du ble mao ikke slått ned av kvalme og fatigue?
..?!

Nå ble jeg også skikkelig lei meg
Er det ikke mulig å vente noen dager? Eller de tenker at du ikke vil ha EL i denne syklusen? Sender en stor klem!