April 2021

Neineinei! Dette var vondt å lese, Dipsy ❤ Så ufattelig urettferdig og meningsløst!!! Du har absolutt lov til å være lei deg, nå har det jammen meg vært nok motgang for dere!!!

Det finnes ingen ord som kan trøste godt nok, men jeg vil likevel dele et slags "mantra" som har blitt viktig for meg i det siste: Selv om det føles som om man ikke kommer noen vei, så fører alle nedturer deg ett skritt nærmere målet ❤

Sender deg verdens største klem ❤ Jeg kommer til å følge med deg videre og heie på deg ❤
Tusen takk fineste deg ❤ Blir så bekymret når ikke kroppen spiller på lag :sad010 Nå skal jeg heie på dere så lenge ❤
 
Vet du, akkurat det samme har jeg opplevd! De deler velvillig om både slimhinne og follikkler når ting går rett vei og utvikler seg som det skal. Men med en gang ting ikke er helt i orden så sier gynekologen ingenting! Mon tro om de syns det er mer behagelig at klinikken gir de dårlige nyhetene? Uansett er det leit når de ikke gir noe informasjon, for man blir helt blåst av banen når klinikken da forteller hvordan det egentlig står til :( Veldig leit at du fikk en slik opplevelse i dag ❤
Det var en ny gyn på avdelingen. Veldig hyggelig, men ble usikker på om hun var helt 'stødig'.. Får håpe en grundig livmorsvask gjør susen, og at det ikke tar altfor lang tid ❤
 
Ååååh den der ventetiden før man kan ta en graviditetstest er en helt spesiell form for tortur! Dere får planlegge masse greier da i håp om at det går litt raskere da :)

Nei, skal visst ikke det :eek: Nå går jeg bare og venter på positiv el test. Håååååper at innsett faller på helg for da får jeg ha med kona og jeg vet at hun syns det har vært sårt å ikke kunne være med tidligere :(
Åh det er jo helt fantastisk om hun kan bli med! Krysser alt for god el-timing! Ingen sjanse for oss på Riksen desverre :( Men planen er at hun uansett skal bli med til Oslo og se til at jeg kommer meg tilbake til hotellet etter uttak - i tilfelle det blir litt mye medisiner :dance018
 
Last edited:
Jeg kan flyttes ned på stimulerer :cat:
 
Det var en ny gyn på avdelingen. Veldig hyggelig, men ble usikker på om hun var helt 'stødig'.. Får håpe en grundig livmorsvask gjør susen, og at det ikke tar altfor lang tid ❤

Ekkelt når man ikke greier å ha helt tillit til dem! Jeg håper virkelig at hysteroskopi er det siste hinderet dere må over, og at alt blir plankekjøring etterpå ❤
 
Ekkelt når man ikke greier å ha helt tillit til dem! Jeg håper virkelig at hysteroskopi er det siste hinderet dere må over, og at alt blir plankekjøring etterpå ❤
Håper jeg også ❤ Nå i ettertid skulle jeg kanskje kjempet mer for å få en sånn undersøke tidligere, har jo følt at kroppen ikke har spilt helt på lag etter første MA.
 
Åh det er jo helt fantastisk om hun kan bli med! Krysser alt for god el-timing! Ingen sjanse for oss på Riksen desverre :( Men planen er at hun uansett skal bli med til Oslo og se til at jeg kommer meg tilbake til hotellet etter uttak - i tilfelle det blir litt mye medisiner :dance018

Veldig lurt å ha henne med uansett om hun ikke får bli med inn :) Jeg var på TIDENES snurr, og måtte ha mye hjelp av kona :hilarious:
 
Håper jeg også ❤ Nå i ettertid skulle jeg kanskje kjempet mer for å få en sånn undersøke tidligere, har jo følt at kroppen ikke har spilt helt på lag etter første MA.

Det er ikke ditt ansvar å bestemme hvilke medisinske prosedyrer som er riktig for deg, det er legene sin jobb å se hva du trenger! Så ikke klandre deg selv for det, INGENTING i det her løpet har vært din feil ❤ Da syns jeg det er mer rett å være frustrert og irritert på legene som ikke skjønte dette før nå.
 
Ifølge nettsidene til Haugesund kommune så vil det fra mandag av være najonale retningslinjer som gjelder for regionen, dvs mindre strenge enn det er idag. Forhåpentligvis går sykehuset tilbake til grønt nivå og vi kan få innsett denne syklusen :happy:
Dere andre som er på offentlig klinikk, får man innsett på gult nivå? Får man forsøk på riksen nå for.eks?

Håper virkelig at det blir innsett!!! ❤ Kan virkelig ikke skjønne noe annet...
 
Sniker litt, da jeg må holde meg oppdatert på hvordan det går med deg:D
Nervepirrende kropp du har:rolleyes: masse lykke til!:woot:

Herlighet, har helt glemt å svare! Så koselig at du følger med ❤ Håper alt er bare fint med deg og den lille ❤
 
Herlighet, har helt glemt å svare! Så koselig at du følger med ❤ Håper alt er bare fint med deg og den lille ❤
Alt er helt supert, med unntak av skikkelig svangerskapskvalme, men det bekrefter ihvertfall at ting skjer:happy: 6+5 idag❤️
Håper fortsatt du følger etter:woot:
 
Det er ikke ditt ansvar å bestemme hvilke medisinske prosedyrer som er riktig for deg, det er legene sin jobb å se hva du trenger! Så ikke klandre deg selv for det, INGENTING i det her løpet har vært din feil ❤ Da syns jeg det er mer rett å være frustrert og irritert på legene som ikke skjønte dette før nå.
Nei, det er veldig sant ❤ men det er jo i aller høyeste grad meg det går ut over :arghh: Ja, jeg er litt frustrert.. har hatt 6-7 gyn timer hvor alle sier at alt ser fint ut :sorry: virker som det er litt bingo i dette gamet. Vet jo ikke om de finner noe på hysteroskopi heller, men hadde nesten vært en lettelse om de fant en liten ukomplisert greie :shy:
 
Alt er helt supert, med unntak av skikkelig svangerskapskvalme, men det bekrefter ihvertfall at ting skjer:happy: 6+5 idag❤️
Håper fortsatt du følger etter:woot:

Fantastisk :D

Ååååh som jeg håper at jeg kan følge etter! Om jeg er så heldig at vi lykkes nå blir jeg nok med i desembergruppa også fordi jeg med 90% sannsynlighet ikke kommer til å gå helt til eventuell termin i januar :) Meeeen det er skummelt å tenke så langt frem kjenner jeg. Kan ikke helt forstå at jeg noen gang skal komme dit!
 
Nei, det er veldig sant ❤ men det er jo i aller høyeste grad meg det går ut over :arghh: Ja, jeg er litt frustrert.. har hatt 6-7 gyn timer hvor alle sier at alt ser fint ut :sorry: virker som det er litt bingo i dette gamet. Vet jo ikke om de finner noe på hysteroskopi heller, men hadde nesten vært en lettelse om de fant en liten ukomplisert greie :shy:

Det har du virkelig all rett til, når du føler at kroppen ikke er helt i vater mens alle påstår at alt er fint! Alt er jo tydeligvis ikke helt fint når de nå velger å utføre hysteroskopi! Huff, beklager, jeg bare blir så irritert på dine vegne :banghead: Jeg håper nesten også at dere får en aha-opplevelse under hysteroskopien, det hadde vært godt med en forklaring vil jeg tro ❤ Håper ventetiden frem til undersøkelsen ikke er så altfor lang!
 
Det har du virkelig all rett til, når du føler at kroppen ikke er helt i vater mens alle påstår at alt er fint! Alt er jo tydeligvis ikke helt fint når de nå velger å utføre hysteroskopi! Huff, beklager, jeg bare blir så irritert på dine vegne :banghead: Jeg håper nesten også at dere får en aha-opplevelse under hysteroskopien, det hadde vært godt med en forklaring vil jeg tro ❤ Håper ventetiden frem til undersøkelsen ikke er så altfor lang!
Ja. Har gått fra å være veldig fertil, med gravid to av to inseminasjoner.. til at det har krøllet seg veldig til. Håper det er midlertidig, bare. Hvis det er lang ventetid går vi privat. Driver å sjekker litt ut nå, så får vi ta det derfra. Satser på en måned eller to i pause nå, og at vi kommer sterkere tilbake nærmere sommeren ❤
 
Stjerneskudd - 33 år. - 1 Barn - Innlandet - første forsøk med Ivf :)
Begynte stimuleringen i dag, ultralyd viste ca 10 follikler totalt, tilbake på torsdag for å følge utviklingen - og få sprøyter som hemmer eggløsning.
Sikkert heeelt feil skrevet, men dette kan jeg ingenting om - ble litt kastet i det her :p
 
Back
Topp