apple

Apple det var da svært da, må du ha helga hjemme også, det ser sannelig slik ut.[;)]
Begynner å bli utoldmodig på dine vegne nå, men jentene dine er iallefall i trygge omgivelser da,  hm....litt mer usikker på hva hun mor mener om dette da......ser jo nesten ut som dere må sette igang her til uken engang, har du fått dato for det enda?

Kjære apple, det er ikke her du skal være nå[8D]

Du skal føde tvillingene dine nå! Tiden er inne[:)]

Du er flink Apple! Snart har du de lille jentene dine her uansett. [:)]

ja tvillinger nå må dere ta dere en tur ut altså!!!!!!!!!!!!

innen helga er over tror jeg du har dine 2 søte små jenter i armene dine.

Ja no er det sannelig på tide at dei kommer[;)] Spennande dette her. Trur dei er her i løpet av helga[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Serene

TVILLINGENE TIL APPLE NÅ MÅ DERE KOMME UT!

Signerer denne.

Tenk, under en uke til dere er en familie på 4[:)]
så spennende dette er...
håper de snart vil bestemme seg for å komme ut[:)]

ORIGINAL: Nesing

JENTER? NÅ MÅ DERE SANNELIG KOMME UT TIL MAMMA OG PAPPA! Så moro kan det da ikke være der inne, eller?

Håper virkelig de snart bestemmer seg for å komme, vennen! Du er fantastisk flink som beholder optimismen tross tøffe prøvelser. Snart er de her, enten de vil eller ei. [:)][:)]

roper sammen med nesing.  Du kan ikke ta noen ekstra turer opp og ned noen trapper ol da apple??[:)] Vi venter i spenning sammen med deg.

Nå må vel disse to prinsessene tenke på å komme ut vel??!!

Uff da Apple det ser jo ut som de to jentene synes det holder med selskap av hverandre, og ikke har lyst til å komme ut denne helgen heller. Men for vel unnskylde dem med at de ikke hvet bedre, at det er mye mer spennendes ute i verden hos mor og far.
OK skal si meg enig der, de er sannelig treige de to jentene dine. [8D] I allefall akkurat nå[;)]

Jeg bøyer meg i støvet for deg, Apple

Og til jentene dine; kom ut nå![:)]

ORIGINAL: Litolus

Jeg bøyer meg i støvet for deg, Apple

Og til jentene dine; kom ut nå![:)]

Er like sjokkert vær gang jeg logger meg på her over at du fortsatt er her inne!
Du er virkelig en super ruger, hvis ikke det er tvilllingene som har det for bra i magen til mamman sin.
Nå er det på tide å møte den store verden, enten de vil det eller ikke.

Masse lykke til med forestående fødsel, som uansett hva tvillingenen måtte mene, er rett rundt hjørnet!

Nå er det på tide å møte mamma og pappa små prinsesser!

Ja no må dei komma snart!! [:D]

Berre to dagar til termin[;)]

Apple dette her er litt skummelt nå, hva er det de to jentene dine planleger nå. [8D]

For å være alvorlig, når de blir litt større så bør du være mest på vakt dersom de er stille og eh...leker stille borte i en krok - da kan du være sikker på at de finner på noe faenskap - snakker av egen erfaring......men nå må de to snuppene se å komme seg ut altså, før morkaken går på overtid. Snakk om å være treige eller pysete for den store verden da,

JENTER SE Å KOMM DERE UT TIL DET VIRKELIGE LIVET NÅ, det er mye kosligere her ute[;)] Og mor og far er velidg gode å ha da, dere trenger flere enn bare dere selv - leke sammen kan dere gjøre når dere kommer ut også[:)]

Er'u her enda. Hehe...
Nå vel prinsessene snart komme ut vel.
Er jo bare 2 dager til ternim nå, blir du satt igang til uka da eller?

ORIGINAL: * Bobbo *

Er'u her enda. Hehe...
Nå vel prinsessene snart komme ut vel.
Er jo bare 2 dager til ternim nå, blir du satt igang til uka da eller?

Bare for å rette litt på, det er 4 dager til termin et svangerskap er 40 uker og 2 dager, det er bare i andre land de har 2 dager kortere beregnet termin enn oss her oppe i Norden, litt usikker på resten av Europa. Har aldri skjlønt det jeg hvorfor vo nordboere blir regnet som å trenge 2 dager lenger enn de fleste andre land, gruble gruble...........

Er du her idag også vennen?

Jeg er enig med Nesing, du er en super ruger.. men jeg også tror du vil gi fra deg tittelen nå.

Jentene dine kommer nok snart [:)]

Back
Topp