apple

Er du hjemme enda da, har nesten begynt å titte etter tråder laget av din sladrevenn jeg.
Kan tenke meg du er tung nå, er du virkelig så tolmodig at du ikke lengter etter å bare få de ut, all ære for det.....jeg tror faktisk at jeg vil begynne å bli utolmodig med bare en i uke 38 jeg, eh.......men det er godt vi er ulike av natur, eller er vi ikke det?
 
Du er her enda. Skikkelig rugemaskin du. [:)]
Jentene koser seg nok, og vokser seg store og sterke.
 
Tenker også på deg Apple[:)]
Lykke til nå frem over.
Tenk at det er to prinsseser du får[:)]
 
Må si meg enig med alle disse andre jentene, helt imponert er jeg[:)] Og så bra for de små at de også får være i sin hule så lenge som mulig!! Er det ingen som sladrer for Apple da? Spennende dette altså[:)][:D]
 
Gratulerer så mye med 39 uker Apple!
Nå er det nok ikk lenge til du får møte jentene dine[:)]
 
Tvillingene dine er utrolig heldig som får deg som mamma, du er jo bare helt fantastisk
 
Tenk, 39 uker! Snart har du de to små hos deg, og du har vært en super ruger. [:)] Jentene dine er heldige. 
 
ORIGINAL: kate

Gratulerer så mye med 39 uker Apple!
Nå er det nok ikk lenge til du får møte jentene dine[:)]

Tvillingene dine er utrolig heldig som får deg som mamma, du er jo bare helt fantastisk

 
Signerer kate her.  
 
ja helt utrolig, 39 uker,wow.
 
håpe de velger å komme ut snart da, ikke godt å ha vondt.
 
 
 
Håpar vondt i mage og rygg lover godt[;)]

Tenker go'jentene kommer snart[:)][:)][:)]
 
Tenk Apple i løpet av en uke har du de små jentene i armene dine, da for de vel ikke lov å gjemme seg for mor og far lenger, håper at du starter opp med rier snart snuppa, så for du slite med amming om nettene istedenfor en stor tung mage[8D]
 
Jeg håper de velger å komme ut nå snart Apple, skjønner godt du er sliten... Det er lov å være litt utålmodig og lei nå.
Tenker masse på deg, og håper at neste gang jeg er innom så ligger det beskjed om at du er i gang!!
Kommer noen til å sladre for deg eller får vi vite det når du er tilbake på Bv etter sykehus oppholdet??
Klem
 
Sååå spennende dette er apple! Håper det skjer noe snart[:)] Masse masse lykke til!!!
 
ORIGINAL: Apple

Apple is reporting to duty yet another day...

 
Hey, du her her enda. [:)]
 
Du har lov å være lei av å være sliten Apple! Men snart har du belønningen din her.

Vi venter spent på en oppdatering om når gulljentene dine er ute. [:)]
 
Hei hei, godt å se du holder oss oppdatert. Selv om jeg kunne ønske for din del at du ikke var pålogget men hadde reist til sykehuset... [:D]
 
Hvordan er formen i dag da?  Sovet noe bedre?
 
Er det noen som sladrer for deg forresten?
Eller må vi vente tålmodig på oppdatering fra deg?
Hehe... [:)]
 
 
ORIGINAL: Apple

ORIGINAL: * Bobbo *

Er det noen som sladrer for deg forresten?
Eller må vi vente tålmodig på oppdatering fra deg?
Hehe... [:)]



Kommer til å si fra selv jeg. Så dere må være tålmodige! [;)]

 
Da får vi smøre oss med tålmodighet, hvis vi ikke ser deg her på en stund.
 
Apple ta det med ro, jeg har vel lovet deg noen tips på hvordan du skal lure disse to småtrolla når de er på sitt værste, hilsen den ene delen av Knoll og Tott, ja min tvillingsøster og jeg ble kalt for det da vi var 3-4 år når våre storesøstre ikke var helt blide på oss[8D]
 
Back
Topp