apple

Å hjelpe meg Apple så spennende!
Du er utolig som klarer det[:)]
Jeg bøyer meg for en kvinne som deg!
Lykke til om noe sku skje[:)]
 
oj du verden har ikke jentene dine kommet enda , tydligvis godt å trygt hos deg[:D] men er vel på tide de kommer ut nå . lykke til med fødsel håper ikke det blir alt for strevsomt for deg og jentene dine
 
Er du her i dag Apple?
 
Ikke sett noe tegn til deg enda, så kanskje du omsider har kommet deg på sykehuset?????
 
Da er det uansett ikke lenge igjen å vente[;)]
 
Apple Håper jentene finner ut at de vil ut på egenhånd da, slik at du slipper å bli satt igang, nå er jo helga over så de to småjenteen dine kan bare se å sjappe seg ut - det er slutt på helgen og late dager nå[8D]
 
Sender over en trøste klem til deg jeg, jentene dine er jo så treige foreløpig. Kan tenke meg det skal bli godt å slippe å bære på dem så mye lenger nå, 2 er jo litt tungt da for invollene dine. Kan tenke meg du er litt sammenpresset der inne nå.
 
Ja tenk no har du snart jentene dine hos deg [:D]
 
ORIGINAL: hegemw

så du er her idag også ja, ja tenk i løpet av uka er du mamma :)


 
Tenk før helga er jentene din her. [:)][:D][:)]
 
gratulerer med 40 uker vennen,
ja det høres jo lovende ut, så kanskje du må på sykehuset i løpet av dagen da :) håpe håpe
 
Gratulerer med 40 uker Apple[:)]
 
Får inderlig håpe fullmånen kan bidra litt[;)] Gratulerer med 40 uker. Kjempe stolt av deg!!! Jeg klarte bare 39 uker jeg, og jeg hadde "bare" ei!! Tenker du er grusomt spent ja. Og som du sikkert har skjønt så er vi en haug med jenter her inne som også er ganske spente[:D][;)] Lykke til med fødsel!!! Tenker masse på deg/dere!!!
 
Wow 40 uker, det er jo utrolig til at det er to stykk der inne da.
Det ser faktisk ikke ut som tvillingjentene dine vil ut, men jeg håper at det har sjedd noe nå da......
 
Gratulerer med 40 uker Apple. Nå vet du at det ikke er lenge igjen til jentene dine er her. [:)]
 
Grattis med 40 uker Apple!! Tenk et straks fullgått svangerskap - med tvillinger i magen!!
Ønsker deg lykke lykke til, det kan jo skje noe når som helst!! Håper fullmånen gjør sitt vennen!! [:)]
 
Ingen oppdatering idag? Hmm.. [:D] 
 
Håpa du e i gong no Apple [:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: vestlandsjento

Håpa du e i gong no Apple [:D][:D][:D]
Ja, eg må innom å sjekke flere ganger om dagen[:D]
 
Back
Topp