apple

hegemw

Forumet er livet
jasså du er her enda? vil ikke jentene ut :) ikke verst å være inni der så lenge.
masse lykke til med fødsel, gleder meg til å høre hvordan det har gått når de er ute :)
 
Tenk snart har du IVF-miraklene dine i armene.
Gleder meg til å høre om ditt første møte med dem.
 
Masse lykke til når tiden er inne. [:)]
 
THAAAAAAAAAAAAAAAAA[:D]
 
 
endelig var det noen som røpte det[:D]
 
 
vil ønske deg masse lykke til apple,fødselen er rett rundt hjørnet no[:D]
 
ORIGINAL: VilSåGjerne

THAAAAAAAAAAAAAAAAA[:D]


endelig var det noen som røpte det[:D]


vil ønske deg masse lykke til apple,fødselen er rett rundt hjørnet no[:D]

 
Samme tenkte jeg [;)]
 
Lykke til, Apple. Er nok ikke så alt for lenge igjen til fødsel nå tenker, jeg.
 
Masse lykke til med fødsel Apple[:)]
 
(og gøy med to prinsesser da, kanskje ikke meningen vi skulle vite det?)
 
ORIGINAL: hegemw

sorry apple, trodde alle viste det jeg at det blei jenter.

lykke lykke til,

 
Hege da, jeg for banke litt på deg også .- hadde tenkt til å si at Apple bare var grønn fortsatt jeg[8D]og at du er et rotehue pga graviditetshjerne, men den kunne jeg nok ikke bruke ettersom Apple ikke protesterte selv, hun kom meg i forkant gett.
 
OK da blir det 2 mødre med tvillingjenter da, du har iallefall ikke hemligheter Hegemw.[;)]
 
Apple slett ikke værst altså at du føder til vanlig tid for de som venter 1 da, jeg tar av meg hatten  for det...eh...det var ikke noen hatt i nærheten gett[8D]
 
hehe ja jeg viste  ikke at det var hemlig. men godt det bare er noen dager igjen.
ja blir bra med 2 tvllingmødre med 2 jenter.
 
 
 
Hei Apple !!
 
Så akkurat på tickeren din at du kun har 12 dg igjen. Er jo helt utrolig til å være snakk om tvillinger[:)] Tenk, du var sammen med *stella* en av de som jeg først la merke til da jeg ble medlem for ganske så snart 1 år siden. og en av de som jeg har fått oppleve har fått positiv test inne på har prøvd lenge forumet...  Er så utrolig at du nå snart er mamma. Kjempe koselig !! Håper å få se bilder av de søte små[:)] lykke til !!
 
Jeg lurte på når det ble avslørt med hvilket kjønn! [:D]

Du må være den den beste rugeren for de to skjønne, tenk at du har klart å gå så lenge med to stk der inne. Jeg er like langt på vei nå som du var da vi var i Oslo, og du var en del større enn jeg er altså [:)] Lurer på hvordan magen din ser ut nå?

Venter spent på oppdatering om deg Apple!
 
ORIGINAL: Apple

Titt tei, her er jeg fortsatt!  De to inne i magen har visst gooood tid... [:D]

 
Titter etter deg hver dag. [;)]
 
Titter etter deg hver dag jeg og... [:)]
 
Inne å ser etter deg hver dag! [:)]
 
Apple når har du tenkt deg på fødestua/sykhuset da? skal du bare vise at dette her greier du 40 uker akkurat, begynner å lure her om det er det du pønsker på - terminbarn.
Men tvillingjentene  koser seg sikkert de, med noen ekstra dager før de kommer ut i den tøffe verden til mor og far. Er jo veldig trygt der inne i hulen dems da.
 
Hva sier legen da, dersom de drøyer, blir du lagt inn før 40 uker eller kan du være hjemme til de finner ut at de vil ut?
 
selvfølgelig følger vi med på deg apple!! Vi er jo såå spente! Lykketilklemmer[:)]
 
ORIGINAL: Sarah

selvfølgelig følger vi med på deg apple!! Vi er jo såå spente! Lykketilklemmer[:)]

 
Signerer Sarah her.
 
Skal si det nærmer seg for deg nå Apple.
Blir kjempespennende dette. Får følge med nå fremover, ja.
 
Ja dette er kjempe spennande!!

Lykke til[:)][:)][:)]
 
Back
Topp