apple

ORIGINAL: vestlandsjento

ORIGINAL: Serene

hvis du har fått dine to små prinsesser nå.
så vil jeg gratulere deg masse[:D]


sign[:)]
 
ORIGINAL: Nesing

Gleder meg til du selv kan oppdatere, snuppa! Gratulerer med to små jenter som garantert er ute hos dere nå. Håper alt er bra med dere alle fire. Tenk, nå er dere en komplett familie. Helt fantastisk! 

 
Signerer. [:)]
 
ORIGINAL: Nesing

Gleder meg til du selv kan oppdatere, snuppa! Gratulerer med to små jenter som garantert er ute hos dere nå. Håper alt er bra med dere alle fire. Tenk, nå er dere en komplett familie. Helt fantastisk! 

 
sign nesing her. Gleder meg såå masse masse til å høre fra deg apple.
 
ORIGINAL: snuppis30

ORIGINAL: * Bobbo *

ORIGINAL: Nesing

Gleder meg til du selv kan oppdatere, snuppa! Gratulerer med to små jenter som garantert er ute hos dere nå. Håper alt er bra med dere alle fire. Tenk, nå er dere en komplett familie. Helt fantastisk! 


Signerer. [:)]


signerer her jeg også! Hører egentlig ikke til her inne, men har vært inne hver dag siste uka og ventet i spenning på at tvillingene dine skulle komme ut og hilse på![:D]
 
ORIGINAL: Sarah

ORIGINAL: Nesing

Gleder meg til du selv kan oppdatere, snuppa! Gratulerer med to små jenter som garantert er ute hos dere nå. Håper alt er bra med dere alle fire. Tenk, nå er dere en komplett familie. Helt fantastisk! 


sign nesing her. Gleder meg såå masse masse til å høre fra deg apple.

 
Signerer jeg også
 
ja tenk nå er dere en familie. gratulerer så mye.
gleder meg til å høre oppdatering, og håpe alt er bra med dere
 
Spent jeg også[:D]
 
Gleder meg til oppdatering nå Apple. Har egentlig BV fri, men måtte inn å se etter deg. Håper du har dine to søte små hos dere nå [:)] 
 
ORIGINAL: Ivara

Gleder meg til å lese oppdatering fra deg Apple [:)]

Gratulerer med dine to små gull.
 
Gleder meg så til å høre fra deg Apple!
Håper ikke det er lenge til, uansett har du nok prinsessene dine hos deg NÅ[:)]
 
ORIGINAL: kate

Gleder meg så til å høre fra deg Apple!
Håper ikke det er lenge til, uansett har du nok prinsessene dine hos deg NÅ[:)]

 
Hører heller ikke til her inne (enda), men har fulgt med siden du ble gravid apple. Håper alt står bra til med dere alle ! Gleder meg til oppdatering[:)]
 
Back
Topp