apple

ORIGINAL: Litolus

ORIGINAL: vestlandsjento

Håpa du e i gong no Apple [:D][:D][:D]
Ja, eg må innom å sjekke flere ganger om dagen[:D]
 
ORIGINAL: Litolus

ORIGINAL: vestlandsjento

Håpa du e i gong no Apple [:D][:D][:D]
Ja, eg må innom å sjekke flere ganger om dagen[:D]

 
eg og hihi[:D]
 
Ingen tegn etter apple idag! Det lover bra[;)]
 
Apple da håper jeg du er opptatt med noe helt annet dag, slik at du ikke kan snike deg inn på BV[8D]
 
Luerer skikelig nå, håper at jentene vil ut i dag[:)]
 
Krysser fingre for at den manglende oppdateringen fra Apple skyldes at hun er på føden [:)] Lykke til Apple, kan jo ikke være lenge til du har tvillingene hos deg nå [:)]
 
så spennende!
har hun sladrevenn?
 
sååå spennende. Krysser fingrene for at jentene nå er på vei ut, eller er ute. Gleder meg til oppdatering. Lykke til apple[:D]
 
ORIGINAL: Sarah

sååå spennende. Krysser fingrene for at jentene nå er på vei ut, eller er ute. Gleder meg til oppdatering. Lykke til apple[:D]
 
Har noen av dere sett Apple her idag? Huhu, kanskje ho føder[:D]
 
ORIGINAL: Ida82

Har noen av dere sett Apple her idag? Huhu, kanskje ho føder[:D]

 
Nope, ikke sett henne idag, ikke igår heller. [;)]
 
 
oioi... satser på at ho ligger med 2 skjønne jenter i armene nå[:D]
håper alt er bra med både mor og barn og far[:)]
 
Ja, nå regner jeg med de har kommet eller er veldig godt på vei. [:)] Tenk at du kanskje ligger der med dine to små akkurat nå...
 
Gleder meg til du er innom igjen og oppdaterer oss, men regner med du blir en stund på sykehuset, gjør vel det når det er to eller??
 
Gleder meg til å rope ut gratulere.
Kos deg masse Apple!!!
 
ORIGINAL: Sola1979

Ja, nå regner jeg med de har kommet eller er veldig godt på vei. [:)] Tenk at du kanskje ligger der med dine to små akkurat nå...

Gleder meg til du er innom igjen og oppdaterer oss, men regner med du blir en stund på sykehuset, gjør vel det når det er to eller??

Gleder meg til å rope ut gratulere.
Kos deg masse Apple!!!

 
Signerer Sola her.
 
Oi da satser jeg også alt på at ho har fått de[:)] Å så spennende! Tenk Apple, dette er så velfortjent!! Du har fått/skal få to nydelige prinsesser! Er så glad jeg har fått følge med på din spennende reise!![:)] Tok si tid, men endelig gikk det[;)][:)] Å håper jeg finner en tråd i morra jeg kan gratulere deg på!![:)]
 
håpe du har fått prinsessene dine nå Apple[:D]
Tenker på deg!!
 
Håper du har prinsessene dine i armene dine nå Apple[:)]
 
Håper det står bra til med dere alle tre og faren også selvfølgelig[:)]
 
Men tror vel ikke at apple blir lengre på sykehuset enn normalt nå selv om det er 2 for de ble jo ikke født fortidlig, det er derfor ofte at tvillinger er noen uker på sykehus slik jeg har erfart det[;)] Men ettersom hun er førstegangsfødene så kan det jo hende hun for et par dager ekstar på sykehuset, nå snakker jeg en situasjon da alt er bra med mor og barn.
 
Venter spent på oppdatering Apple[:D]
 
ORIGINAL: Serene

hvis du har fått dine to små prinsesser nå.
så vil jeg gratulere deg masse[:D]


sign[:)]
 
Back
Topp