Takk for at du synes detSå koselig dagbok, venter spent på neste test nå
Jeg er også spent på neste test!!
Isted fikk jeg følelsen av migrene, og en slags verk i livmora. Så da ble jeg plutselig minnet på at dette kan slå begge veier igjen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for at du synes detSå koselig dagbok, venter spent på neste test nå
Tusen takk for fin tilbakemelding og koselig at du følger med!Dette var fint Hyggelig å få følge deg i denne spennende tiden, venter spent på neste test!
Tusen takk Sitronjenta!Så fint!
Det kan skje. Jeg tror det skjer. Og jeg håper det veldig. Da blir du med i aprilgruppa, i tilfelle, da?
Nå er jeg HELT skjelven her!! Herlighet!! Jeg tror jeg er gravid!
Tok en cb Early nå i kveld. Etter bare 1 minutt begynte jeg å se den blå streken. Legger ved bildet jeg tok etter bare 2 minutter.
Hva sier dere?!
Jeg skal selvfølgelig ta en digital i morgen tidlig, men for nå holder det med denne!
Fikk skikkelig følelsen i bilen til noen venner som bor utenfor byen i dag. Tar knappe 20 min å kjøre. Etter 15 min måtte jeg be mannen stoppe bilen fordi jeg var redd jeg skulle spy! Det pleier ikke å skje for å si det sånn.
Jeg er enig! Men har sagt til meg selv at det ikke er sant før jeg ser det på den digitale!!Ååå sjekk den streken! Jeg tror helt klart den er positiv! Ta en test i morgen også, men har lyst til å juble for deg allerede
Tok en cb Early nå i kveld. Etter bare 1 minutt begynte jeg å se den blå streken. Legger ved bildet jeg tok etter bare 2 minutter.
Hva sier dere?!
Jeg skal selvfølgelig ta en digital i morgen tidlig, men for nå holder det med denne!
Fikk skikkelig følelsen i bilen til noen venner som bor utenfor byen i dag. Tar knappe 20 min å kjøre. Etter 15 min måtte jeg be mannen stoppe bilen fordi jeg var redd jeg skulle spy! Det pleier ikke å skje for å si det sånn.
Da er det ikke lenger tvil!! Fikk Gravid 1-2 på den digitale til Clear Blue i dag
Jeg er gravid!!
Da er det ikke lenger tvil!! Fikk Gravid 1-2 på den digitale til Clear Blue i dag
Jeg er gravid!!
Tuuusen takk!! Ja, her hoppes og danses detSe der ja Gratulerer så mye
Kan tenke meg det er jubeldans i heimen i dag! Yay
Hva sier dere?!
TakkGratulerer
Tusen takkHurra for spire!!! Og velkommen inn i aprilgruppa
Tusen takkWææ!! Den er jo mye sterkere
Du er gravid!! Drister meg til å si gratulerer