AnLinneas dagbok - håper på nummer tre

Så koselig dagbok, venter spent på neste test nå:woot:
Takk for at du synes det :Heartpink
Jeg er også spent på neste test!!
Isted fikk jeg følelsen av migrene, og en slags verk i livmora. Så da ble jeg plutselig minnet på at dette kan slå begge veier igjen.
 
Så fint!

Det kan skje. Jeg tror det skjer. Og jeg håper det veldig. Da blir du med i aprilgruppa, i tilfelle, da? :D
Tusen takk Sitronjenta!

Stemmer det! Jeg blir i så fall med i aprilgruppa :)

Meeeen la oss ikke foregripe begivenhetens gang her. Isted kjente jeg en mensaktig smerte og tendensen til migrene (som er typisk for meg når jeg har mensen). Så da kom jeg brutalt ned på bakken igjen. Alt kan skje!
 
Nå er jeg HELT skjelven her!! Herlighet!! Jeg tror jeg er gravid!
Tok en cb Early nå i kveld. Etter bare 1 minutt begynte jeg å se den blå streken. Legger ved bildet jeg tok etter bare 2 minutter.

Hva sier dere?!

Jeg skal selvfølgelig ta en digital i morgen tidlig, men for nå holder det med denne!

Fikk skikkelig følelsen i bilen til noen venner som bor utenfor byen i dag. Tar knappe 20 min å kjøre. Etter 15 min måtte jeg be mannen stoppe bilen fordi jeg var redd jeg skulle spy! Det pleier ikke å skje for å si det sånn.
 

Vedlegg

  • 10759418-3A15-48C5-BAF2-C1E8B4D15B0F.jpeg
    10759418-3A15-48C5-BAF2-C1E8B4D15B0F.jpeg
    19,8 KB · Visninger: 140
Nå er jeg HELT skjelven her!! Herlighet!! Jeg tror jeg er gravid!
Tok en cb Early nå i kveld. Etter bare 1 minutt begynte jeg å se den blå streken. Legger ved bildet jeg tok etter bare 2 minutter.

Hva sier dere?!

Jeg skal selvfølgelig ta en digital i morgen tidlig, men for nå holder det med denne!

Fikk skikkelig følelsen i bilen til noen venner som bor utenfor byen i dag. Tar knappe 20 min å kjøre. Etter 15 min måtte jeg be mannen stoppe bilen fordi jeg var redd jeg skulle spy! Det pleier ikke å skje for å si det sånn.

Ååå sjekk den streken! :love2 Jeg tror helt klart den er positiv! Ta en test i morgen også, men har lyst til å juble for deg allerede :love7
 
Ååå sjekk den streken! :love2 Jeg tror helt klart den er positiv! Ta en test i morgen også, men har lyst til å juble for deg allerede :love7
Jeg er enig! Men har sagt til meg selv at det ikke er sant før jeg ser det på den digitale!!
 
Da er det ikke lenger tvil!! Fikk Gravid 1-2 på den digitale til Clear Blue i dag :joyful:

Jeg er gravid!!
 

Vedlegg

  • A6A1C6AF-26B9-4962-848C-16866D18CC4C.jpeg
    A6A1C6AF-26B9-4962-848C-16866D18CC4C.jpeg
    11,2 KB · Visninger: 114
Nå er jeg HELT skjelven her!! Herlighet!! Jeg tror jeg er gravid!
Tok en cb Early nå i kveld. Etter bare 1 minutt begynte jeg å se den blå streken. Legger ved bildet jeg tok etter bare 2 minutter.

Hva sier dere?!

Jeg skal selvfølgelig ta en digital i morgen tidlig, men for nå holder det med denne!

Fikk skikkelig følelsen i bilen til noen venner som bor utenfor byen i dag. Tar knappe 20 min å kjøre. Etter 15 min måtte jeg be mannen stoppe bilen fordi jeg var redd jeg skulle spy! Det pleier ikke å skje for å si det sånn.

Wææ!! Den er jo mye sterkere:love017
Du er gravid!! Drister meg til å si gratulerer:D
 
Nå er jeg HELT skjelven her!! Herlighet!! Jeg tror jeg er gravid!
Tok en cb Early nå i kveld. Etter bare 1 minutt begynte jeg å se den blå streken. Legger ved bildet jeg tok etter bare 2 minutter.

Hva sier dere?!

Jeg skal selvfølgelig ta en digital i morgen tidlig, men for nå holder det med denne!

Fikk skikkelig følelsen i bilen til noen venner som bor utenfor byen i dag. Tar knappe 20 min å kjøre. Etter 15 min måtte jeg be mannen stoppe bilen fordi jeg var redd jeg skulle spy! Det pleier ikke å skje for å si det sånn.

Hurra!! Den er jo tydelig positiv!!! :D

Gratulerer :Heartbigred
 
Gratulerer :D❤️
 
Synes dagen i går og i dag har gått fort! Og jeg gleder meg faktisk litt til å komme i gang med jobb på mandag.
Jeg får henvisning og gratis TUL hos min gyn i uke 7. Synes liksom ikke det er så lenge til!

Det jeg kjenner av symptomer i dag er:
Mensmurringer/ voksesmerter i livmoren
Vondt i venstre pupp
Småunggen når jeg ikke får spist.
Høy puls.

Føler meg overraskende rolig inne i meg. Men tror på en måte jeg har akseptert at dette her, altså svangerskapet, det styrer ikke jeg!

Akupunktøren jeg gikk til sist svangerskap sa det:» det å lage liv er en av de få tingene vi mennesker ikke kan kontrollere 100%. Vi må bare la naturen gjøre jobben sin, mens dagene går sin gang». Brutalt, men for meg veldig sant!

Når jeg tenker på forrige svangerskap hvor jeg mistet en tvilling i uke 9, og en tvilling i uke 16 er det forskjeller allerede nå.

Forrige gang hadde jeg en blødning samme dag som jeg fikk positiv test. Jeg følte meg også veldig sliten i starten. Det gjør jeg ikke nå. Blir spennede å se hva som er forskjellig i fortsettelsen også!
 
I dag mimrer jeg litt tilbake til da jeg var på tidlig ultralyd uten mannen i uke 8 i sist graviditet hvor det ble påvist tvillinger. Nå som jeg er gravid igjen må jeg jo bestille ny ul. Men håper virkelig det bare er en denne gangen. Både med tanke på at det er forbundet med mye risiko, og at livet etterpå blir heftig.

Vi ble gravide i januar, og jeg gikk på tidlig ul alene fordi mannen var i utlandet. Jeg lurte på om det var dumt for han å ikke være med, men han sa «jeg ser aldri noe på de skjermene der uansett».

Jeg fikk totalt sjokk, og panikk da gyn sa at «joda her er to hjerter som slår. Det er tvillinger». Dette skulle være siste og nr 3. Plutselig var det snakk om nr 3 OG 4!!

Jeg ringte mannen som befant seg i en annen tidssone og vekket han midt på natten der han var. Det første han sa var: «er det tvillinger?!!». Jeg svarte som det var at: «ja».

Han ble helt stille.. og jeg var stille. Vi var i sjokk!! Da han kom hjem gikk vi sammen på ultralyd i uke 9. Det viste seg da at den ene hadde dødd. Den andre levde til uke 16. Plutselig satt vi der. Fra to til null babyer på 8 uker.

Denne gangen håper jeg det bare blir en. Veldig mye stress rundt det å få to til for vår del.

Skjer det, så skjer det. Velkommen er de som kommer, men helst en altså ❤️
 
Back
Topp