Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Angelicka24
ORIGINAL: Kaizer
GRATULERER MED 8 UKER SNUPPA!!!Og gratulerer med ingen flere blødninger [:D][:D]
Takktakk! Er jo snart 13 uker du jo! Har du fått time til ordinær UL forresten?
Angelickas svangerskapsdagbok
JANUAR 
I dag våknet vi til 3 babyfisker i akvariet våres! Synes den ene fisken vi kjøpte så litt småfeit ut, men jaggu meg var det 3 søte små som svømte rundt der i dag[:D] Kjempemoro!
ORIGINAL: Grete71
I dag våknet vi til 3 babyfisker i akvariet våres! Synes den ene fisken vi kjøpte så litt småfeit ut, men jaggu meg var det 3 søte små som svømte rundt der i dag[:D] Kjempemoro!
Hehe denne måtte jeg lese 2 ganger, for å se om du kødda! [8D] Pokker så dere avler for tiden, da! [:D][:D]

ORIGINAL: Kaizer
Hehe denne måtte jeg lese 2 ganger, for å se om du kødda! [8D] Pokker så dere avler for tiden, da! [:D][:D]
Det største problemet MITT var egentlig at det ikke tok så lang tid før det var ubehagelig å ligge på magen... [8|] Og jeg som alltid sovner på magen! Med puta godt planta under haka og med armene under der igjen! [8|]
Ikke fikk jeg dilla på noe spesielt heller.. Gikk noen nektariner om sommeren, men det var vel det hele. [8D][:D][:D]