~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: Venter_på_3de_spire

[:D][:D][:D][:D][:D]Gratulere med 8 uker!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D]

GOD HELG!!!!!!!!!!!!!!!!!

Takktakk snuppa! Ikke lenge til du er 8 uker heller[;)]

ORIGINAL: Helene M

Masse gratulerer med 8 uker[:D][:D][:D][:D] Og ingen flere blødninger[:D]

Takk for det Helene M! Utrolig fint 3D bilde du hadde som avatar. Skikkelig klart bilde jo[:D] 

ORIGINAL: Kaizer

GRATULERER MED 8 UKER SNUPPA!!!
Og gratulerer med ingen flere blødninger [:D][:D]

Takktakk! Er jo snart 13 uker du jo! Har du fått time til ordinær UL forresten?

ORIGINAL: Angelicka24

GRATULERER MED 8 UKER SNUPPA!!!
Og gratulerer med ingen flere blødninger [:D][:D]

Takktakk! Er jo snart 13 uker du jo! Har du fått time til ordinær UL forresten?

Jupp, men skal ikke før 23 februar [&:] Er da 19+1, så det er jo innenfor tiden, men syntes det er lenge å vente! [:D]
13 uker allerede i morgen, NÅ begynner tiden å gå fort! [:)][:)][:)]

Ja, det er en stund å vente ja[&:] Kan tenke meg at du er utålmodig til neste gang du får se bebissene[:D]

I dag våknet vi til 3 babyfisker i akvariet våres! Synes den ene fisken vi kjøpte så litt småfeit ut, men jaggu meg var det 3 søte små som svømte rundt der i dag[:D] Kjempemoro!

Angelickas svangerskapsdagbok

JANUAR  

1.JANUAR: Slappe av dag - film og kos[:)]

2.JANUAR: 7 uker på vei[:D] Ultralyd hos Hausken kl. 11.15. Venter en baby! [:D] Blødde litt på kvelden[&o]

3.JANUAR: Kom ut en slimklump (ja, her må alle detaljer med), ekkelt!  

4.JANUAR: Heldigvis ikke blødd noe mer utenom litt spotting. Lei av denne bløingen nå[:@] Håper at den gir seg snart, men det skal nok gå bra, da spotting er en bivirkning av medisinen jeg går på.

5.JANUAR: Overtakelse på det gamle huset[:)]

6.JANUAR:

7.JANUAR: Første svangerskapskontroll hos lege kl. 09.05 [:)] Fant ut at den slimklumpen som kom ut antageligvis var den andre tvillingen[&o] 

8.JANUAR: Jobbet fra kl. 10.

9.JANUAR: 8 uker på vei[:D] Ikke blødd på en uke! Jobbet fra kl. 10. Kjøpte fisker[;)]

10.JANUAR: Jobbet fra kl. 10. Var på Peppes med mamma og tanten min. På kvelden var vi hos ett vennepar og spilte spill.

11.JANUAR: Middag hos mamma. Så film på kvelden. 

12.JANUAR: Jobb fra kl. 13.

13.JANUAR: Jobb fra kl. 10.

14.JANUAR: Jobb fra kl. 10.

15.JANUAR: Jobb fra kl. 10.

16.JANUAR: 9 uker på vei[:D] Jobb fra kl. 10.

17.JANUAR: Jobb fra kl. 10. 

18.JANUAR:

19.JANUAR:

20.JANUAR:

21.JANUAR:

22.JANUAR:

23.JANUAR: 10 uker på vei[:D]  

24.JANUAR:

25.JANUAR:

26.JANUAR: 

27.JANUAR:

28.JANUAR:

29.JANUAR:

30.JANUAR: 11 uker på vei[:D] 

31.JANUAR:

Kom plutselig på at dette ikke er en prøvedagbok, men en svangerskapsdagbok. Så rart!

I dag våknet vi til 3 babyfisker i akvariet våres! Synes den ene fisken vi kjøpte så litt småfeit ut, men jaggu meg var det 3 søte små som svømte rundt der i dag[:D] Kjempemoro!

Hehe denne måtte jeg lese 2 ganger, for å se om du kødda! [8D] Pokker så dere avler for tiden, da! [:D][:D]

ORIGINAL: Grete71

Hehe denne måtte jeg lese 2 ganger, for å se om du kødda! [8D] Pokker så dere avler for tiden, da! [:D][:D]

Hehehe, fruktbarheten står for første gang høyt her i huset[8D] De er supersøte og små, og jeg har angst for at de skal bli spist opp av de andre[:o] Men de lurer seg unna og gjemmer seg på alle slags plasser inni der[:D]

Tenk at nå er jeg 8+4 og alt ser ut som om det skal gå bra foreløpig. Vi har jo vært veldig bekymret etter forrige gang vi hadde sex og det kom ut MASSE blod, men i går gikk det strålende og vi kunne puste lettet ut. Fikk litt angst fra forrige gang begge to!

Ellers er formen strålende. Hadde jeg ikke visst annet, så hadde jeg ikke trodd at jeg var gravid engang utenom de ømme puppene. Synes jeg fortjener ett komplikasjonsfritt svangerskap etter den lange prøvetiden[8D] Men her mottas jo alle symptomer med glede uansett..Hehe[:D]

Hormoner er det kanskje litt av, men mer slik at jeg blir lettere irritert enn noe annet kanskje. Menmen, det hører jo med!

Høres nesten ut som MITT svangerskap, utenom blødningene da.. Var heller ikke noe særlig dårlig eller noe - men favorittsafta mi smakte plutselig helt forferdelig en stund! [:D] Og ville ikke være kvalm, så jeg var ganske kjapp med å spise noe hvis jeg merket at kvalmen var på vei... [8D]

Krysser fingrene for at du får det like lett som meg! [:D][:D]

Ja, jeg hadde ikke blitt lei meg om jeg ikke hadde hatt noen som helst plager i det hele tatt[8D] Har hatt tre netter totalt til nå der jeg har våkna av at jeg var kvalmen, men det har ikke vært noe stort problem for å si det sånn. Føler meg heldig sånn sett[;)]

Det største problemet MITT var egentlig at det ikke tok så lang tid før det var ubehagelig å ligge på magen... [8|] Og jeg som alltid sovner på magen! Med puta godt planta under haka og med armene under der igjen! [8|]

Ikke fikk jeg dilla på noe spesielt heller.. Gikk noen nektariner om sommeren, men det var vel det hele. [8D][:D][:D]

Det største problemet MITT var egentlig at det ikke tok så lang tid før det var ubehagelig å ligge på magen... [8|] Og jeg som alltid sovner på magen! Med puta godt planta under haka og med armene under der igjen! [8|]

Ikke fikk jeg dilla på noe spesielt heller.. Gikk noen nektariner om sommeren, men det var vel det hele. [8D][:D][:D]

Hehe, sånn jeg og pleier å sovne[;)]

Da var det ikke 3 babyfisker i akvariet vårt lenger. I dag telte jeg faktisk fem!!! Jøss[:-]

Hehe har fått mange til prisen av 2, da! [8D][:D]

Hehe har fått mange til prisen av 2, da! [8D][:D]

Hahaha, litt av ett tilbud gitt! Vi kjøpte 6 fisker, og nå har vi 11[8D]

Ja dere kjøpte vel 6 fisker, dere! [8D][8D][8D] Må dere ikke ha sånt eget akvarium oppi akvariumet til dem?

Back
Topp