~ Angelickas dagbok ~

Ja vi har dem i hvert fall ikke i vår butikk... [8|] Det er slike fisker som finner hverandre og lever sammen livet ut. [:D] 

ORIGINAL: Grete71

Ja vi har dem i hvert fall ikke i vår butikk... [8|] Det er slike fisker som finner hverandre og lever sammen livet ut. [:D] 

Ja, det var det dem sa i butikken og. Håper bare at de har lang levetid, for de var jo egentlig veldig dyre[:-]

Nei nå skal de bare ha mat, kjærlighet og omsorg, så går resten av seg selv! [:D]

Godt å vite! Da ordner det seg nok etterhvert[:)] Tenkte jeg skulle kjøpe noen venner til dem og da...

Kjøp noen billigere, da! [:D] Veeeeldig fine slike kongeblå med stor hale... [8D] Har litt lyst på akvarium jeg også, men har ikke peiling på fisk! Skal ha fisk til middag i dag i hvert fall... [:D]

Kjøp noen billigere, da! [:D] Veeeeldig fine slike kongeblå med stor hale... [8D] Har litt lyst på akvarium jeg også, men har ikke peiling på fisk! Skal ha fisk til middag i dag i hvert fall... [:D]

Har hatt fisk til middag de tre siste dagene, så her blir det spaghetti i dag! Du mener sikkert kampfisk forresten, og de vil jeg ikke ha, for forrige gang jeg hadde det så drepte den nesten alle fiskene mine[:o] Er en del år siden nå da. Men fiskene i skal kjøpe oss blir nok litt billigere enn de spesialbestilte vi allerede har satt inn[8D]

Spaghetti hadde vi i går. [:D] I dag blir det stekt laks med poteter, brokkoli (tre, som Vetle sier) og hollandaise-saus. Mmmm!

Nei, tror ikke det er kampfisk jeg mener. Eller? Skal prøve å finne bilde.. [;)]

Sånne, bare blå..... [:)]

Ja de fiskene var skikkelig dyra altså[8|][:D]
Sambo har og lyst på akvarium, men sånn ca 1000 liter eller noe[8|] Han er allergisk mot alt annet da, så er det eneste dyret han kan få[:D] Men skal si meg enig i at det er kjempefint, men er det ikke mye jobb da?

Sånne, bare blå..... [:)]

Kampfisk det[8D][;)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Sambo har og lyst på akvarium, men sånn ca 1000 liter eller noe[8|] Han er allergisk mot alt annet da, så er det eneste dyret han kan få[:D] Men skal si meg enig i at det er kjempefint, men er det ikke mye jobb da?

1000 liter er vel kanskje mer stress når man skal ta storrengjøring i det tenker jeg. Men ellers så tror jeg man skal skifte ca. en tredjedel eller noe en gang i måneden. Kanskje også sjeldnere når det er snakk om et så stort akvarie? Er litt usikker for det er så lenge siden jeg hadde fisker sist.

Stilig akvarium!!!!
Og dritkul bakgrunn! Må si jeg er veldig imponert [:D][:D][:D]

Sleng inn bilde når dere får fisker oppi det også [8D]

ORIGINAL: Kaizer

Stilig akvarium!!!!
Og dritkul bakgrunn! Må si jeg er veldig imponert [:D][:D][:D]

Sleng inn bilde når dere får fisker oppi det også [8D]

Hehe, takktakk! Bildeoppdatering kommer nok når vi har shoppet litt fisker ja[;)]

ORIGINAL: Angelicka24

ORIGINAL: RANDÅLF

1000 liter er vel kanskje mer stress når man skal ta storrengjøring i det tenker jeg. Men ellers så tror jeg man skal skifte ca. en tredjedel eller noe en gang i måneden. Kanskje også sjeldnere når det er snakk om et så stort akvarie? Er litt usikker for det er så lenge siden jeg hadde fisker sist.

Ja jeg har hørt det skal være enklere med den lette rengøringen, men det blir nok sambo sin jobb om det kommer noen fisker i hus[;)][:D]

Angelickas svangerskapsdagbok

JANUAR  

1.JANUAR: Slappe av dag - film og kos[:)]

2.JANUAR: 7 uker på vei[:D] Ultralyd hos Hausken kl. 11.15. Venter en baby! [:D] Blødde litt på kvelden[&o]

3.JANUAR: Kom ut en slimklump (ja, her må alle detaljer med), ekkelt!  

4.JANUAR: Heldigvis ikke blødd noe mer utenom litt spotting. Lei av denne bløingen nå[:@] Håper at den gir seg snart, men det skal nok gå bra, da spotting er en bivirkning av medisinen jeg går på.

5.JANUAR: Overtakelse på det gamle huset[:)]

6.JANUAR:

7.JANUAR: Første svangerskapskontroll hos lege kl. 09.05 [:)] Fant ut at den slimklumpen som kom ut antageligvis var den andre tvillingen[&o] 

8.JANUAR: Jobbet fra kl. 10.

9.JANUAR: 8 uker på vei[:D] Ikke blødd på en uke! Jobbet fra kl. 10.

10.JANUAR: Jobbet fra kl. 10.

11.JANUAR: 

12.JANUAR:

13.JANUAR:

14.JANUAR:

15.JANUAR:

16.JANUAR: 9 uker på vei[:D]  

17.JANUAR:

18.JANUAR:

19.JANUAR:

20.JANUAR:

21.JANUAR:

22.JANUAR:

23.JANUAR: 10 uker på vei[:D]  

24.JANUAR:

25.JANUAR:

26.JANUAR: 

27.JANUAR:

28.JANUAR:

29.JANUAR:

30.JANUAR: 11 uker på vei[:D] 

31.JANUAR:

Kom plutselig på at dette ikke er en prøvedagbok, men en svangerskapsdagbok. Så rart!

Så deilig følelse det må være å ha en svangerskapsdagbok og ikke prøvedagbok lengere! [;)][:D]

Go helg til deg! [:D]

[:D][:D][:D][:D][:D]Gratulere med 8 uker!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D]

GOD HELG!!!!!!!!!!!!!!!!!

Masse gratulerer med 8 uker[:D][:D][:D][:D] Og ingen flere blødninger[:D]

GRATULERER MED 8 UKER SNUPPA!!!
Og gratulerer med ingen flere blødninger [:D][:D]

ORIGINAL: Ulva

Så deilig følelse det må være å ha en svangerskapsdagbok og ikke prøvedagbok lengere! [;)][:D]

Go helg til deg! [:D]

Ja, det er jammen meg ikke så aller verst det der[:D] God helg til deg og!

Back
Topp