~ Angelickas dagbok ~

Tusen takk snuppa!

Angelickas svangerskapsdagbok

JANUAR  

1.JANUAR: Slappe av dag - film og kos[:)]

2.JANUAR: 7 uker på vei[:D] Ultralyd hos Hausken kl. 11.15. Venter en baby! [:D] Blødde litt på kvelden[&o]

3.JANUAR: Kom ut en slimklump (ja, her må alle detaljer med), ekkelt!  

4.JANUAR: Heldigvis ikke blødd noe mer utenom litt spotting. Lei av denne bløingen nå[:@] Håper at den gir seg snart, men det skal nok gå bra, da spotting er en bivirkning av medisinen jeg går på.

5.JANUAR: Overtakelse på det gamle huset[:)]

6.JANUAR:

7.JANUAR: Første svangerskapskontroll hos lege kl. 09.05[:)]

8.JANUAR:

9.JANUAR: 8 uker på vei[:D] 

10.JANUAR:

11.JANUAR: 

12.JANUAR:

13.JANUAR:

14.JANUAR:

15.JANUAR:

16.JANUAR: 9 uker på vei[:D]  

17.JANUAR:

18.JANUAR:

19.JANUAR:

20.JANUAR:

21.JANUAR:

22.JANUAR:

23.JANUAR: 10 uker på vei[:D]  

24.JANUAR:

25.JANUAR:

26.JANUAR: 

27.JANUAR:

28.JANUAR:

29.JANUAR:

30.JANUAR: 11 uker på vei[:D] 

31.JANUAR:

Kom plutselig på at dette ikke er en prøvedagbok, men en svangerskapsdagbok. Så rart!

Stilig!
Gleder meg til å se "fortsettelsen" [:D][:D]

Skal komme med tips og råd etterhvert, orker bare ikke akuratt nå  [8|] Er trøtt selv om jeg har sovet 12 timer i natt!
Hvordan er formen din da "BV`s miss gravid"?? [8D]

Hehehe, skjønner deg godt! Føler det er en del som mangler enda da, men det er i hvert fall på vei til å bli veldig koselig[:)] Nå har jeg jo bare tatt ett par bilder i stuen og på kjøkkenet da. Er enda en helt etasje pluss noen rom som ikke er avbildet[8D] Er ikke så flink til å ta bilder da, men moro å vise dere!

Moro å bli miss gravid da[8D] Formen er grei. Har ikke blødd noe i dag, men av en eller annen grunn fikk jeg nesten ikke til å stappe inn museraketten i dag[8|] Ellers litt småtrøtt og ømme pupper. Ingenting annet[:)]

Gratulerer her også med bamsemumsen!

Fikk du noen forklaring på disse blødningene da?

ORIGINAL: Grete71

Gratulerer her også med bamsemumsen!

Fikk du noen forklaring på disse blødningene da?

Nei, gjorde ikke det. Jeg var så forfjamset over å se hjertet banke at alle spørsmål forsvant! Skal til legen på onsdag da.

Hehe ja forstår godt det, at spørsmålene forsvant i øyeblikket! [:D]

Så kjedelig med de småblødningene ja[&:] Håper de gir seg snart, er nok bare en bivirkning på medisinene... Så kjempekoselig dere har fått det i nyhuset altså[:)][:)][:)] Er kjempegøy å ordnet hjemmet sitt som man vil ha det

ORIGINAL: Grete71

Hehe ja forstår godt det, at spørsmålene forsvant i øyeblikket! [:D]

Skal jo heldigvis til legen på onsdag, og da skal jeg spørre om en ekstra UL og, bare for å være sikker[;)]

ORIGINAL: snuppis!

Kjempe fine bilder fra nyttårsaften [:)]

Hehehe, i hvert fall av trynet mitt[8D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Så kjedelig med de småblødningene ja[&:] Håper de gir seg snart, er nok bare en bivirkning på medisinene... Så kjempekoselig dere har fått det i nyhuset altså[:)][:)][:)] Er kjempegøy å ordnet hjemmet sitt som man vil ha det

De blødningene kan være noe dritt, men har heldigvis ikke kommet spotting en gang på tre dager. I dag har jeg vært å kjøpt meg orkideer og, så nå må jeg bare finne ett par fine potter å ha de i[;)]

ORIGINAL: Venter_på_3de_spire

ORIGINAL: Angelicka24

Her er link til noe av stæsjet i det nye huset:

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=11568138&mpage=1&key=?

Så flotte bilder da!!!
Der har det jo såå fint hjemme hos dere!![:D][:D][:D]

Tusen takk snuppa[:D] Mer bilder kommer nok etterhvert. Gleder meg bare til det blir sommer jeg nå slik at jeg kan begynne på hageprosjektet[;)]

Da hadde jeg og mannen min jaggu meg sovet to timer middag gitt[8|]

Det MÅ jeg gjøre hver dag (etter dagvakt)! Klarer ikke overleve kvelden hvis ikke...
Orkideer er fiiine! Har 4 stk nå, men alle er avblomstret, så må ut å kjøpe meg noen nye! Skal klare å få de i blomst igjen, lurer bare på hvor lang tid det tar... [&:]

ORIGINAL: Kaizer

Det MÅ jeg gjøre hver dag (etter dagvakt)! Klarer ikke overleve kvelden hvis ikke...
Orkideer er fiiine! Har 4 stk nå, men alle er avblomstret, så må ut å kjøpe meg noen nye! Skal klare å få de i blomst igjen, lurer bare på hvor lang tid det tar... [&:]

Mamma dyrker frem sine egne orkideer, så jeg ringer henne hvis jeg har problemer med dem[8D] Skal kjøpe meg en til, kjøpte bare to i dag. Den ene var det masse knopper på, så gleder meg til den setter skikkelig i gang! Må se om jeg ikke finner meg noen fine vaser å ha dem i i morgen og. OG kjøpe urinbeger på apoteket. Skal jo til legen på onsdag, så da må det jo tas med[8D]

Så flott dere har fått det i huset deres da, kjempekjekt å se bilder:) Får lyst til å pusse opp selv når jeg ser de[;)]

Finner så altfor sjeldent veien inn til dagboken din Angelicka siden jeg nesten aldri er her inne på dette forumets dagbøker. Men jeg har overghode ikke glemt deg!
Tenker masse på deg og den lille spiren din[:)]

Håper alt går bra med dere, og at dere har kommet i orden i nytt hus.

Håper vi får se litt bilder i tiden som kommer da, skal dere pusse opp mye????

Klemmer fra meg

ORIGINAL: RANDÅLF

De blødningene kan være noe dritt, men har heldigvis ikke kommet spotting en gang på tre dager. I dag har jeg vært å kjøpt meg orkideer og, så nå må jeg bare finne ett par fine potter å ha de i[;)]

Orkideer er kjempefine... Jeg har to selv nå[:)]

Back
Topp