~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: Amodi

Så flott dere har fått det i huset deres da, kjempekjekt å se bilder:) Får lyst til å pusse opp selv når jeg ser de[;)]

Ja, etter å ha bodd i en leilighet der vi måtte pusse opp absolutt alt, så var det deilig å flytte inn en plass der vi slipper å gjøre noe!

ORIGINAL: kate

Finner så altfor sjeldent veien inn til dagboken din Angelicka siden jeg nesten aldri er her inne på dette forumets dagbøker. Men jeg har overghode ikke glemt deg!
Tenker masse på deg og den lille spiren din[:)]

Håper alt går bra med dere, og at dere har kommet i orden i nytt hus.

Håper vi får se litt bilder i tiden som kommer da, skal dere pusse opp mye????

Klemmer fra meg

Så koselig snuppa! Alt er egentlig pusset opp i 2006, og 2008, så sånt sett slipper vi å gjøre noe. Men på sikt vil jeg male gangene i huset i en mer nøytral farge enn gult, og gjerne male litt karmer og sånt hvite. Men det er absolutt ikke noe jeg stresser med når alt ser så bra ut som det gjør likevel[:)] Jooo, forresten, hagen skal få en ekstrem oppussing. Ikke plantet noenting så her har jeg frie tøyler i sommer! *Gleder meg*

ORIGINAL: RANDÅLF

ORIGINAL: Angelicka24

ORIGINAL: RANDÅLF

Så kjedelig med de småblødningene ja[&:] Håper de gir seg snart, er nok bare en bivirkning på medisinene... Så kjempekoselig dere har fått det i nyhuset altså[:)][:)][:)] Er kjempegøy å ordnet hjemmet sitt som man vil ha det

De blødningene kan være noe dritt, men har heldigvis ikke kommet spotting en gang på tre dager. I dag har jeg vært å kjøpt meg orkideer og, så nå må jeg bare finne ett par fine potter å ha de i[;)]

Orkideer er kjempefine... Jeg har to selv nå[:)]

Ja, jeg skal handle meg en til nå bare, så har jeg tre[:D] De er bare superfine altså! I vaser er det Marthaliljer som jeg liker best da[;)]

ORIGINAL: snuppis!

Et tips angående orkideer [:)] Når det er ikke noe mer blomst så IKKE kast orkideen, for den er ikke død selv om det er ikke noe mer blomster. Når det er ikke noe mer blomster, så klipp stilken så langt ned som du kan....den vokser opp igjen. Det holder å vanne orkideene hver 1,5 uke [:)] Orkideer er veldig glad i lys [:)]

Mamma sa at jeg måtte vanne dem hver 14. dag cirka under vasken med rennende vann. Ikke utsette dem for direkte sollys for da blir dem brune[:)] Glemte å spørre henne om dette med når de "dør", men vet at jeg absolutt ikke skal kaste dem. Mamma er skikkelig god på dette her. Hun kjøper bittesmå orkideer, og får dem frem selv til å bli skikkelig svære. Tror hun har rundt en 10-15 stk nå..Hehe[:D]

Iiiiih, da var piercingen i brystvorten tatt ut! Ganske rart etter å ha hatt den der i 8 år[8|] Menmen, det må vel til det og[8D]

Takk for helsingar i dagbøkene mine snuppa[:)] Er utruuulig spent på ul! Skulle ønske den var tidligare på dagen, og ikkje ti over 2[8D] Men, men[;)]
og DU må ha lykke til på første kontroll i morgon[:D][:D], er du spent?[:)] Må huska å ha med morgenurin!![;)] Om du ikkje allerede har levert då?!
Men veit at etter den 1.kontrollen skal du ha med deg urinprøve kvar gong du skal til lege/jordmor, for å sjekke urin for proteiner, sukker o.l.
Og sjekke at du ikkje har urinveisinfeksjon o.l[:)] Gler deg vel til å få svangerskapsbok og helsekort tenker eg?[:D][:D]
Correct me if im wrong, kan jo vær du alt har fått dei tingo uten at eg har fått da med meg[&o][8D]

Hehe, så du har har piercing i brystvorten du i 8 år, fancy[8D] blir nok rart og tar vel kanskje litt tid å "venne" seg til å væra uten no då[;)]
Men er vel da besta med tanke på amming og sånt seinare?[8|] Eg har ingen aning altså, hehe[8|]

Hehehe, ett innfall jeg fikk som 16-åring på klassetur, og den har liksom bare blitt værende[8D] Tenkte det var best å ta den ut uansett jeg[;)]

Har vært å kjøpt urinbeger på apoteket i dag, så den må vel settes klar ved toan i morgen slik at jeg husker det! Hehe[:D] Har fått en sånn svangerskapsbok av Hausken, men det blir spennende i morgen. Har ett par tusen spørsmål. Må bare satse på at jeg husker alle! *Ler* Jeg skal være der 09.05 da, så det er jo rimelig tidlig! Greit å få det overstått og ikke minst lufte litt bekymringer angående blødninger, og kanskje få time til en tidlig UL og. Er det jeg håper på i hvert fall[:)]

Blir godt å få snakka med legen din då[:)] få svar på det meste som kan dukke opp i hodet som gravid[8D]
Eg har bestilt ny legetime på torsdag, så håper eg får bruk for den! Då skal eg få sendt avgårde henvising til ul hos han som hadde utredninga mi her[:)]
Håper eg kan få ein ul i veke 10/11, skal prøve å mase meg til det i vertfall[8|]

Blir spennende å høre hvordan det har gått! Kommer nok en lang historie, tenker jeg! [:D]

Oppdatering fra legetime:

Blodtrykk, blodsukker og alt det så kjempefint ut. Fortalte om min bekymring angående blødningene jeg har hatt og denne slimklumpen som kom ut på lørdag. Hun mente at det var ene tvillingen som jeg hadde mistet.

Dersom jeg fikk mer blødninger(har ikke blødd i det hele tatt på fire dager nå), så skulle jeg ringe med en gang og få HCG-blodprøver med to dagers mellomrom. Litt deilig å tenke på at jeg kan det. Så slipper jeg å engste meg! Om jeg hadde mistet spiren jeg hadde nå, så hadde blødningene vært mer langvarige og smertefulle. Har fått time igjen om 4 ukers tid. Da skal jeg ta litt diverse blodprøver og måle symfysen osv[:)]

Blodtrykk, blodsukker og alt det så kjempefint ut. Fortalte om min bekymring angående blødningene jeg har hatt og denne slimklumpen som kom ut på lørdag. Hun mente at det var ene tvillingen som jeg hadde mistet.

Dersom jeg fikk mer blødninger(har ikke blødd i det hele tatt på fire dager nå), så skulle jeg ringe med en gang og få HCG-blodprøver med to dagers mellomrom. Litt deilig å tenke på at jeg kan det. Så slipper jeg å engste meg! Om jeg hadde mistet spiren jeg hadde nå, så hadde blødningene vært mer langvarige og smertefulle. Har fått time igjen om 4 ukers tid. Da skal jeg ta litt diverse blodprøver og måle symfysen osv[:)]

Så bra at alt var i orden!!
Greit å få snakket med legen om bekymringene sine!!

Ha en fin kveld!!!

klem

Må bare legge inn bilder av det nye akvariet vi kjøpte oss i går. Var noen merkelige fisk som fulgte med da, menmen[8|]

Synes bakgrunnene på dyrebutikken var så kjedelige, så vi bestemte oss for å lage vår egen. Photoshoot på vaskerommet med ett lyseblått dynetrekk i bakgrunn, og vips så hadde vi vår egen akvariebakgrunn. Hva synes dere? [8D][8D][8D]

ORIGINAL: [miss]

Blir godt å få snakka med legen din då[:)] få svar på det meste som kan dukke opp i hodet som gravid[8D]
Eg har bestilt ny legetime på torsdag, så håper eg får bruk for den! Då skal eg få sendt avgårde henvising til ul hos han som hadde utredninga mi her[:)]
Håper eg kan få ein ul i veke 10/11, skal prøve å mase meg til det i vertfall[8|]

Det hørtes nok ikke dumt ut nei. Kanskje jeg skal bestille meg en UL til på Hausken etterhvert. Får ser hvordan dette går fremover[:)]

ORIGINAL: snuppis!

ORIGINAL: Kaizer

Da hadde jeg og mannen min jaggu meg sovet to timer middag gitt[8|]

Det MÅ jeg gjøre hver dag (etter dagvakt)! Klarer ikke overleve kvelden hvis ikke...
Orkideer er fiiine! Har 4 stk nå, men alle er avblomstret, så må ut å kjøpe meg noen nye! Skal klare å få de i blomst igjen, lurer bare på hvor lang tid det tar... [&:]

Ikke kjøp nye.....les tipset jeg ga til Angelicka [:)] Orkideene er ikke døde [:)]

Mente sikkert at hun skulle ha nye frem til de gamle blomstret igjen[:)]

ORIGINAL: Venter_på_3de_spire

Så bra at alt var i orden!!
Greit å få snakket med legen om bekymringene sine!!

Ha en fin kveld!!!

klem

Takk for det snuppa[:)]

Ta godt vare på de fiskene der, for de er veldig sjeldne!!!!! [8D][;)][;)][;)]

Hihihihi, veldig sjeldne[8D] Var bare flaks vi fikk tak i akkurat sånne[:D]

Woooops! Ser jeg glemte å fjerne prisen på de to sjeldne skapningene på det øverste bildet[:-] Hunnfisken er litt dyrere enn hannfisken. Men nå var visst hunnfisken gravid da, så kanskje det som dro opp prisen litt!

Back
Topp