Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Grete71
Kjøp noen billigere, da! [:D] Veeeeldig fine slike kongeblå med stor hale... [8D] Har litt lyst på akvarium jeg også, men har ikke peiling på fisk! Skal ha fisk til middag i dag i hvert fall... [:D]
ORIGINAL: RANDÅLF
Ja de fiskene var skikkelig dyra altså[8|][:D]
Sambo har og lyst på akvarium, men sånn ca 1000 liter eller noe[8|] Han er allergisk mot alt annet da, så er det eneste dyret han kan få[:D] Men skal si meg enig i at det er kjempefint, men er det ikke mye jobb da?
ORIGINAL: Angelicka24
ORIGINAL: RANDÅLF
Ja de fiskene var skikkelig dyra altså[8|][:D]
Sambo har og lyst på akvarium, men sånn ca 1000 liter eller noe[8|] Han er allergisk mot alt annet da, så er det eneste dyret han kan få[:D] Men skal si meg enig i at det er kjempefint, men er det ikke mye jobb da?
1000 liter er vel kanskje mer stress når man skal ta storrengjøring i det tenker jeg. Men ellers så tror jeg man skal skifte ca. en tredjedel eller noe en gang i måneden. Kanskje også sjeldnere når det er snakk om et så stort akvarie? Er litt usikker for det er så lenge siden jeg hadde fisker sist.
Angelickas svangerskapsdagbok
JANUAR