~ Angelickas dagbok ~

Gratulerer med fiskebabyene!

Husker når vi hadde små babiser i akvariumet, det var tider det! Artig! Er lurt å ha et sånn lite akvarium oppi det store ja! Da blir de ikke spist! :)

Ha en fin dag!

ORIGINAL: RANDÅLF

Ja det er nok lurt å ha de over i et slik lite eget et, så de ikke blir oppspist av de andre[:)]

Nei, vi har hørt med dyrebutikken og det var ikke nødvendig. Vi kunne ha kjøpt ett om vi visste at fisken var gravid. Men å putte de inn i ett slikt nå gjorde bare at vi hemmet utviklingen deres, altså at de vokser senere. Og har de overlevd to dager uten nå, så er det veldig stor sjanse for at de vil fortsette slik. Normalt sett får de visst 30 unger, så en del har nok forsvunnet med en gang. Hadde vi visst at den var gravid, så hadde vi nok hatt en boks til de, men nå hjelper jo ikke det stort.

30????? [8|]

ORIGINAL: Grete71

30????? [8|]

Hehehe, jepps!

Stilig akvarie og bakgrunn!! [:D][:D]
Kjøpte oss nytt vi også før jul, det er et skikkelig pent møbel altså!! [:)]

Hvordan går det med deg/dere, da...? [:)][:)][:)] Formen bra...?

ORIGINAL: **Eggerøra**

Takktakk! Her går det veldig fint egentlig. Utenom ett hysterisk grineanfall for ingenting i går da.. Hahaha[8D] Men kjenner ikke så veldig mye utenom ømme pupper da, og jeg har faktisk gått ned en kilo etter jeg ble gravid[;)]

Hvordan har dere det da?

Ehehe.. Glem det med fem babyfisker. I dag telte jeg åtte[8D]

ORIGINAL: Angelicka24

ORIGINAL: **Eggerøra**

Takktakk! Her går det veldig fint egentlig. Utenom ett hysterisk grineanfall for ingenting i går da.. Hahaha[8D] Men kjenner ikke så veldig mye utenom ømme pupper da, og jeg har faktisk gått ned en kilo etter jeg ble gravid[;)]

Hvordan har dere det da?

Hehe, "moro" med disse hormonene, gitt [>:][:D]
Så heldig du er da, slik hadde jeg det også, kjente det kun i brystene stort sett. Men det var til gjengjeld helt for j***** [&:][:D]

Vi har det supert, Lillingen vokser og blir stor og lærer til stadighet noe nytt [:)][:)]

Så koselig! Synes det er helt rart at han er 5 måneder allerede jeg! Skal si tiden bare flyyyyr! Du får ha en fin helg snuppa[:D]

Tiden flyr, ja!

Du er jo 9 uker på vei! Grattis! [:D]

Tuuuusen takk[:D] Nå har mannen skikkelig begynt å prate med magen min her og greier. Føler meg oversett! *Ler* Han gleder seg til jordmortime nå, synes det er moro å få være med på ting[:D]

Tror mannen din kommer til å bli en "hønemor" både ovenfor deg og magen din... [:D][:D]

ORIGINAL: sikon

ORIGINAL: Angelicka24

Tuuuusen takk[:D] Nå har mannen skikkelig begynt å prate med magen min her og greier. Føler meg oversett! *Ler* Han gleder seg til jordmortime nå, synes det er moro å få være med på ting[:D]

AWH ! Så koselig !
Sikkert en ubeskrivelig god følelse, selv om du blir "oversett" [:D][;)]

Hehehe, blir kost litt med jeg og etterpå, så det blir tilgitt[8D]

Tror mannen din kommer til å bli en "hønemor" både ovenfor deg og magen din... [:D][:D]

Hahaha, skal ikke se bort fra det! I går fikk jeg opplæring av hvordan jeg skal gå i trappen (Nordsjøarbeidere og alt de lærer ang. sikkerhet[8|]). Fikk beskjed om at jeg alltid må ha en hånd på rekkverket[8D]

Har du klippet deg??? Dette har jeg gått glipp av! Så fin du var!

God helg til deg og din kjære, og dine ? antall fisker! [:D]

ORIGINAL: *gullkorn*

Så søt du var!! [:)] 
Så får meg deg som brunette, så detet var litt gøy :) hihi

Takktakk! Jeg er brunette nå da, dette er ett litt eldre bilde[;)]

Har du klippet deg??? Dette har jeg gått glipp av! Så fin du var!

God helg til deg og din kjære, og dine ? antall fisker! [:D]

Neida, jeg har extensions i nå, dette er ett litt eldre bilde[;)] Men planen er å ha lignende den frisyren når jeg er lei av extension igjen[;)]

God helg til deg og snuppa!

Likte den frisyren, jeg! [;)]

ORIGINAL: Ivara

Gratulere med 9 uker snuppa [:)]
GOD HELG!

Tusen takk! God helg til deg og[:D]

Voldsomt så fruktbart det er i hjemmet deres for tiden, du og fiskene[;)] 
(Rett før jeg kommer på besøk til deg nå[:D] hehe.)

Goood helg snuppa!

Back
Topp