For eit nydeleg bilde då:) Oi. Hoppet ein hel uke fram? Men da er du enda nærmare 12uker då[:D] Lykke til vidare med svangerskapet ditt[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Angelickas svangerskapsdagbok
JANUAR 
Alt så fint ut, og det er nok bare muskler og slik som strekker seg. Kan visst være veldig smertefullt! Termin ble flyttet litt på, så er 10+2 i dag[:D]
Jobb fra kl. 10.ORIGINAL: [miss]
Hei snuppa[;)]
Takk for helsing i d.boka![:D]
Gler meg til ny ul, kanskje eg slapper litt meir av då[8|] er blitt sjukemeldt no i et par dager, pga at eg sliter med å få sove skikkelig[&o]
Men eg veit liksom ikkje kva som plager meg, er liksom ikkje noko som har "peikt" seg ut, så må vær noko i underbevisstheten..[&o]
Men, men, ellers er formen bra egentlig. Foruten om at eg er litt kvalmen og sånt etter for lite søvn[8D]
Do-tura har eg merka på og, men ikkje såå masse endo, einaste det som er MEST irriterande er dersom eg må på do om natto[8D]
Det er eit herk, men no prøver eg å la vær å drikke så mykje på kvelden, for å unngå fleire do-tura enn nødvendig[;)]
-men eg våkne jo allikavel fleire gonga til natto då[8|]
Blir jo småredd for at ting ikkje skal vær ok, tenk om noko er gale, siden eg ikkje sover så mykje som eg egentlig treng[8|]
MEN, eg får ta meg et par blundar på ettermiddagane dersom nattesøvnen ikkje blir bedre,
evt får eg gå å sjå tv til eg omtrent sovner på sofan å så gå å legge meg igjen[8|][8D]
ORIGINAL: Angelicka24
ORIGINAL: Grete71
10+6????? Hvor i alle dager blir ukene av??? Ikke lenge før du er mor, jo! [:D][8D]
Hahaha! Nå skal det jo sies at jeg fikk meg tre ekstra dager på forrige ultralyd da[;)]
ORIGINAL: Angelicka24
10+6????? Hvor i alle dager blir ukene av??? Ikke lenge før du er mor, jo! [:D][8D]
Hahaha! Nå skal det jo sies at jeg fikk meg tre ekstra dager på forrige ultralyd da[;)]
Ja men i alle dager, hvordan går dèt an da? Du vet jo når du fikk satt inn egga? [8D] Kanskje rett og slett fordi egga festet seg kjappere enn "normalt"?
Angelickas svangerskapsdagbok
JANUAR 
Alt så fint ut, og det er nok bare muskler og slik som strekker seg. Kan visst være veldig smertefullt! Termin ble flyttet litt på, så er 10+2 i dag[:D]
Jobb fra kl. 10.ORIGINAL: Svartengel
Syns det er spennende å lese di dagbok eg[:D] Og enda meir spennende sida det ikkje er ei prøvedagbok lenger[:D]
Og så er morsomt å sjå kor fin mage du har[:D]
Du må ha lykke til med resten av svangerskapet ditt[:)]