~ Angelickas dagbok ~

Usj, så kjedelig med mellomlanding... Tar så mye ekstra tid [&:]
Men det hørtes egentlig enda kjedeligere ut å reiser til Teneriffe  [:o] Skjønner ikke at du gidder! Hva skal man med sol og varme når man har kulde og regn?!?!? [:D]

ORIGINAL: snuppis!

Jeg visste ikke at det fløy fly til utlandet fra Haugesund, men å mellom landet på Ålesund første tungvint ut [&:]

Jo, de har faktisk noen fly til utlandet[:)] Ganske greit å slippe å reise til Bergen eller Stavanger først! Det er kjipt å måtte mellomlande og, i hvert fall for flyskrekken min. Det er å ta av og lande jeg synes er aller verst[&:] Men på veien hjem så flyr de heldigvis til Haugesund først, og så til Ålesund etterpå[:D]

ORIGINAL: Kaizer

Men det hørtes egentlig enda kjedeligere ut å reiser til Teneriffe  [:o] Skjønner ikke at du gidder! Hva skal man med sol og varme når man har kulde og regn?!?!? [:D]

Hahaha, tror noen er litt misunnelig jeg? *Knis*

ORIGINAL: Angelicka24

Hæ?
Hvem da??
Iallefall ikke meg!!!! [:@]

Angelickas svangerskapsdagbok

JANUAR  

1.JANUAR: Slappe av dag - film og kos[:)]

2.JANUAR: 7 uker på vei[:D] Ultralyd hos Hausken kl. 11.15. Venter en baby! [:D] Blødde litt på kvelden[&o]

3.JANUAR: Kom ut en slimklump (ja, her må alle detaljer med), ekkelt!  

4.JANUAR: Heldigvis ikke blødd noe mer utenom litt spotting. Lei av denne bløingen nå[:@] Håper at den gir seg snart, men det skal nok gå bra, da spotting er en bivirkning av medisinen jeg går på.

5.JANUAR: Overtakelse på det gamle huset[:)]

6.JANUAR:

7.JANUAR: Første svangerskapskontroll hos lege kl. 09.05 [:)] Fant ut at den slimklumpen som kom ut antageligvis var den andre tvillingen[&o] 

8.JANUAR: Jobbet fra kl. 10.

9.JANUAR: 8 uker på vei[:D] Ikke blødd på en uke! Jobbet fra kl. 10. Kjøpte fisker[;)]

10.JANUAR: Jobbet fra kl. 10. Var på Peppes med mamma og tanten min. På kvelden var vi hos ett vennepar og spilte spill.

11.JANUAR: Middag hos mamma. Så film på kvelden. 

12.JANUAR: Jobb fra kl. 13.

13.JANUAR: Jobb fra kl. 10.

14.JANUAR: Jobb fra kl. 10.

15.JANUAR: Jobb fra kl. 10.

16.JANUAR: 9 uker på vei[:D] Jobb fra kl. 10. Var hos ett vennepar på middag[:)]

17.JANUAR: Jobb fra kl. 10. En vennine kommer hit - spillkveld[;)] 

18.JANUAR: Frisøren vår kommer til mamma-skal ta ut extensionen min og sette i igjen. Blir lett flokete når det har vokst ut så langt.

19.JANUAR: Snuppis har IVF-time!!! Handla meg litt mammaklær[8D]

20.JANUAR: Jobb fra kl. 10. Bestilte Sydentur!!! Jeg og tanta mi reiser den 1. februar[:D] Smerter og press nede på venstre side.

21.JANUAR: Mannen reier i Nordsjøen[&o] Jobb fra kl. 10. Voldsomt press nede på venstre side[&:]

22.JANUAR: Jobb fra kl. 10. Var på UL for å sjekke hva smertene var, og fikk se en perfekt baby på skjermen.  Alt så fint ut, og det er nok bare muskler og slik som strekker seg. Kan visst være veldig smertefullt! Termin ble flyttet litt på, så er 10+2 i dag[:D]

23.JANUAR: Endelig kan jeg slutte på Cyclogest og Progynova Jobb fra kl. 10.

24.JANUAR: Jobb fra kl. 10. Hadde kosekveld med meg selv[8D]

25.JANUAR: Gikk på jobb kl. 13.

26.JANUAR: Gikk på jobb kl. 12.

27.JANUAR: 11 uker på vei[:D] Jobb fra 09.30. Den store TV-dagen[;)]

28.JANUAR: Jobb fra 09.30. Bingo hos mamma[:D] Kjempemoro[8D] Var hjemme halv 3[;)]

29.JANUAR: Jobb fra 09.30.

30.JANUAR: Jobb fra 09.30. Vasket gulver og klær. Pakket litt mer.

31.JANUAR: Jobb fra kl. 10. Reiser til Teneriffe i morgen! Pakker siste rest, og har handlet meg hårfarge[:)] Resten av kvelden blir på benken[;)]

Kom plutselig på at dette ikke er en prøvedagbok, men en svangerskapsdagbok. Så rart!

Hæ?
Hvem da??
Iallefall ikke meg!!!! [:@]

Nei, da må det ha vært noen andre[8|][8D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Her har det vært en superdeilig dag med sol og greier.... Trenger ikke syden da[8D]

Hihihi, det har det vært her og... Herlig[:D] Håper det er like fint vær i morgen siden jeg har den flyskrekken min. Er bedre når solen skinner[;)]

ORIGINAL: ElinR

[:D][:D][:D][:D]god tur angelicka

flyskrekk jeg også[&:]

Tusen takk ElinR!!! Alt bra med deg?

ORIGINAL: RANDÅLF

Riktig god tur snuppa[:)][:)][:)][:)][:)]

Takk darling!

ORIGINAL: trusa FLODE

Guten tur, supersøta!
[/quote

Takktakk høney! Knip igjen til jeg kommer hjem da[8D][8D][8D]

Tenkte jeg kunne legge ut ett magebilde før jeg reiser til Teneriffe for en uke! Her er jeg 11+5, og meeeeget bleik på magen som dere ser! *Knis* Ikke la dere lure, for mesteparten er nok bare fett. Men satser på at magen blir stor, fin og nøttebrun etterhvert[8D]

ORIGINAL: snuppis!

God tur til Tenerife [:)]

Takk snuppa!

God tur snuppa! [:D] 
Flott bilde av deg og magen din [:)] Skal bli morro å se når du kommer hjem! Lekker og nøttebrun med en liten kul på  [8D]

God tur vennen. [:)] Kos dere masse.

God tur[:)][:)]Og deg MASSE[:D]
Søt mage[:)][:)]

ååååhhhh, fin da [:D] kos dere masse [:D]

God tur snuppa! [:D] 
Flott bilde av deg og magen din [:)] Skal bli morro å se når du kommer hjem! Lekker og nøttebrun med en liten kul på  [8D]

Hehe, skal proeve aa faa tatt ett i maaneden. Er vel ikke store foskjellene naa i begynnelsen for meg[:)] Men noettebrun spoers det om jeg blir. Har ikke hatt av toppen enda en gang[8D]

[:D][:D][:D][:D]god tur angelicka

flyskrekk jeg også[&:]

Tusen takk ElinR!!! Alt bra med deg?

jepp stort sett bra med meg[:)] har litt vondt i rygg og hofter og lysken for tia og halsbrann men ellers bra[:)]

Hoertes ikke saa deilig ut da[&:] Men kjempefint navn dere har funnet paa til lille da[:D]

Back
Topp