~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: *Bobbo*

God tur vennen. [:)] Kos dere masse.

Tusen takk Bobbo! Foelger med deg inne ass. befruktning. Satser paa at jeg faar kommet inn i morgen og lese oppdateringen din. Masse lykke til!

ORIGINAL: AnneEmilie

håper du koser deg maaaaasse og blir bruuun [:D][:D] (og håper lilletulla mi har kommet før du kommer hjem[8D][;)])

Kooos deg!!!

Oioioi! Naa er det jaggu meg ikke mangen dagene igjen nei! Masse lykke til snuppelupp! Dette gaar nok straalende[:D] *Klem*

ORIGINAL: ElinR

hvor på tenerife skal dere? vi var der i januar i fjor, et sted som heter los cristianos, likte oss kjempegodt der[:)]
nå ser vi frem til fødsel i mai og sannsynligvis en kanariøytur i november alle 3[:)]

Vi reiste uspesifisert, og havnet i Puerto de la Cruz[:)] Har vaert i Playa Las Americas to ganger foer, saa greit aa komme paa en ny plass[;)] Var helt ok hotell, med havutsikt, saa det var jo greit. Tre-stjerners hotell da, men liker ikke helt fargene det er innredet med for aa si det saann[8D]

ORIGINAL: ..Lykke..

God tur[:)][:)]Og deg MASSE[:D]
Søt mage[:)][:)]

Tusen takk Lykke[:D][:D][:D] 

ORIGINAL: fano

ååååhhhh, fin da [:D] kos dere masse [:D]

Tusen takk fano[:D]

Hehehehohohoho man er bare LITT avhengig av BV når man er her inne når man er i syden!!!! [8D][:D][:D][:D]

Håper dere koser dere! [:D]

ORIGINAL: Grete71

Hehehehohohoho man er bare LITT avhengig av BV når man er her inne når man er i syden!!!! [8D][:D][:D][:D]

Håper dere koser dere! [:D]

Ellers er vaeret lite bra, saa det ikke er saa mye annet aa gjoere paa etter aa ha spasert i mange timer paa kjoepesentre[8D] Naa er det 28 grader ute. Har ligget ved bassenget noen timer, men fikk saa sykt vondt i ryggen, saa maatte finne noe annet aa gjore litt[&:]

God helg ja! Naa er det bare etyt par dager til jeg er hjemme. Skal bli deilig aa se mannen min igjen[:D]

Næh gurimalla, du har tippet 12 uker, jo!!!!!

Noen dager siden det jah[8D]

Aaah, da reiser jeg hjem igjen i natt! Skal bli deilig for jeg har hovnet opp i hele ansiktet av aa drikke Fanta. Taaler ikke mandariner, og det er det visst mye av i Fanta. Trodde det bare var appelsin jeg.. *Sukk* Ser helt for jaevlig ut her naa! Skal bli deilig aa komme hjem da ja[;)] Haaper bare hevelsen blir bedre til i natt!

Koselig å kunne gratulere deg på msn altså, men må jo gi en GRATTIS MED 12 UKER (+4dager) her også!!! [:D][:D]
Og velkommen hjem, ligg unna mandariner! [8D]

Hei! Dette er energiklumpen du skal få låne ham i idag slik at du får en fin start på uka!

Ha en så fin mandag som mulig!

Takktakk Kaizer og ceci85[:D]

Har du bilde av Fanta-face eller? [8D][8D][8D]

Sender det på pm jeg, ellers risikerer jeg vel å skremme bort alle som vil se i dagboken min[&:]

Babyverden sier jeg er 12+5, men Hauskens dato er 13+1, altså termin 20.august. Har vel noe med at eggene ble befruktet to dager før det ble fryst ned, og at de ble tinet opp i løpet av en dag[:)]

Du er nå 12 uker og 5 dager på vei.

Unnfangelsen finner sted omkring:
28. november 2008

Hjertet begynner å slå:
23. desember 2008

Embryoet beveger seg:
16. januar 2009

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 23. januar 2009
Alle indre organer er ferdig formet: 23. januar 2009
Risikoen for spontanabort avtar: 6. februar 2009
Kvalmen avtar for de fleste: 13. februar 2009
Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 20. februar 2009