~ Angelickas dagbok ~

Tenkte jeg måtte legge inn litt bilder her i dagboken min og[:D]

Må jo vise dere bilder av babyrommet:

Ikke handlet inn så mange møbler enda, men lillesøssen min har vært flink til å tegne tegninger til bebiss[;)] Bildene på veggene er såkalte wallies, og rommet var faktisk slik når vi kjøpte huset[:D]

Så litt bilder av klær jeg har fått så langt. Har ikke kjøpt noenting selv enda da...

Fikk disse av mormoren min forrige gang jeg var på besøk. Den mellomste er visst sydd av min oldemor. Kjempekjekt å ha noe som går i arv og[:D]

Mormoren min har også strikket teppe til å ha i vogna, og holder på med enda ett som er enda større i ull[;)]

Så har vi mamman min da, som ikke klarte å vente med å handle disse smekkene. Selvsagt en i rosa og en i blå siden vi ikke vet kjønn enda[8D]

Åååååååhhhhhh.... [:)][:)] Veggen med rådyret/dådyret [8D] på var jo lekker!!!! [:D]

ORIGINAL: Grete71

Åååååååhhhhhh.... [:)][:)] Veggen med rådyret/dådyret [8D] på var jo lekker!!!! [:D]

Hehehe, ja er ganske søtt egentlig[:D]

Ja den veggen må du la stå! [:D]

Nydelig rom og herlige klær du har fått deg [:D]

ORIGINAL: Grete71

Ja den veggen må du la stå! [:D]

Ja, blir nok ikke til at vi fikser noe der inne med det første, utenom å handle inn babyseng osv selvsagt[;)]

ORIGINAL: Kaizer

Nydelig rom og herlige klær du har fått deg [:D]

Takktakk snuppa[:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Fint barnerom da[:)] Ååååå så nydelige klær du har fått, tenker de er ivrig ja[:)]

Ja, det blir nok en del strikkede klær etterhvert ja[:D]

Hei hei Angelicka[:D]
Innom å sniker litt hos deg, måtte jo dytte opp igjen litt dagboken din[8D]
Står alt bra til eller? Har du svangerskapskvalmen eller?[:-]

ORIGINAL: Cowgirl86

Jeg har heldigvis sluppet unna kvalmen, utenom den uken jeg va i syden da. Må være noe med klimaet der nede! Men nå er jeg bånntett i hals og nese, har hodeverk, svir på øynene og føler meg skikkelig dritt! Ser ut som om jeg har fått influensa eller noe her. Våknet klokken 6 av at jeg hadde vondt for å puste, så nå sitter jeg bare og venter på at legekontoret skal åpne klokken 8[&:]

Så fint barnerom. [:)] Og så mye fint tøy du har fått.
Er vel ikke lenge til du kan begynne å handle litt selv heller.

God helg vennen.

Masse god bedring... Så kjedelig å bli syk[&:] Håper det går fort over[:)][:)][:)] Hvordan går det med røyken forresten[;)]

ORIGINAL: Angelicka24

Jeg har heldigvis sluppet unna kvalmen, utenom den uken jeg va i syden da. Må være noe med klimaet der nede! Men nå er jeg bånntett i hals og nese, har hodeverk, svir på øynene og føler meg skikkelig dritt! Ser ut som om jeg har fått influensa eller noe her. Våknet klokken 6 av at jeg hadde vondt for å puste, så nå sitter jeg bare og venter på at legekontoret skal åpne klokken 8[&:]

Huff, så kjipern! Jeg har selv ligget ei uke med influensa.. Er ikke godt altså! Håper du blir frisk igjen ganske fort da!! Deilig å slippe unna kvalmen da, må si jeg har vært ganske heldig der selv, var jo bare dårlig frem til uke 9[:)]

Så fint et barnerom da Angelicka!!![:D][:D][:D][:D][:D]

Hvordan går det?
Formen bra?

Hadde det fint på ferie kan jeg tenke meg[;)]
Har ikke "snakket" med deg siden du kom igjen....

klem

ORIGINAL: *Bobbo*

Så fint barnerom. [:)] Og så mye fint tøy du har fått.
Er vel ikke lenge til du kan begynne å handle litt selv heller.

God helg vennen.

Nei, må få begynt handlingen etterhvert. Har bare holdt veldig tilbake her, pga blødninger som har vært osv. Men nå kjenner jeg at jeg klarer å slappe mye mer av til det hele! Håper helgen din har vært fin[:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Masse god bedring... Så kjedelig å bli syk[&:] Håper det går fort over[:)][:)][:)] Hvordan går det med røyken forresten[;)]

Ja, å være syk er noe dritt. Sitter godt i enda, men kjenner at jeg er på bedringens vei i det minste. Røykingen går ganske så fint egentlig[:)] Blir en en sjelden gang, men røyker ikke til vanlig nå, så synes det er bra egentlig[;)] Legen min var veldig fornøyd i hvert fall! Hehe[:D]

ORIGINAL: Angelicka24

Huff, så kjipern! Jeg har selv ligget ei uke med influensa.. Er ikke godt altså! Håper du blir frisk igjen ganske fort da!! Deilig å slippe unna kvalmen da, må si jeg har vært ganske heldig der selv, var jo bare dårlig frem til uke 9[:)]

Er på bedringens vei nå heldigvis[:)] Går svangerskapet greit for deg nå? Ingen plager? Er jo snart halvveis du jo[:D]

ORIGINAL: Venter_på_3de_spire

Så fint et barnerom da Angelicka!!![:D][:D][:D][:D][:D]

Hvordan går det?
Formen bra?

Hadde det fint på ferie kan jeg tenke meg[;)]
Har ikke "snakket" med deg siden du kom igjen....

klem

Takktakk! Formen er på vei opp, og svangerskapet går kjempebra så langt. Hadde bare lagt på meg en kilo når jeg var hos legen nå, så det er jeg fornøyd med egentlig. Har jo litt til overs fra før[8D] Ferie var avslappende, men ikke så veldig bra vær da. Så forresten t-skjortene du hadde laget til guttene dine - kjempekoselig[:D]

Back
Topp