Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Angelickas svangerskapsdagbok
JANUAR 

ORIGINAL: Kaizer
Fiiin du er snuppa mi [:D]
Gratulerer med 9 uker og 1 dag...! [8D] Tiden begynner å gå fort for dere også nå!
ORIGINAL: Svartengel
Hei
Eg har lest hele boken din no og det er skikkeleg kjekt å lesa at du er kommet så godt på veg. Eg fortale vennina mi at du har skikkeleg mage, enn om du ikkje er kommet lenger enn ni uker. Hun skal skjule det helt til mars men eg trur det blir vanskeleg for henne. Dere har mykje same kroppsfasong, etter som eg ser på bildet ditt, men det er vel babymage og? Hun har eit par kg ekstra men det er bare fint på henne[:)] Eg trur eg ga henne litt panikk[8|]
ORIGINAL: Angelicka24
Så koselig! Synes det er helt rart at han er 5 måneder allerede jeg! Skal si tiden bare flyyyyr! Du får ha en fin helg snuppa[:D]
ORIGINAL: Svartengel
Ja eg leste at du hadde det. Men klart det blir slik når man studere. Eg har det same problemet sjølv, forskjellen er at du lever ut drømmen min å studere jus[:)]
Eg syns iallefall du ser gravid ut på bildet, men kanskje det er fordi eg ser etter og antar at det er da[:)] Og håpa ikkje du vert fornærma[8|]
JANUAR 
Jobb fra kl. 10.ORIGINAL: Ivara
Svinger innom for å ønske deg og spiren en finfin uke [:)]
Spiren har nok funnet seg fint til rett der inne nå og funnet ut at det er et bilvende sted frem til sånn uti august en gang. [;)] Hausekn vet vel hva han gjør når du skal slutte med muserakettene nå får vi tro. Det går nok fint snuppa!
ORIGINAL: Ivara
Klart det blir bekymringer, noe annet ville vært rart.
Det er vel et slags ordtak som sier noe sånt som at man bekymrer seg for sine barn fra unnfangelsen og til den dagen man dør.
Men krysser alt for at svangerskapet ditt ender opp med at dere har dere egen lille baby i armene deres på bursdagen din [;)]
Ikke lenge igjen til 12ukersgrensa nå vennen!
JANUAR 
Jobb fra kl. 10.ORIGINAL: Kaizer
Hahaha, er skikkelig luftig jeg også skal jeg si deg! Håper det snart går over, ser jo ut som om jeg er gravid i 6-7 mnd! [&:]
Hørtes skikkelig digg ut med teneriffe! Jeg vil også!! Må nesten høre med arb.giver om jeg får lov å reise eller hvordan det er... Ikke sikkert jeg får lov av legene eigang [8|]
Permisjonen min begynner tre uker før termin, og hvis jeg føder før det, begynner permisjonen min når jeg føder! [:D]
Lege er kjedelig, jordmor er koselig! Sånn er det bare! Vi er liksom vant til å gå til legen, mens jordmor er spes. i forbindelse med graviditet.. Sikkert derfor [:D] Ser du skal til legen i dag! Lykke til, håper det ikke er noe farlig og at du får noe for plagene dine [;)]
Nå skal jeg ut å lage kake til pappaen min som kommer i morgen! Mmmm, deilig sjokoladekake! [8D][8D][8D]