FrøkenMG
Forumet er livet
Assistert-jentene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Aprilspirene 2023
Dette er spennende!16dpo (eller 4+0)
Tør ikke å gå bort fra dpo ennå..
Føler meg svimmel, akkurat som om jeg er kraftig dehydrert. Litt tung i hodet men ikke akkurat hodepine.
Drikker mye vann. Litt metallsmak i munnen.
Fortsatt ømme pupper (mer ømme nippler enn hele brystet om jeg får si det sånn)
Kaffen er drikkbar. Men drikker bare en halv kopp svart kaffe for å minke mengden koffein.
Sjefen har gitt meg isolasjons-fri fra jobb fram til jeg kan jobbe hjemmefra. (Her i UK skal gravide isolere seg)
Legen hat bestilt blodprøve til meg for tirsdag neste uke før å sjekke stoffskiftet og HCG. Telefon-konsultasjon i går og igjen neste torsdag.
Jeg hørte at han synes jeg var teit som tester så tidlig.
Han skulle bare sett hva vi her inne på forumet holder på med han hadde rullet øynene ut av hodet
Gårkvelds 25 mm test så like sterk ut som kvelden før. Kanskje minimalt sterkere.. Men sterkere enn om morgenen i går. (Så hadde sikkert med fargestoffet å gjøre ja)
Øverst: kveld 15. April. Midten: morgenen 16 april. Nederst: kveld 16. April.
Vis vedlegget 323509
Blir å ta en ny av disse hver kveld for å måle progresjonen på streken og for å ha kontroll.
Men heldigvis var first response bedre i morges. Streken viste seg før 1 minutt hadde gått, ble sterkere men måtte vente en times tid før jeg tok bilde siden gårsdagens hadde tørka
Vis vedlegget 323510
Er så letta over at det er tydelig økning.
Her er økning fra 15. April til i dag:
Vis vedlegget 323511
Kjenner at nervene virkelig er der nå. Er konstant nervøs. Sjekker etter blødning oftere enn jeg går på do!
IKM var enten den 15., i går eller i dag.
I mårra er dagen jeg starta å spotte i forrige PP.
Innen den 19. i forrige PP visste jeg at jeg hadde mista.
Så jeg må komme over de dagene.
Men om det hadde vært fare for å starte å miste i mårra så håper jeg at streken i dag ikke hadde vært sterkere enn gårsdagens?
Streken er snart like sterk som teststreken og det har vært en milepæl for meg.
Om den er sterkere igjen i mårra tidlig så tror jeg at jeg begir meg ut på en ny digital.
Om den digitale er positiv så melder jeg meg inn i Desembergruppa!
Er det flere enn meg som er/har vært like paranoide? Sjekker etter blod flere ganger om dagen?
Kjenner meg nesten konstant nervøs, som om jeg skal gå ut på en scene og synge foran 2000 mennesker.
HAR så lyst til at denne skal sitte.
Har allerede sterkere test enn forrige PP og kjenner at håpet sniker seg innpå..
Jeg sjekker også flere ganger om dagen. Er kjemperedd for å miste igjen. Har mine "symbolske" milepæler jeg må gjennom. Den ene er 4+3 og den andre er 5+2.. Jeg føler meg ikke det minste trygg før jeg kommer dit i det minste.
Økningen din er i alle fall kjempefint, krysser alt!