Ja så klart, foreldrene må få dra tilbake på jobb. Så ser den... det har vært stengt i Norge lenge nå.Er enig i det meste du skriver der. Har full forståelse for at samfunnet må åpne igjen og at ting må sakte, men sikkert normaliseres, samtidig er det viktig å ikke tenke at det er over og glemme alle de bra tingene som har kommet ut av det (fokus på håndvask - her tror jeg fryktelig mange synder mye, flinkere til å gjøre ting hjemme og ikke nødvendigvis måtte benytte Leos lekeland, badeland og andre trange steder med fullt av unger).
Grunnen til at de åpner skoler og bhager er trolig for at foreldrene skal kunne gå på jobb der det er mulig. Det vil ikke være mulig for disse bedriftene å gjenoppta business uten ansatte og ansatte kan ikke være på jobb dersom de må være hjemme med barna. Så ser jo den, samtidig så kan det virke litt feil å åpne for de minste barna som man ser på som mer skjøre enn eldre barn. Dette er kun min mening og jeg tror at i slike tilfeller er det tusenvis av ulike meninger hvor det er mye fornuftig i alle synspunkter.
Om folk er flinke til. holde avstand, rengjøring, fortsetter å isolere seg om man får symptomer osv, og ikke går helt tilbake til normalen med en gang, så kan det faktisk hende at det går bra.