15dpo
Ikm idag eller i mårra. Eller i går. Jeg aner ikke hvordan syklusen her er.
Har pleid å ha 26 dagers syklus men pga kjemisk i forrige tok appen og gjorde den om til 28, mens jeg redigerte til 27.
Våknet klokka 5. Fikk IKKE sove igjen fordi jeg måtte sånn på do. Men jeg tenkte at nei, jeg må vente pga testinga.
35 min senere klarte jeg ikke holde meg mer, og samboeren starta å snorke så jeg stod opp.
Tok 25ml strimmel test samme som i går kveld.
Var hakket svakere faktisk, men veldig lite
Øverste er fra i går kveld, nederste er fra i morges.
Er bare rundt 7 timers forskjell mellom testene
Vis vedlegget 323405
Heldigvis så var first response testen MYE sterkere så det gjorde at jeg slappet av litt. Datoer står på stavene. Ganske fin økning.
Vis vedlegget 323406
Vis vedlegget 323407
Men så prøvde jeg på en clear blue digital ukesindikator og den kom opp med "not pregnant "
Dustetest.
Tenkte at det var for tidlig men samtidig så blir jeg jo litt bekymra når den ennå ikke vil slå ut når first response er så sterk...
Har bestilt nye digitale fra Amazon, kommer i posten i mårra og jeg kommer til å ta en ny om 2-3 dager om jeg ikke har starta å spotte ennå til da.
Hvert dobesøk går til å sjekke om det er blødning.
Jeg har ikke hatt noen festeblødning denne gangen, så jeg er helt paranoid.
Var 4+1 når jeg starta å spotte forrige PP, og testene ble svakere. 4+2 visste jeg at det var over.
Er 3+6 i dag så har et par dager med nervøsitet nå. Vil komme over den grensa!
Ikke bare komme over grensa, jeg vil helt i mål! Helt til desember!
Skal spørre sjefen hvordan jeg skal gjøre det med jobb framover. Her i UK anbefaler de gravide å isolere seg, og jeg har ennå ikke fått noen laptop til å kunne jobbe hjemmefra selv om sjefen har satt meg på prioriteringslista. Skal spørre om jeg får bli hjemme fram til jeg får laptop eller ikke.
Sukk. Er litt stressa.