Er dette tidlig eller vanligtest, forresten?:)
Hadde super svak strek når digital slo ut på meg ved forrige graviditet!:happy:

Fant testen;
Vis vedlegget 323338
Veldig svake streker, tatt samme dag! Og digital slo ut 1-2.
Er ikke tidligtedter da, men du har jo sterkere streker enn dette❤
Det er tidlig tester ja. First response som går ned til sånn... 6.3ml i sensitivitet, det er derfor jeg er så skeptisk.
Hadde ca samme styrke på samme dag i forrige PP, men da slo det aldri ut på digital fordi jeg hadde aldri nok hcg.
Jeg har noen 25ml tester som jeg tenkte jeg skulle starte med i kveld og ta hver dag (har 20 strimmeltester), så når jeg får utslag på de tenker jeg at jeg kan starte å tenke på digital siden det er rundt 25ml det også. :)

Det er tidlig tester ja. First response som går ned til sånn... 6.3ml i sensitivitet, det er derfor jeg er så skeptisk.
Hadde ca samme styrke på samme dag i forrige PP, men da slo det aldri ut på digital fordi jeg hadde aldri nok hcg.
Jeg har noen 25ml tester som jeg tenkte jeg skulle starte med i kveld og ta hver dag (har 20 strimmeltester), så når jeg får utslag på de tenker jeg at jeg kan starte å tenke på digital siden det er rundt 25ml det også. :)

Så lavt ja :hilarious:

Skal de sies at jeg har fått strek på make sure 25 ml når hcg har vært på 7 og! Ble veldig overraska over deto_O
Men digital med ukesindikator tror jeg går helt ned til 10?
Men skjønner du venter, er så kjedelig når den viser "ikke gravid"....

Venter i spenning på ny test:happy:

Så lavt ja :hilarious:

Skal de sies at jeg har fått strek på make sure 25 ml når hcg har vært på 7 og! Ble veldig overraska over deto_O
Men digital med ukesindikator tror jeg går helt ned til 10?
Men skjønner du venter, er så kjedelig når den viser "ikke gravid"....

Venter i spenning på ny test:happy:
Håp? Hvordan visste du at den var 7? Etter blodprøve?
Det er sykt da at en 25ml test slo ut på det :wideyed:

Å? Helt ned til 10...? Har lest litt om den digitale clear blue testen jeg har i hus og Google sier den må ha 22ml... derfor jeg ville vente iallefall.
Digitale tester er ekstra dyre så vil ikke kaste de bort denne gangen :hilarious: vil helst ha positive ord komme fram på testen. ;)

Håp? Hvordan visste du at den var 7? Etter blodprøve?
Det er sykt da at en 25ml test slo ut på det :wideyed:

Å? Helt ned til 10...? Har lest litt om den digitale clear blue testen jeg har i hus og Google sier den må ha 22ml... derfor jeg ville vente iallefall.
Digitale tester er ekstra dyre så vil ikke kaste de bort denne gangen :hilarious: vil helst ha positive ord komme fram på testen. ;)

Tok blodprøve samme dag, bare noen timer etterpå, og var tydelig strek også, så ble overraska over at den var på 7:hilarious:

Sett begge disse to hvert fall;
20180202_223441.png
47D2D8C1-D869-4155-AE9E-637051C02245.jpeg.jpg

Og min tror jeg IKKE var over 25 når den slo ut, den var super svak! Men bedre å vente og være sikker selvfølgelig ❤ og ja, de er svindyre...

Lol enten 10 eller 25. For en teit forskjell.:shifty:
Om man har over 20 (eller hcg i det heletatt) så er man da gravid! Men ikke ifølge clearblue digital :hilarious:
Wow så rart. Men fint å vite da. :)
Ble litt spent på å starte med 25ml test i kveld nå :p

Lol enten 10 eller 25. For en teit forskjell.:shifty:
Om man har over 20 (eller hcg i det heletatt) så er man da gravid! Men ikke ifølge clearblue digital :hilarious:
Wow så rart. Men fint å vite da. :)
Ble litt spent på å starte med 25ml test i kveld nå :p

Ja, rart:wacky:

Venter i spenning!:D

Jeg tok babyplan vanlige tester som slo ut 8 DPO. Dagen etter tok jeg blodprøve, og hadde da hCG på 24, så tror babyplan sine på 25 også slår ut litt før de sier. Skal sies at testen var veldig svak, men var ingen tvil om at det var en ekstra strek der ☺️
Hmmm. Ja da skal jeg definitivt starte å ta de 25ml testene just in case, selv om den kanskje viser blank i kveld og i Mårra så kan jeg iallefall trøste meg selv med at tidlig testene fortsatt slår ut. :)

Gratulerer så mye! :) Kjenner jeg har vært spent i dag på å sjekke om du hadde lagt ut bilde :) Dette er tydelig rosa babystrek ja, ingen tvil! Har god tro på at dette kommer til å gå bra og at du sitter der i julen/på nyåret med en liten en i armene :dummy1::dummy:

Gratulerer så mye! :) Kjenner jeg har vært spent i dag på å sjekke om du hadde lagt ut bilde :) Dette er tydelig rosa babystrek ja, ingen tvil! Har god tro på at dette kommer til å gå bra og at du sitter der i julen/på nyåret med en liten en i armene :dummy1::dummy:
Aww jeg håper virkelig det :Heartred
Tusen takk. :)

For en fin strek:Heartpink Hadde en skikkelig god følelse på deg! Gratulerer:) håper det ikke er alt for lenge før jeg ser deg i desember gruppa:rolleyes:

15dpo
Ikm idag eller i mårra. Eller i går. Jeg aner ikke hvordan syklusen her er.
Har pleid å ha 26 dagers syklus men pga kjemisk i forrige tok appen og gjorde den om til 28, mens jeg redigerte til 27.

Våknet klokka 5. Fikk IKKE sove igjen fordi jeg måtte sånn på do. Men jeg tenkte at nei, jeg må vente pga testinga.
35 min senere klarte jeg ikke holde meg mer, og samboeren starta å snorke så jeg stod opp.

Tok 25ml strimmel test samme som i går kveld.
Var hakket svakere faktisk, men veldig lite
Øverste er fra i går kveld, nederste er fra i morges.
Er bare rundt 7 timers forskjell mellom testene
20200416_080912.jpg

Heldigvis så var first response testen MYE sterkere så det gjorde at jeg slappet av litt. Datoer står på stavene. Ganske fin økning.
20200416_081010.jpg

20200416_095041.jpg

Men så prøvde jeg på en clear blue digital ukesindikator og den kom opp med "not pregnant "
Dustetest.
Tenkte at det var for tidlig men samtidig så blir jeg jo litt bekymra når den ennå ikke vil slå ut når first response er så sterk...

Har bestilt nye digitale fra Amazon, kommer i posten i mårra og jeg kommer til å ta en ny om 2-3 dager om jeg ikke har starta å spotte ennå til da.

Hvert dobesøk går til å sjekke om det er blødning.
Jeg har ikke hatt noen festeblødning denne gangen, så jeg er helt paranoid.
Var 4+1 når jeg starta å spotte forrige PP, og testene ble svakere. 4+2 visste jeg at det var over.
Er 3+6 i dag så har et par dager med nervøsitet nå. Vil komme over den grensa!
Ikke bare komme over grensa, jeg vil helt i mål! Helt til desember!

Skal spørre sjefen hvordan jeg skal gjøre det med jobb framover. Her i UK anbefaler de gravide å isolere seg, og jeg har ennå ikke fått noen laptop til å kunne jobbe hjemmefra selv om sjefen har satt meg på prioriteringslista. Skal spørre om jeg får bli hjemme fram til jeg får laptop eller ikke.

Sukk. Er litt stressa.

15dpo
Ikm idag eller i mårra. Eller i går. Jeg aner ikke hvordan syklusen her er.
Har pleid å ha 26 dagers syklus men pga kjemisk i forrige tok appen og gjorde den om til 28, mens jeg redigerte til 27.

Våknet klokka 5. Fikk IKKE sove igjen fordi jeg måtte sånn på do. Men jeg tenkte at nei, jeg må vente pga testinga.
35 min senere klarte jeg ikke holde meg mer, og samboeren starta å snorke så jeg stod opp.

Tok 25ml strimmel test samme som i går kveld.
Var hakket svakere faktisk, men veldig lite
Øverste er fra i går kveld, nederste er fra i morges.
Er bare rundt 7 timers forskjell mellom testene
Vis vedlegget 323405
Heldigvis så var first response testen MYE sterkere så det gjorde at jeg slappet av litt. Datoer står på stavene. Ganske fin økning.
Vis vedlegget 323406
Vis vedlegget 323407
Men så prøvde jeg på en clear blue digital ukesindikator og den kom opp med "not pregnant "
Dustetest.
Tenkte at det var for tidlig men samtidig så blir jeg jo litt bekymra når den ennå ikke vil slå ut når first response er så sterk...

Har bestilt nye digitale fra Amazon, kommer i posten i mårra og jeg kommer til å ta en ny om 2-3 dager om jeg ikke har starta å spotte ennå til da.

Hvert dobesøk går til å sjekke om det er blødning.
Jeg har ikke hatt noen festeblødning denne gangen, så jeg er helt paranoid.
Var 4+1 når jeg starta å spotte forrige PP, og testene ble svakere. 4+2 visste jeg at det var over.
Er 3+6 i dag så har et par dager med nervøsitet nå. Vil komme over den grensa!
Ikke bare komme over grensa, jeg vil helt i mål! Helt til desember!

Skal spørre sjefen hvordan jeg skal gjøre det med jobb framover. Her i UK anbefaler de gravide å isolere seg, og jeg har ennå ikke fått noen laptop til å kunne jobbe hjemmefra selv om sjefen har satt meg på prioriteringslista. Skal spørre om jeg får bli hjemme fram til jeg får laptop eller ikke.

Sukk. Er litt stressa.
Kjempefin økning på tidligtestene! Kan godt hende du er en av de som får sterkere streker på kveldstid og at det er derfor strimmeltesten var sterkest i går kveld:) I tillegg er det individuelle forskjeller på strimmeltester, da det ikke alltid er lik mengde fargestoff i de. Har et bilde av min testerekke liggende:
5951CFD6-DDD1-4138-B939-763188FC1835.jpeg

Nr 4 fra venstre er 11dpo kveld og den var plutselig sterkere enn de andreo_O

Kjempefin økning på tidligtestene! Kan godt hende du er en av de som får sterkere streker på kveldstid og at det er derfor strimmeltesten var sterkest i går kveld:) I tillegg er det individuelle forskjeller på strimmeltester, da det ikke alltid er lik mengde fargestoff i de. Har et bilde av min testerekke liggende:
Vis vedlegget 323473
Nr 4 fra venstre er 11dpo kveld og den var plutselig sterkere enn de andreo_O
Oy ja ser stor forskjell på den og de neste par testene faktisk.
Jeg har faktisk bestemt meg for ta strimmeltestene om kvelden og holde meg til å ta first response om morgenen som jeg har gjort før.
På den måten så får jeg tilfredsstilt testetrangen to ganger om dagen også :hilarious:
Så skal ta en ny strimmel test iløpet av den neste timen tenker jeg. Krysser fingrene for at den er like sterk eller sterkere enn den i går. :)
Og gleder meg som en unge til å ta ny first response i morgen siden det var så kraftig økning fra i går til i dag :D

Oy ja ser stor forskjell på den og de neste par testene faktisk.
Jeg har faktisk bestemt meg for ta strimmeltestene om kvelden og holde meg til å ta first response om morgenen som jeg har gjort før.
På den måten så får jeg tilfredsstilt testetrangen to ganger om dagen også :hilarious:
Så skal ta en ny strimmel test iløpet av den neste timen tenker jeg. Krysser fingrene for at den er like sterk eller sterkere enn den i går. :)
Og gleder meg som en unge til å ta ny first response i morgen siden det var så kraftig økning fra i går til i dag :D
Ja, det er nok lurt:happy: Det er så gøy å teste!
Pass på at du ikke blir skuffet om streken ikke er sterkere i morgen tidlig. Man ser ikke alltid at den blir sterkere hver dag, men gjerne hver 2.-3. dag:shy:

Ja, det er nok lurt:happy: Det er så gøy å teste!
Pass på at du ikke blir skuffet om streken ikke er sterkere i morgen tidlig. Man ser ikke alltid at den blir sterkere hver dag, men gjerne hver 2.-3. dag:shy:
Den har blitt sterkere hver dag siden jeg starta å teste så er kanskje litt rart om den kommer til å være svakere... Men i morges dyppa jeg i urin (siden jeg tok to andre tester samtidig) og har pleid å tisse direkte på staven fram til i dag, så mulig jeg dypper igjen i mårra for å være på den sikre siden. :)
Gleder meg til jeg får positiv på digital så jeg kan slappe litt av.
Og spesielt til jeg kommer over forrige kjemisk grense. Ca 3 dager til.

16dpo (eller 4+0)
Tør ikke å gå bort fra dpo ennå..:oops:
Føler meg svimmel, akkurat som om jeg er kraftig dehydrert. Litt tung i hodet men ikke akkurat hodepine.
Drikker mye vann. Litt metallsmak i munnen.
Fortsatt ømme pupper (mer ømme nippler enn hele brystet om jeg får si det sånn)
Kaffen er drikkbar.o_O Men drikker bare en halv kopp svart kaffe for å minke mengden koffein.
Sjefen har gitt meg isolasjons-fri fra jobb fram til jeg kan jobbe hjemmefra. (Her i UK skal gravide isolere seg)
Legen hat bestilt blodprøve til meg for tirsdag neste uke før å sjekke stoffskiftet og HCG. Telefon-konsultasjon i går og igjen neste torsdag.
Jeg hørte at han synes jeg var teit som tester så tidlig.
Han skulle bare sett hva vi her inne på forumet holder på med :hilarious: han hadde rullet øynene ut av hodet :hilarious:

Gårkvelds 25 mm test så like sterk ut som kvelden før. Kanskje minimalt sterkere.. Men sterkere enn om morgenen i går. (Så hadde sikkert med fargestoffet å gjøre ja)
Øverst: kveld 15. April. Midten: morgenen 16 april. Nederst: kveld 16. April.
20200417_082514.jpg

Blir å ta en ny av disse hver kveld for å måle progresjonen på streken og for å ha kontroll.

Men heldigvis var first response bedre i morges. Streken viste seg før 1 minutt hadde gått, ble sterkere men måtte vente en times tid før jeg tok bilde siden gårsdagens hadde tørka
20200417_082851.jpg

Er så letta over at det er tydelig økning.
Her er økning fra 15. April til i dag:
20200417_081921.jpg

Kjenner at nervene virkelig er der nå. Er konstant nervøs. Sjekker etter blødning oftere enn jeg går på do!
IKM var enten den 15., i går eller i dag.
I mårra er dagen jeg starta å spotte i forrige PP.
Innen den 19. i forrige PP visste jeg at jeg hadde mista.
Så jeg må komme over de dagene.
Men om det hadde vært fare for å starte å miste i mårra så håper jeg at streken i dag ikke hadde vært sterkere enn gårsdagens?
Streken er snart like sterk som teststreken og det har vært en milepæl for meg.:Heartred
Om den er sterkere igjen i mårra tidlig så tror jeg at jeg begir meg ut på en ny digital. :nailbiting:
Om den digitale er positiv så melder jeg meg inn i Desembergruppa! :Heartred

Er det flere enn meg som er/har vært like paranoide? Sjekker etter blod flere ganger om dagen?
Kjenner meg nesten konstant nervøs, som om jeg skal gå ut på en scene og synge foran 2000 mennesker.
HAR så lyst til at denne skal sitte.
Har allerede sterkere test enn forrige PP og kjenner at håpet sniker seg innpå..

Back
Topp