13dpo
Ny test i morges.
Streken begynte å vise seg etter 2 min. Kanskje tidligere men så det ikke før da. I går så jeg ikke le før det var gått 3 min.
Men synes fortsatt streken er så svak at jeg klarer ikke å få meg til å få opp håpet ennå.
Men så satte jeg testen fra i går sammen med dagens og den er garanter sterkere. Jeg hadde bare håpet på en enda sterkere strek.
Øverste stav er fra i går, nederste fra i dag.
Øverste bilde er uten redigering, nederste er samme bilde men økte kontrasten for å se om strekene vises mer.
Vis vedlegget 323227
Vis vedlegget 323228
Men jeg kan vel trygt si at det er en positiv test. Og at jeg er gravid! Noe som burde få meg til å hoppe i taket, men etter hva som skjedde sist så tør jeg ikke å bli skikkelig glad og gira før jeg får den positive digitale testen... Og før jeg har nådd uke 5...
Jeg har ikke hatt noen festeblødning denne gangen, noe jeg synes er veldig rart, og ikm er enten den 16 eller 17. (Personlig mener jeg ikm er i morgen fordi jeg hadde en 26 dagers syklus før kjemisk, men appen gjorde syklusen om til 28 siden mensen kom så sent sist pga det kjemiske...)
Så nå sitter jeg og er redd for at jeg skal få noen som helst for blødning siden egget tydeligvis har festa seg (eller streika forbi) allerede og jeg skulle allerede hatt festeblødning...
Med andre ord, jeg er mer bekymra enn glad. Noe som er feil. Jeg burde være glad for at jeg et gravid NÅ og prøve å nyte det, men jeg er redd for å "let my guard down" og at jeg kommer til å bli enda mer skuffet om det ender i kjemisk igjen om jeg lar meg selv bli glad....
Sorry klaginga. Burde være et lykkeinnlegg.
Jeg tør ikke å si det til noen andre enn dere og samboer denne gangen. Vil vente til digital positiv og/eller uke 5 før jeg deler det med noen av vennene og familien min.
Krysser fingrene på at morgendagens test er -enda- sterkere og at den lille spiren klamrer seg fast denne gangen