Tusen takk krysser alt jeg harMasse lykke til denne runden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk krysser alt jeg harMasse lykke til denne runden!
Hehe takk.Dette høres utrolig lovende ut! Skjønner godt hvis du ikke klarer å vente til mandag. Jeg ville garantert testet i morgen. Virker som du har mange tegn som ikke sammenfaller med TR, kun i svangerskap (metallsmak, luktesans og at kaffen ikke smakte godt). Det ville vært tegn for min del tenker jeg, for de andre kan være TR tegn også. Jeg har stor tro på at du, om ikke i morgen, får positiv test denne PP'en!
Jeg ble litt håpefull ja så håper inderlig at streken blir sterkere og at den sitter denne gangenHvis du så noe, så blir den helt sikkert sterkere med tiden, det er fortsatt veldig tidlig Jeg hadde helt blendahvite tester, ingen antydning til skygge eller babystrek i det hele tatt. Så jeg tror absolutt at det er en spire når det dukker opp en strek Gleder meg til å følge med
TakkSpennende! Krysser fingrene!
Uææh ble nervøs når du sa gratulerer. Tør som sagt ikke å få opp håpet for mye ennå. Må få positiv digital før jeg gjør detJeg ser streken jeg
Ser til og med at det er farge på den. Gratulerer
Uææh ble nervøs når du sa gratulerer. Tør som sagt ikke å få opp håpet for mye ennå. Må få positiv digital før jeg gjør det
(Men takk)
Kommer til å være nervepirrende til jeg havner i uke 5 denne gangen siden det ble kjemisk sistEr litt nervepirrende de første testene ja Håper spiren din klorer seg fast
Jeg ser streken! Håper det er spire12dpo
Tok 2 tester i går, men begge hadde så svak strek at jeg klarte ikke. plukke det opp på kameraet.
Så jeg håpa og håpa på at den skulle være litt sterkere i dag.
Det er noe der, men jeg må se på den i dagslys for å se noe. Den er definitiv rosa, det sjekka jeg, men igjen det er så svakt at jeg får ikke til å vise det ordentlig å kamera, men synes det vises mer på kamera i dag enn i går så kanskje det betyr at streken er blitt litt sterkere..
Så jeg skal ikke få opp forhåpningene, men det er nok til at jeg holder på det lille håpet jeg har.
Vis vedlegget 323148
Ser at kvaliteten på bildene går ned kraftig når man laster på her så... ikke sikkert dere ser noe, men jeg lover det er noe der
Skal vente til i mårra med neste test. Har bare 3 first response tester igjen nå så må holde meg til én om dagen nå.
Synes ikke jeg har noe særlig symptomer annet enn høyere temperatur (var 36,7 igjen i går kveld istedenfor 36.4), litt hodepine nå og da, og ømmere pupper.
Jeg har fri så legger ikke helt merke til om luktesansen er bedre når jeg bare sitter hjemme.
Jeg kjenner en slags gnaging i livmora nå og da hver dag, var ekstra ille i går når jeg la meg. Håper det bare er spiren som graver seg godt ned som er grunnen til ubehaget.
Hååååper jeg også får se om den er sterkere i mårra tidligJeg ser streken! Håper det er spire
Kjenner på det samme! Vel, først må jeg over ikm da. Så uke 5. Og så uke 6. Lenge til ass.Kommer til å være nervepirrende til jeg havner i uke 5 denne gangen siden det ble kjemisk sist
Men sist fikk jeg ikke positiv på digital så om jeg får det denne gangen så er det allerede en lettelse.
Takk! det håper jeg også!
Kommer til å være nervepirrende til jeg havner i uke 5 denne gangen siden det ble kjemisk sist
Men sist fikk jeg ikke positiv på digital så om jeg får det denne gangen så er det allerede en lettelse.
Takk! det håper jeg også!
Ja det er mange milepæler jeg må over før jeg tør å slappe av iallefall. Men håper virkelig et er sant det de sier at sjansen for å bli gravid etter kjemisk er større, og at sjansen for. ha 2 kjemiske på rad er mindre også.Kjenner på det samme! Vel, først må jeg over ikm da. Så uke 5. Og så uke 6. Lenge til ass.
Ja det er nettopp det. Frykten ligger der men det gjør den til de fleste uansett tror jeg.Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Blir vanskelig å hoppe i taket over to streker når det er såpass tidlig når man har opplevd skuffelsen før. Jeg krysser fingrene for deg og spiren iallfall
Ser strek! Håper!!
Krysser fingrene for oss begge og tidenes julegave!Ja det er mange milepæler jeg må over før jeg tør å slappe av iallefall. Men håper virkelig et er sant det de sier at sjansen for å bli gravid etter kjemisk er større, og at sjansen for. ha 2 kjemiske på rad er mindre også.
Streken er så svak at jeg tør ikke juble i det heletatt ennå, men bare klamre å håpet. Tok de fulle 2 minuttene og dagslys for å se streken så
Ja det er nettopp det. Frykten ligger der men det gjør den til de fleste uansett tror jeg.
Så lenge streken blir sterkere å framover så er jeg fornøyd med det