9+3 (eller 9+5...?)

Første tul!
Og heldigvis veldig vellykket, ikke bare fikk vi tatt utvendig men jeg ble målt til 9+5 istedenfor 9+3.
Fikk bilder og videoer sendt på mobil. :)
Se den søte armen og beinet som stikker ut❤
20200829_132214.jpg


Fikk sett at den rørte på seg og jeg så til og med fingre!!
Trodde ikke de hadde det så tidlig.

Hjertet slo 178bpm noe hun sa var veldig bra og normalt, og kroppen ble målt til 2.9cm. :)

Fikk ikke høre hjertelyd fordi hun ville helst ikke bruke doppler før uke 10 så da droppet vi det.
Skal jo ha en ultralyd igjen om et par uker så får nok høre da. :)

Så i dag er jeg glad og lettet.
For en fantastisk opplevelse!
Nå ble det veldig ekte også. ❤
 
9+3 (eller 9+5...?)

Første tul!
Og heldigvis veldig vellykket, ikke bare fikk vi tatt utvendig men jeg ble målt til 9+5 istedenfor 9+3.
Fikk bilder og videoer sendt på mobil. :)
Se den søte armen og beinet som stikker ut❤
Vis vedlegget 334199

Fikk sett at den rørte på seg og jeg så til og med fingre!!
Trodde ikke de hadde det så tidlig.

Hjertet slo 178bpm noe hun sa var veldig bra og normalt, og kroppen ble målt til 2.9cm. :)

Fikk ikke høre hjertelyd fordi hun ville helst ikke bruke doppler før uke 10 så da droppet vi det.
Skal jo ha en ultralyd igjen om et par uker så får nok høre da. :)

Så i dag er jeg glad og lettet.
For en fantastisk opplevelse!
Nå ble det veldig ekte også. ❤
Jammen se på den da :) :) :) ÅÅÅÅÅ forumet er fut av gode og fine nyheter i dag jo :) :) :) :)
Jeg er så glad for at alt gikk så fint :) :)
Hva sa mannen ? hadde du han på video mens du ble sjekket?
Men da var det 1 da og ikke to :) :) Dette blir så bra :) tenk du er nesten 1/4 del ferdig :)
 
Jammen se på den da :) :) :) ÅÅÅÅÅ forumet er fut av gode og fine nyheter i dag jo :) :) :) :)
Jeg er så glad for at alt gikk så fint :) :)
Hva sa mannen ? hadde du han på video mens du ble sjekket?
Men da var det 1 da og ikke to :) :) Dette blir så bra :) tenk du er nesten 1/4 del ferdig :)
Åh ja gledelige nyheter. :) kan slappe av litt nå. :)

Nei han var jo hjemme i wales og sov. Jeg sa jeg skulle sende ham melding når jeg var ferdig, så skrev at alt gikk bra og at jeg skulle sende bilder og video når jeg hadde vært på do. Jeg drakk jo så mye før timen sånn at bildene skulle bli klare. :p
Men han har våkna nå og var veldig "wow" spesielt når han fikk se den bevege seg. :)
Hehe ja ble bare én ;) det holder det. :)
 
Åh ja gledelige nyheter. :) kan slappe av litt nå. :)

Nei han var jo hjemme i wales og sov. Jeg sa jeg skulle sende ham melding når jeg var ferdig, så skrev at alt gikk bra og at jeg skulle sende bilder og video når jeg hadde vært på do. Jeg drakk jo så mye før timen sånn at bildene skulle bli klare. :p
Men han har våkna nå og var veldig "wow" spesielt når han fikk se den bevege seg. :)
Hehe ja ble bare én ;) det holder det. :)
For en koselig oppdatering :) :) :) :) Ja 1 er jo mer enn nok egentlig :) :) :) Også bare så supert at alt så bra ut :)
 
Åh, har ventet på dette innlegget i heeele dag!! Nå ble jeg så lettet!!:Heartred
Gratulerer med vel gjennomført TUL!:wav
 
Åhhhh!!! Fine lille ❤❤❤ dette var så koselig å lese!
 
9+3 (eller 9+5...?)

Første tul!
Og heldigvis veldig vellykket, ikke bare fikk vi tatt utvendig men jeg ble målt til 9+5 istedenfor 9+3.
Fikk bilder og videoer sendt på mobil. :)
Se den søte armen og beinet som stikker ut❤
Vis vedlegget 334199

Fikk sett at den rørte på seg og jeg så til og med fingre!!
Trodde ikke de hadde det så tidlig.

Hjertet slo 178bpm noe hun sa var veldig bra og normalt, og kroppen ble målt til 2.9cm. :)

Fikk ikke høre hjertelyd fordi hun ville helst ikke bruke doppler før uke 10 så da droppet vi det.
Skal jo ha en ultralyd igjen om et par uker så får nok høre da. :)

Så i dag er jeg glad og lettet.
For en fantastisk opplevelse!
Nå ble det veldig ekte også. ❤
Gratulerer! Så utrolig deilig at det gikk bra!:Heartred Prøv å slappe av og nyte nå:love2 God helg til deg og magen!:Heartred
 
Så godt å lese at alt stod bra til på UL:love7
 
Back
Topp