Hehe, vi kan bytte, jeg synes sofa i Wales lyder mer spennende akkurat nå ;)
Hvis det bare er liv i magen får det være greit å være så dårlig. Men om det blir negativ beskjed i morgen må jeg nok innrømme litt bitterhet over å ha kastet bort ukesvis av livet (og ganske mye av kondisjonen) til ingen nytte!
Åh ultralyd i morgen? Det går nok så bra skal du se :)
Hvor langt er du på vei i mårra?

Så godt å kommet hit, allerede! Synes du fikk positiv test i går :hilarious:
Så kjekt med tul allerede neste uke, drt føles ikke så lenge til og det er mye en kan se i uke 9! Da kan lille bevege så smått på seg allerede og, kjempe facinerende❤ gled deg! nyt resten av ferien, det hjelper nok veldig på i disse venteukene!:D

Åh ultralyd i morgen? Det går nok så bra skal du se :)
Hvor langt er du på vei i mårra?

8+1 i morgen. Veksler mellom å tenke at det er jo ikke mye håp når de ikke fant liv 6+6, og å føle meg innmari gravid :p

Så godt å kommet hit, allerede! Synes du fikk positiv test i går :hilarious:
Så kjekt med tul allerede neste uke, drt føles ikke så lenge til og det er mye en kan se i uke 9! Da kan lille bevege så smått på seg allerede og, kjempe facinerende❤ gled deg! nyt resten av ferien, det hjelper nok veldig på i disse venteukene!:D
Hehe da har nok tida gått fortere for deg enn for meg ja hehe. Har vært en lang mnd, men regner med tida kommer til å gå fortere etter uke 12. :)

Ja ferien hjelper veldig. :)
Tusen takk ❤

8+1 i morgen. Veksler mellom å tenke at det er jo ikke mye håp når de ikke fant liv 6+6, og å føle meg innmari gravid :p
Ååå, huff håper bare de ikke leita bra nok. 8+1 så er det nok mye enklere å finne noe. Krysser fingrene for deg. :)

Ååå, huff håper bare de ikke leita bra nok. 8+1 så er det nok mye enklere å finne noe. Krysser fingrene for deg. :)
Takk! De fant noe som kan ha vært en tvilling og noe som kunne være et levende foster. Men jeg har inntrykk av at hjertet skulle vært tydelig 6+6 når man er helt sikker på eggløsning. Så prøver å ikke håpe alt for mye. Men om litt over et døgn vet jeg, så får la være å spekulere mer (og la være å kuppe dagboken din også, kanskje ;) )...

Takk! De fant noe som kan ha vært en tvilling og noe som kunne være et levende foster. Men jeg har inntrykk av at hjertet skulle vært tydelig 6+6 når man er helt sikker på eggløsning. Så prøver å ikke håpe alt for mye. Men om litt over et døgn vet jeg, så får la være å spekulere mer (og la være å kuppe dagboken din også, kanskje ;) )...
Oy såpass.. vel heldigvis ikke så mye mer enn en uke du måtte vente i mellom da.
Håper du oppdaterer oss inne på april gruppa da. :)
Hehe det gjør du nå ikke da hehe. :)

Oy såpass.. vel heldigvis ikke så mye mer enn en uke du måtte vente i mellom da.
Håper du oppdaterer oss inne på april gruppa da. :)
Hehe det gjør du nå ikke da hehe. :)

Lover å oppdatere! Har vært ni laaaange dager, men nå er det bare målraken igjen. Tror det blir godt å slippe å gruble mer uansett hva svaret er.

Allerede 8 uker, oiii den måneden gikk fort :)
Går jo ann å håpe at Nederland blir Grønt ja :) Men hjem kommer du deg forhåpentligvis uansett :) :)
Litt kjedelig med karantene når du kommer hjem, men er vel bare sånn det er med hele denne koronafesten :(

Kos deg videre i Norge masse enn så lenge :)

Allerede 8 uker, oiii den måneden gikk fort :)
Går jo ann å håpe at Nederland blir Grønt ja :) Men hjem kommer du deg forhåpentligvis uansett :) :)
Litt kjedelig med karantene når du kommer hjem, men er vel bare sånn det er med hele denne koronafesten :(

Kos deg videre i Norge masse enn så lenge :)
Ja spiller ikke så stor rolle lenger nå som jeg har booket tul i Trondheim før avreise :) har jo hjemmekontor også så gjør meg ikke så veldig mye å være i karantene i 14 dager da.
Regner med at jeg får flyttet timen min fra de jeg skulle til i Wales til 2 uker senere :)

Jo takk skal fortsette å kose meg. :)
Har starta å kaste babystøv i din retning igjen nå, håper dette blir din pp. :)

Ja spiller ikke så stor rolle lenger nå som jeg har booket tul i Trondheim før avreise :) har jo hjemmekontor også så gjør meg ikke så veldig mye å være i karantene i 14 dager da.
Regner med at jeg får flyttet timen min fra de jeg skulle til i Wales til 2 uker senere :)

Jo takk skal fortsette å kose meg. :)
Har starta å kaste babystøv i din retning igjen nå, håper dette blir din pp. :)
Ahh, med hjemmekontor går det jo ikke ut over lønn og greier heller :) :)
Fikk EL nå i stad her (Positiv test altså) Så håpet stiger :)

Så stas at du snart skal på ultralyd. Det finnes ikke noe større enn å titte inn i magen og se det livet man skaper ❤️☺️ håper du får en fin opplevelse og gleder meg til oppdatering.
Ja gleder meg skikkelig. :) blir jo som den ultimate graviditetstest :hilarious: drømte at jeg testa i natt så det henger fortsatt igjen :rolleyes:

Satser på en fin og positiv oppdatering her på lørdag neste uke :)

Koselig. :)
Jeg og lol. Har vist samboer bilder av hva vi kan forvente å se og han sa at han ble plutselig utålmodig og vil vite det nå hehe. Så nå vet han litt hvordan jeg føler det :p

Skjønner godt at han er utålmodig og når man venter sånn går tiden så utrolig sakte! Jeg synes de siste par ukene har gått så fort, men nå har jeg ikke noe å "glede" meg til før ordinær UL om en måned, og det er litt for tidlig å gå og glede seg til på den måten ;) Vipps så var jeg i uke 15 allerede liksom..! Plutselig er det sånn for deg/dere også - plutselig er dagen for TUL her :)

Skjønner godt at han er utålmodig og når man venter sånn går tiden så utrolig sakte! Jeg synes de siste par ukene har gått så fort, men nå har jeg ikke noe å "glede" meg til før ordinær UL om en måned, og det er litt for tidlig å gå og glede seg til på den måten ;) Vipps så var jeg i uke 15 allerede liksom..! Plutselig er det sånn for deg/dere også - plutselig er dagen for TUL her :)
Ja du har kommet skikkelig langt! Helt sykt :) håper mnd før oul går kjapt for deg da. :)

Ja du har kommet skikkelig langt! Helt sykt :) håper mnd før oul går kjapt for deg da. :)

Ja, jeg synes de første to månedene som gravid gikk såååå sakte (sikkert mye fordi det var nytt og jeg var så dårlig), men nå går det skikkelig fort! Har jobbet i tre uker også, så det hjelper sikkert mye mtp hvor fort dagene går :)

Håper du koser deg på ferie? Savner du mannen litt kanskje?

Back
Topp