5+6?? Jeg kan umulig være 5+6. Tror jeg skal oppgradere meg til 6+0 som appene sier, ut fra el.
Jeg ringte legekontoret.
Legen var opptatt ut kvelden så jeg fikk ikke prata med henne så jeg ba resepsjonisten om å lese resultatene for meg.
Hun nøla litt og sa "jeg vet ikke om jeg leser det riktig men 26745"
Jeg bare;
"Så 26 tusen 7 hundre og 45...??
Ikke 2tusen 6hundre og 74 komma 5?"
Hun:
"Nei det står 26745"
Wow... tok prøven på tirsdag morgen når jeg skulle være 5+5. Men det er jo alt for høyt til å være det vel?
Så er nesten i disbelief...
Har lyst til å ringe for å prate med legen selv for å være sikker på at resepsjonisten leste riktig. Men jeg drømte i natt at resultatet kom tilbake som 24 000, så nesten sanndrømt da.
Jeg skal prøve å slappe av nå.
Man får ikke noen komma i hcg tallene vel?
Jeg kan ikke tro det...
Skal det virkelig gå veien denne gangen? Jeg er helt... ja. Det er helt utrolig.
Puh.
Og stoffskiftet var normalt også.
Jeg ringte legekontoret.
Legen var opptatt ut kvelden så jeg fikk ikke prata med henne så jeg ba resepsjonisten om å lese resultatene for meg.
Hun nøla litt og sa "jeg vet ikke om jeg leser det riktig men 26745"
Jeg bare;
"Så 26 tusen 7 hundre og 45...??
Ikke 2tusen 6hundre og 74 komma 5?"
Hun:
"Nei det står 26745"
Wow... tok prøven på tirsdag morgen når jeg skulle være 5+5. Men det er jo alt for høyt til å være det vel?
Så er nesten i disbelief...
Har lyst til å ringe for å prate med legen selv for å være sikker på at resepsjonisten leste riktig. Men jeg drømte i natt at resultatet kom tilbake som 24 000, så nesten sanndrømt da.
Jeg skal prøve å slappe av nå.
Man får ikke noen komma i hcg tallene vel?
Jeg kan ikke tro det...
Skal det virkelig gå veien denne gangen? Jeg er helt... ja. Det er helt utrolig.
Puh.
Og stoffskiftet var normalt også.