5+6?? Jeg kan umulig være 5+6. Tror jeg skal oppgradere meg til 6+0 som appene sier, ut fra el.

Jeg ringte legekontoret.
Legen var opptatt ut kvelden så jeg fikk ikke prata med henne så jeg ba resepsjonisten om å lese resultatene for meg.
Hun nøla litt og sa "jeg vet ikke om jeg leser det riktig men 26745"
Jeg bare;
"Så 26 tusen 7 hundre og 45...??
Ikke 2tusen 6hundre og 74 komma 5?"
Hun:
"Nei det står 26745"

Wow... tok prøven på tirsdag morgen når jeg skulle være 5+5. Men det er jo alt for høyt til å være det vel?

Så er nesten i disbelief...
Har lyst til å ringe for å prate med legen selv for å være sikker på at resepsjonisten leste riktig. Men jeg drømte i natt at resultatet kom tilbake som 24 000, så nesten sanndrømt da.

Jeg skal prøve å slappe av nå.
Man får ikke noen komma i hcg tallene vel?
Jeg kan ikke tro det...
Skal det virkelig gå veien denne gangen? Jeg er helt... ja. Det er helt utrolig.
Puh.

Og stoffskiftet var normalt også. :)

mitt nivå 5+6 var 26 681! Så det er jo nesten likt som meg!:happy093 kjempe fint høyt nivå! Og ja de skriver det uten komma:D
Det blir hvertfall en baby!!:smiley-bounce015

mitt nivå 5+6 var 26 681! Så det er jo nesten likt som meg!:happy093 kjempe fint høyt nivå! Og ja de skriver det uten komma:D
Det blir hvertfall en baby!!:smiley-bounce015
Wow det var likt! Omg... hva om det er tvillinger... :nailbiting:
Så bra at de skriver uten komma. Er ikke som å ha strømavlesning liksom :hilarious:

Gleder meg til å høre oppdatering fra deg i mårra. Håper du oppdaterer dagboka di. :)

Hei :) Godt at alt står bra til, men ser du hr hatt det litt tøft.
Hvordan føler du deg i dag? hørt noe mer om HCG prøvene? :)

Satser på at alt er bare fint :) :)
mange klemmer.
og tenk i morgen er du 6+0 :)
Ja har vært et par tøffe dager men til ingen grunn tydeligvis med hcg over 26K så skal jeg si meg meget fornøyd. Så setter meg selv fram til 6+0 som babyverden appen sier. :)

Så fint at du er tilbake, så i dagboka di at du hadde en fin natur opplevelse. :) bortsett fra myggen så klart hehe.
Spent på testen din nå. Krysser alt jeg har. Vil veldig gjerne ha deg med inn i april gruppa! ❤

5+6?? Jeg kan umulig være 5+6. Tror jeg skal oppgradere meg til 6+0 som appene sier, ut fra el.

Jeg ringte legekontoret.
Legen var opptatt ut kvelden så jeg fikk ikke prata med henne så jeg ba resepsjonisten om å lese resultatene for meg.
Hun nøla litt og sa "jeg vet ikke om jeg leser det riktig men 26745"
Jeg bare;
"Så 26 tusen 7 hundre og 45...??
Ikke 2tusen 6hundre og 74 komma 5?"
Hun:
"Nei det står 26745"

Wow... tok prøven på tirsdag morgen når jeg skulle være 5+5. Men det er jo alt for høyt til å være det vel?

Så er nesten i disbelief...
Har lyst til å ringe for å prate med legen selv for å være sikker på at resepsjonisten leste riktig. Men jeg drømte i natt at resultatet kom tilbake som 24 000, så nesten sanndrømt da.

Jeg skal prøve å slappe av nå.
Man får ikke noen komma i hcg tallene vel?
Jeg kan ikke tro det...
Skal det virkelig gå veien denne gangen? Jeg er helt... ja. Det er helt utrolig.
Puh.

Og stoffskiftet var normalt også. :)
Jeg hadde 26000 5+6, men bor bare en inni der. ;) Men ja, jeg lurte på om det kunne være to med de verdiene. :)

Gratulerer med nydelige verdier!

Jeg hadde 26000 5+6, men bor bare en inni der. ;) Men ja, jeg lurte på om det kunne være to med de verdiene. :)

Gratulerer med nydelige verdier!
Ååå? Hmm så hcg kan faktisk ha ingenting med antallet inni der. Interessant :)
Hadde egentlig vært myyyye enklere om det bare er én med tanke på reising til og fra Norge for å besøke familie.
Kan bli litt vanskelig å reise alene med 2 babyer :hilarious:
Men om det er 2 så er det hjertelig velkommen med en spiseskje angst på siden bare :hilarious:

Ååå? Hmm så hcg kan faktisk ha ingenting med antallet inni der. Interessant :)
Hadde egentlig vært myyyye enklere om det bare er én med tanke på reising til og fra Norge for å besøke familie.
Kan bli litt vanskelig å reise alene med 2 babyer :hilarious:
Men om det er 2 så er det hjertelig velkommen med en spiseskje angst på siden bare :hilarious:
Ikke i mitt tilfelle i alle fall. :D To hadde vært hjertelig velkommen her også, men vi sutrer ikke over at det er én heller. ;)

Ja har vært et par tøffe dager men til ingen grunn tydeligvis med hcg over 26K så skal jeg si meg meget fornøyd. Så setter meg selv fram til 6+0 som babyverden appen sier. :)

Så fint at du er tilbake, så i dagboka di at du hadde en fin natur opplevelse. :) bortsett fra myggen så klart hehe.
Spent på testen din nå. Krysser alt jeg har. Vil veldig gjerne ha deg med inn i april gruppa! ❤
Takk :) :) Ja, jeg tror nu du har 2 der inne da :P :P
Håper virkelig jeg og kommer etter inn i April ja :) :) )

Takk :) :) Ja, jeg tror nu du har 2 der inne da :p :p
Håper virkelig jeg og kommer etter inn i April ja :) :) )
Vel, FrøkenMG sa nettopp hun hadde samme nivå rundt samme tid og hun venter én så kan hende det bare er høyt hcg. :) må vente i nesten 4 uker til før jeg finner ut på tul.

Krysser fingrene for deg! :)

Vel, FrøkenMG sa nettopp hun hadde samme nivå rundt samme tid og hun venter én så kan hende det bare er høyt hcg. :) må vente i nesten 4 uker til før jeg finner ut på tul.

Krysser fingrene for deg! :)
Hehe, ja så det etter jeg hadde skrevet :) :)
Blir spennende og får se resultatet av UL om 4 uker :):) gleder meg allerede :) :)

6+1?
Om jeg blir satt tilbake en dag på ultralyd i framtida så er det greit, så jeg hører etter på babyverden appen og preggers og Internett og sier at jeg er 6+1 istedenfor 6+0 i dag.

Har ennå ikke hørt fra jordmor, fikk mail etter at jeg registrerte meg og det stod at hun kom til å kontakte meg innen 2 uker. Tror jeg fikk den mailen enten søndag eller mandag så... god tid tydeligvis..

Men oppdaterer milepællista likevel fordi jeg har bestilt time til tul!
Samme dag som jeg kommer tilbake fra ferien i Norge, 31. August. Privat. Da får jo samboer også være med. :)
Klarte ikke vente lenger etter de gode nyhetene i går på hcg prøven.
Kosta bare £45. Ca 500 kr. :)

Positiv digital ✅
Positiv 2-3 digital ✅
Komme over IKM ✅
Sterkere test strek på first response ✅
Positiv 3+ digital ✅
Sterkere test strek på 25 ml test ✅
5+1 ✅
6+0 ✅
Bestille tul ✅
Bestille jordmor time

Så koselig oppdatering :) :) :)
Dem kontanter deg sikkert etterhvert på jordmorstedet, sikkert og folk der på ferie per nå og litt sånn og.

6+4

Sitter nå på flyplassen på vei hjem på ferie.
Har ikke vært hjemme siden jul så det skal bli godt. :)

Faren til samboeren kjørte meg til flyplassen og samboeren ble med på bilturen.
Før faren henta oss så spurte samboeren om vi kan fortelle det til faren, men jeg hat vært skeptisk til det fordi han er ikke noe flink til å holde på hemmeligheter og det er så sykt viktig for meg at det holdes hemmelig til uke 12.
Han mente at om vi forklarte om historikken og hvorfor det er så viktig så kommer han til å holde det hemmelig, så vi sa det i bilen før han begynte å kjøre og han begynte å tørke tårer awww.
Jeg forventa virkelig ikke en sånn reaksjon siden han ikke har virket som en særlig følsom person så det var veldig koselig.
Og han lovte å ikke si det til noen.
Jeg sa at om han føler for å prate med noen andre om det så kan han prate med mora til samboeren.
Og når vi har fortalt det til resten av familien i uke 12 så skal han få lov å si det til hvem han vil. :)

Er litt nervøs for at vi har begått en feil nå men håper han kan holde det for seg selv i bare litt over en mnd. Det er virkelig ikke så lenge. :)

Annet enn det så har jeg noen symptomer som er nye.
Puppene er mindre ømme, men fortsatt litt ømme.
Jeg blir sykt fort sliten, og ganske fort andpusten når jeg har rydda og styrt på i dag, spesielt når jeg gikk opp trappa.
Føler meg også litt uggen nå og da, spesielt når jeg står og går og styrer rundt. Ikke kvalm men bare... ikke i form. Som om jeg brygger på noe.
Små svimmel og små skjelven noen ganger.
Og har ikke matlyst. Spiser gjør jeg likevel men har ikke matlyst altså.

Ennå ikke hørt fra jordmor men siden jeg har bestilt tul privat så stresser jeg ikke så mye med det. :)

Det er godt å vite at samme dag jeg kommer hjem fra ferie så er det tul. Aldri gleda meg til at ferien skal være over før hehe.

Så koselig med svigerfars reaksjon :) Må vel bare prøve å stole på at han ikke sier det til noen :) :) :)
ha en fin flygning "hjem" til Norge :)

Håper turen går greit, uten forsinkelser, turbulens og andre greier.

Og kos deg masse med å dele nyheten med dem som er i Norge :) :)

Så koselig med svigerfars reaksjon :) Må vel bare prøve å stole på at han ikke sier det til noen :) :) :)
ha en fin flygning "hjem" til Norge :)

Håper turen går greit, uten forsinkelser, turbulens og andre greier.

Og kos deg masse med å dele nyheten med dem som er i Norge :) :)
Hehe ja vanskelig men nå er det gjort så må nesten bare stole på at det går bra hehe. :)
Hehe takk. Dette er det eneste flyet som går fra cardiff i hele dag så er skikkelig rart å være på en flyplass med så lite folk. Tror ikke det blir noen forsinkelser med dette flyet isåfall. :)

Jo takk. :) blir spennende å si det videre :)

Back
Topp