Gratulerer!! Så gøy! Denne spiren blir nok en terminspire
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk ja begynner å ha skikkelig trua på det.Gratulerer!! Så gøy! Denne spiren blir nok en terminspire
Tusen takk ❤Gratulerer med 3+
Åå så ubehagelig! Husker jeg hadde noen smerter som nok var luftsmerter noen ganger ganske tidlig som gjorde meg veldig redd. Våknet noen ganger på natten faktisk og av smerter. Håper virkelig det bare er noe sånt❤5+0
Akkurat nå er jeg skikkelig bekymra.
Har vondt i magen og litt i korsryggen. Kjennes ut som skikkelig mens smerter. Er ikke sånn gråte vondt men er så ubehagelig at jeg sliter med å sitte og jobbe. Har fortsatt 7 timer igjen med jobb, men tok lunsjen min tidlig for å legge meg ned på magen på gulvet og det kjennes bedre ut.
Håper ikke disse smertene er tegn på sa. For de har vart en halvtimes tid ca nå.
Håper virkelig at det er vanlig.... hadde håpa at bekymringene skulle avta når jeg slutta å teste, men når jeg får sånne smerter blir jeg skikkelig redd.
Har noen erfaringer med det?
Det kjennes liksom ut som... luft. Sterke luftsmerter bare i livmora.
Ikke stikk. Bare jevn trykksmerte som om noe presser på.
Jeg er vant med luftsmerter i øvre magen type bak eller over navlen. Men ikke i livmorsområdet.Åå så ubehagelig! Husker jeg hadde noen smerter som nok var luftsmerter noen ganger ganske tidlig som gjorde meg veldig redd. Våknet noen ganger på natten faktisk og av smerter. Håper virkelig det bare er noe sånt❤
Uff litt vanskelig å skjønne hvilken smerte andre snakker om og huske helt hvordan min var. Husker hvertfall jeg ble veldig redd og måtte bare ligge i sengen den ene dagen men det gikk jo helt bra. Men selvfølgelig blir du kjempe bekymret ❤ håper det er noe helt logisk og uskyldig!!Jeg er vant med luftsmerter i øvre magen type bak eller over navlen. Men ikke i livmorsområdet.
Så så klart blir jeg jo bekymra.... håper det ER luft, fordi det hjalp å ligge litt. Men skjønner ikke hvordan vi kan ha luft nedi livmora...
Håper det er sånn ligamentsmerter kjennes ut men kanskje rart å allerede ha det så tidlig?
Men det er dumt når det går utover arbeidet også..
Takk håper jeg også.❤Uff litt vanskelig å skjønne hvilken smerte andre snakker om og huske helt hvordan min var. Husker hvertfall jeg ble veldig redd og måtte bare ligge i sengen den ene dagen men det gikk jo helt bra. Men selvfølgelig blir du kjempe bekymret ❤ håper det er noe helt logisk og uskyldig!!
Kan ikke huske det, men jeg pleier ikke å bli redd når smerter føles høyere oppe så tror egentlig det må ha vært nede.Takk håper jeg også.❤
Husker du om det var nede i livmorsområdet eller høyere opp? Hvir du ble bekymret av det regner jeg med at det var nede heller enn oppe?
Ok takk for svar.Kan ikke huske det, men jeg pleier ikke å bli redd når smerter føles høyere oppe så tror egentlig det må ha vært nede.
Jeg hadde utrolig sterke smerter med førstemann- fra uteblitt mens til jeg var ca.2 mnder på vei. Fikk ikke positiv g-test før jeg var rundt 6-7uker på vei, så skjønte ingenting Tok tom CT skanning med kontrastvæske pga smertene, for jeg visste ikke at jeg var gravid pga negative g-tester, men fant ingen årsak. Da jeg fikk påvist graviditet med test og tidlig UL sa gynekologen at det er ikke vanlig men helt normalt med disse smertene, og betrygget meg. Alt gikk bra, og han er 7år nå Jeg har ikke hatt sånne smerter med de andre fire barna mine, så ikke vet jeg hva det var den gangen Masse lykke til! Prøv å holde roen, men er du bekymret og det vedvarer, kan du ta deg en tur til gynekolog elOk takk for svar.
Kan ikke gjøre annet enn å håpe på at alt er bra akkurat nå, så får bare krysse fingrene.
Oy såpass. Men så bra at det gikk bra med ham og at det var normalt.Jeg hadde utrolig sterke smerter med førstemann- fra uteblitt mens til jeg var ca.2 mnder på vei. Fikk ikke positiv g-test før jeg var rundt 6-7uker på vei, så skjønte ingenting Tok tom CT skanning med kontrastvæske pga smertene, for jeg visste ikke at jeg var gravid pga negative g-tester, men fant ingen årsak. Da jeg fikk påvist graviditet med test og tidlig UL sa gynekologen at det er ikke vanlig men helt normalt med disse smertene, og betrygget meg. Alt gikk bra, og han er 7år nå Jeg har ikke hatt sånne smerter med de andre fire barna mine, så ikke vet jeg hva det var den gangen Masse lykke til! Prøv å holde roen, men er du bekymret og det vedvarer, kan du ta deg en tur til gynekolog el
Var veldig ekkelt! Nå som jeg har født fem ganger, vil jeg sammenligne smerter jeg hadde med rier faktisk Oppførte seg på samme måte liksom.. Men smertene avtok etterhvert- på slutten av første trimester, og kom ikke tilbake. Håper smertene dine gir seg og at alt går bra med deg&spiren!Oy såpass. Men så bra at det gikk bra med ham og at det var normalt.
Er jo så klart skummelt når sånt skjer når man alltid assosierer det med sa. Men godt å høre at flere har hatt smerter og det har gått bra.
Oy ja nei det var langt i fra rie smerter. Har aldri hatt rier men skjønner at det er mye kraftigere.Var veldig ekkelt! Nå som jeg har født fem ganger, vil jeg sammenligne smerter jeg hadde med rier faktisk Oppførte seg på samme måte liksom.. Men smertene avtok etterhvert- på slutten av første trimester, og kom ikke tilbake. Håper smertene dine gir seg og at alt går bra med deg&spiren!
Åh så godt å vite. Fælt at du hadde vondt så klart, men godt å vite at det tydeligvis er flere som har opplevd det.Varmeflaske ble flittig brukt her i starten. Hadde voldsomme smerter i perioder. Men varmeflaske demper det en del
Det er helt normalt med smerter, mye rart som foregår der nede
Åh så godt å vite. Fælt at du hadde vondt så klart, men godt å vite at det tydeligvis er flere som har opplevd det.
Tør ikke å ta smertestillende heller så er litt vanskelig, men varmeflaske hjalp altså?
Åh takk for info! Skal prøve det om det skjer igjen❤Varmeflaske var gull verdt. Jeg tar heller ikke smertestillende, og tenkte ikke tanken på varmeflaske før jeg skrev om smertene i januarforumet. Der viste det seg at jeg ikke var alene om å ha sterke smerter, og de fleste brukte varmeflaske. Det fungerte veldig godt for meg, reddet nattesøvnen min flere ganger også.